Και η Γέφυρα των Σερβίων είχε χαμένα σχέδια και έχρηζε άμεσης αντιμετώπισης και παρεμβάσεων, όπως δείχνουν τα τελευταία δεδομένα, μία άλλη γέφυρα φαίνεται πως δεν έχει καν μελέτη στατικής επάρκειας.
Ο λόγος για τη Γέφυρα του Ρυμνίου, η οποία δέχεται πλέον αυξημένο φορτίο, μετά την απόφαση για απαγόρευση της κυκλοφορίας σε αυτή των Σερβίων, με τους υπηρεσιακούς να παραδέχονται σε ερώτηση του «Π» πως επίσημα δεν υπάρχει μελέτη στατικής επάρκειας.
Στα πλαίσια πάντως της δημιουργίας μητρώου γεφυρών είχε ανατεθεί να γίνει ένας έλεγχος αντοχής σκυροδέματος στην συγκεκριμένη υποδομή η οποία έβγαλε αποτελέσματα καταλληλόλητας και επιτρεπόμενα φορτία 60 τόνων προς τη μία κατεύθυνση και 30 προς την αντίθετη.
Το επόμενο διάστημα θα τοποθετηθούν πινακίδες για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και τα ανώτατα όρια ταχύτητας, με τη Γέφυρα του Ρυμνίου να αποτελεί πλέον τη βασική οδική σύνδεση της Κοζάνης με το Νότιο κομμάτι της περιοχής.
Να σημειωθεί πως ούτε για τη Γέφυρα Ρυμνίου έχουν βρεθεί σχέδια και ακριβή στοιχεία, τα οποία αναζητούνται από τις υπηρεσίες