Με δεδομένη την αγωνία μαθητών και γονέων τόσο για την εξέλιξη του σχολικού έτους, αλλά ιδίως και για τους μαθητές που θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις, ο κλάδος των εκπαιδευτικών βρίσκεται υπ’ ατμόν αυτό το διάστημα.
Ο φυσικός- φροντιστής Θεόδωρος Τζιούμαρης μίλησε στο e-ptolemeos.gr και τον Αντώνη Πουγαρίδη για την εκπαίδευση στην περίοδο του κορωνοϊού και την πορεία προς τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ο ίδιος αναφέρθηκε στις πρωτόγνωρες καταστάσεις που ζούμε αλλά και στην επανέναρξη των σχολείων και τον καθορισμό των πανελλαδικών.
Μάλιστα οι ειδικές πλατφόρμες μέσω των οποίων λειτουργούν με τηλεκπαίδευση οι εκπαιδευτικοί στα φροντιστήρια είναι σύμμαχος αυτών των προσπαθειών, με τον ίδιο να τονίζει πως στα φροντιστήρια συνεχίζεται στο 100% η εκπαιδευτική διαδικασία, απλώς απομακρυσμένα.
Αρχικά, οι εκπαιδευτικοί το είδαν διστακτικά, ωστόσο τα μαθήματα γίνονται κανονικά, η ύλη καλύπτεται μέσω τηλεκπαίδευσης. «Οι καθηγητές κάνουν το μάθημά τους, οι μαθητές έχουν τις απορίες τους, που τους λύνονται. Έχουμε μια κανονική εκπαιδευτική διαδικασία», τονίζει χαρακτηριστικά, λέγοντας πως η διαδικασία αποδίδει και το μάθημα συνεχίζεται κανονικά.
Το μάθημα γίνεται κανονικά, οι μαθητές λύνουν τις απορίες τους και όπως τόνισε ο κ. Τζιούμαρης η ίδια η συμμετοχή των μαθητών αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος. Η προσαρμογή των εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση ήταν στοίχημα τις πρώτες ημέρες, με τους καθηγητές να προσαρμόζονται στις πρωτόγνωρες συνθήκες.
Αναφορικά με το κατά πόσο ο μαθητής μαθαίνει το ίδιο όπως στο δια ζώσης μάθημα, ή αγχώνεται περισσότερο, ο κ. Τζιούμαρης απαντάει πως φαίνεται στα μάτια του μαθητή το κατά αυτό και οι απορίες του. Ωστόσο η συμμετοχή στη διαδικασία είναι καθολική, για μαθητές γυμνασίων και λυκείων.
Πλέον αρκετοί μαθητές επιλέγουν να γεμίζουν δημιουργικά το χρόνο τους, για αυτό και η εν λόγω απασχόληση με την τηλεκπαίδευση είναι λειτουργική και δεν υπολείπεται σε τίποτα, τόνισε.
Σε ό,τι αφορά το άγχος και την αγωνία των μαθητών, ο κ. Τζιούμαρης απάντησε πως το άγχος υπάρχει, αλλά οι πανελλήνιες θα γίνουν κανονικά, θα προετοιμαστούν σωστά και θα πρέπει να δουν θετικά το γεγονός ότι τους δίνεται αυτή η ευκαιρία. «Υπό αυτές τις συνθήκες, και με τη συνεργασία που υπάρχει και υπό αυτές τις συνθήκες οι μαθητές δεν μπορέσουν να διαβάσουν σωστά, τότε αυτό ποτέ δεν θα γίνει», σχολίασε με νόημα.
Μάλιστα ο επιπλέον αυτός χρόνος προετοιμασίας λογίζεται θετικά, στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διανύουμε, τονίζει ο ίδιος, λέγοντας πως είναι μια ευκαιρία για διάβασμα.
Ερωτηθείς αν οι εκπαιδευτικοί φροντιστές είναι ευχαριστημένοι από τη διαχείριση της κρίσης από πλευράς των φροντιστηρίων, ο ίδιος απαντάει πως τις αποφάσεις τις λαμβάνουν γιατροί- επιστήμονες και είναι αρκετοί κλάδοι που έχουν τραυματιστεί. Ωστόσο θα είναι πάντα σε συνεργασία με το υπουργείο, ακούγοντας τους ειδικούς.
Ο οικονομικός αντίκτυπος είναι ένα θέμα και για τα φροντιστήρια, με τον περιορισμό κυκλοφορίας και την πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε να έχουν επηρεάσει και τα φροντιστήρια οικονομικά, ωστόσο τα φροντιστήρια βάζουν «πλάτη» υποστηρίζοντάς τους.
Ο ίδιος έκλεισε με θετικό μήνυμα, λέγοντας πως εφαρμόζουν τους κανόνες του υπουργείου, με το άγχος, την αγωνία και τον φόβο να είναι λογικά, ωστόσο «θα τα καταφέρουμε», όπως κατέληξε.