Άξια επαίνου ήταν η χειρονομία πελάτη πιτσαρίας, που έκανε λάθος στην παραγγελία και λόγω συνωνυμίας, παρήγγειλε πίτσα από το κατάστημα της Κοζάνης, ενώ ήθελε να παραγγείλει από την Καστοριά.
Ο πελάτης θέλησε να αποζημιώσει τον ιδιοκτήτη της πιτσαρίας για τη ζημιά, τονίζοντας μάλιστα ότι το συμβάν έγινε ένα χρόνο πριν, παρόλα αυτά ο ίδιος θέλησε να κάνει τη σωστή πράξη. Το γράμμα, μάλιστα, στάλθηκε με courier από την Αθήνα, όπως και τα χρήματα.
(Το διαβάσαμε σε ανάρτηση του Άγγελου Σιδέρη)