Την έγκριση υπογραφής του Τεχνικού Δελτίου έργου με τίτλο «Ολοκλήρωση ωρίμανσης οδικού τμήματος Κήπος –Ρύμνιο του Οδικού Άξονα Κοζάνη -Ρύμνιο -Τριγωνικό», συμβατικού ποσού 216.151,67 ευρώ, μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και της ΑΝΚΟ ψήφισε το Δ.Σ. της εταιρείας την Παρασκευή.
Μετά τη συμφωνία Περιφέρειας, ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ και Υπουργείου Μεταφορών- Υποδομών, η ολοκλήρωση του οδικού τμήματος «Α/Κ ΡΥΜΝΙΟΥ (Καρυδίτσα Κοζάνης) –ΒΟΡΕΙΟ ΑΚΡΟΒΑΘΡΟ ΓΕΦΥΡΑΣ ΡΥΜΝΙΟΥ» θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που προβλέπουν πως το οδικό τμήμα μήκους 4.830μ. (Κήπος-Βόρειο ακρόβαθρο γέφυρας Ρυμνίου) που υπολείπεται να κατασκευασθεί, θα κατασκευασθεί με διατομή 11/13. Με την ίδια δηλαδή διατομή που είναι το ήδη κατασκευασμένο και σε κυκλοφορία οδικό τμήμα μήκους 11.030 μέτρων.
Το ήδη κατασκευασμένο τμήμα μήκους 11.030 μέτρων θα συντηρηθεί με την κατασκευή των μεταβατικών επιχωμάτων των τεχνικών και ασφαλτικές εργασίες.
Το κόστος υλοποίησης του έργου θα το αναλάβει η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, η οποία έχει δεσμεύσει στο ΠΔΕ ποσό 18εκ. ευρώ, για την υλοποίηση του εν λόγω οδικού άξονα, ποσό που καλύπτει την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, με κατασκευή του με τη διατομή 11/13.
Αντικείμενο του παρόντος έργου είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την τροποποίηση της υφιστάμενης ΑΕΠΟ του έργου, σύμφωνα με τα τελικά χαρακτηριστικά της οδού που συμφωνήθηκαν, καθώς επίσης και η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του έργου.
Η σημασία κατασκευής του έργου είναι μεγάλη καθώς με την ολοκλήρωση του τμήματος Κήπος –γέφυρα Ρυμνίου βελτιώνονται σημαντικά οι κυκλοφοριακές συνθήκες με το υφιστάμενο κατασκευασμένο Τμήμα Ρύμνιο-Τριγωνικό και στη συνέχεια με την Εθνική οδό Κοζάνη-Λάρισα του εθνικού οδικού δικτύου και της ευρύτερης περιοχής με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία της περιοχής.
Τα παραπάνω τμήματα αποτελούν μέρος του ευρύτερου κάθετου οδικού άξονα «Νίκη –Φλώρινα –Πτολεμαΐδα –Κοζάνη –Λάρισα ένα έργο ζωτικής σημασίας, κυρίως για τη Δυτική Μακεδονία και τη Θεσσαλία, καθώς πρόκειται να ενώσει όχι μόνο τη Νότια με τη Βόρεια Ελλάδα, ως εναλλακτική ασφαλής δίοδος των ορεινών όγκων, αλλά να αποτελέσει και άξονα οικονομικής ανάπτυξης τόσο προς τα Δυτικά Βαλκάνια, όσο και προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη μέσω Ηγουμενίτσας.