Σε τοποθέτηση νέων αντιδημάρχων προχώρησε ο δήμαρχος Σερβίων Χρήστος Ελευθερίου, σε αντικατάσταση της Νανάς Γκαμπούρα που παραιτήθηκε. Τη θέση της καταλαμβάνει ο Καλλίνικος Χολέβας.
Αναλυτικότερα οι αρμοδιότητες όπως αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ:
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουµε ως έµµισθο Αντιδήµαρχο τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο Χολέβα Καλλίνικο του Γεωργίου σε αντικατάσταση της κ. Γκαµπούρα Αθηνάς του Γεωργίου που είχε οριστεί Αντ/χος µε την 1/111/10.01.2022 Απόφαση ∆ηµάρχου. ∆ιατηρούµε τους υπόλοιπους Αντιδηµάρχους που είχαν οριστεί µε την Απόφαση ∆ηµάρχου 1/111/10.01.2022 µέχρι το τέλος της τρέχουσας δηµοτικής περιόδου και µεταβιβάζουµε αρµοδιότητες ως εξής:
1. Την ∆ηµοτική Σύµβουλο της παράταξης του ∆ηµάρχου κ. ΠΑΠΑ∆ΟΠΟΥΛΟΥΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ορίζουµε καθ’ ύλην και κατά τόπον άµισθη Αντιδήµαρχο και της µεταβιβάζει τις παρακάτω αρµοδιότητες:
1α. Καθ’ ύλην: Θέµατα Υποστήριξης της Καθηµερινότητας σε συνεργασία µε τους κατά
περίπτωση αρµόδιους αντιδηµάρχους και συγκεκριµένα:
• Την τέλεση πολιτικών γάµων
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Τµήµατος Καθηµερινότητας και Περιβάλλοντος της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Καθηµερινότητας και Περιβάλλοντος, µε τις κάτωθι επιµέρους οργανικές µονάδες αυτού:
α. Γραφείο Καθαριότητας
β. Γραφείο ∆ιαχείρισης Απορριµµάτων
γ. Γραφείο Πρασίνου
δ. Γραφείο Οχηµάτων
ε. Γραφείο ∆ιαχείρισης Κοιµητηρίων και Σφαγείων
στ. Γραφείο Περιβάλλοντος
ζ. Γραφείο ∆ιαχείρισης Επιφανειακών και Υπόγειων Υδάτων οι αρµοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Πάγιο Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόµων, ∆ιαταγµάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τµήµατος Προσχολικής Αγωγής, Παιδείας, Κοινωνικής Μέριµνας, Πρόνοιας και Κοινωνικής Πολιτικής που περιλαµβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες
α. Γραφείο ∆ιοικητικής Υποστήριξης
β. Γραφείο Παιδικών Σταθµών και ΚΕΦΟ
γ. Γραφείο Κοινωνικής Μέριµνας
δ. Γραφείο Ευρωπαϊκών Προγραµµάτων
ε. Γραφείο Παιδείας, ∆ια Βίου Μάθησης, Πολιτισµού και Αθλητισµού
στ. Γραφείο Προστασίας και Προαγωγής της ∆ηµόσιας Υγείας
ζ. Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων
η. Γραφείο Προγράµµατος «Βοήθεια στο Σπίτι»
θ. Γραφείο Κέντρου Κοινότητας
ι. Γραφείο ΚΗΦΗ
οι αρµοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Πάγιο Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόµων, ∆ιαταγµάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
• Την τέλεση πολιτικών γάµων
1β.Κατά τόπον αρµοδιότητες στις κοινότητες Σερβίων και Πλατανορέµατος,
• Την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στις κοινότητες
• Συνεργάζεται µε τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση προβληµάτων των
κοινοτήτων
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις
κοινότητες
• Μεριµνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στις
κοινότητες
• Είναι αρµόδια για την εξυπηρέτηση και ενηµέρωση των Πολιτών για θέµατα των
κοινοτήτων
2. Τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο της παράταξης του ∆ηµάρχου κ. ΧΟΛΕΒΑ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟ καθ’ ύλην και κατά τόπον έµµισθο Αντιδήµαρχο Οικονοµικών, Στρατηγικού Σχεδιασµού & Ψηφιακής ∆ιακυβέρνησης και του µεταβιβάζει τις παρακάτω αρµοδιότητες:
2α. καθ’ ύλην αρµοδιότητες:
i. Επί Οικονοµικών θεµάτων και ιδίως:
την εποπτεία και ευθύνη των οικονοµικών και των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου και συγκεκριµένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισµού, Ελέγχου, ∆ηµοτικής Περιουσίας, Ταµειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισµού, Εκκαθάρισης ∆απανών, Προµηθειών, Λογιστηρίου – ∆ιπλογραφικού, Ταµείου, ∆ιαχείρισης υλικών και αποθεµατικού εξοπλισµού γραφείων, ισολογισµού, ∆ιαχείρισης υλικών και αποθεµατικού εξοπλισµού γραφείων. Επίσης έχει
δικαίωµα να υπογράφει και να συνυπογράφει τα έγγραφα και δικαιολογητικά σχετικά µε την Οικονοµική Υπηρεσία.
ii. Στρατηγικού Σχεδιασµού και ιδίως – τη διαχείριση των Εθνικών και Ευρωπαϊκών Προγραµµάτων και των εν γένει θεµάτων που συνδέονται µε χρηµατοδοτήσεις τεχνικών έργων, δράσεων και προµηθειών στα πλαίσια προγραµµάτων χρηµατοδότησης.
– τον προγραµµατισµό και την υποβολή προτάσεων χρηµατοδότησης σε όλα τα
χρηµατοδοτικά εργαλεία
iii. Ψηφιακής ∆ιακυβέρνησης και ιδίως
– την οργάνωση και λειτουργία των ηλεκτρονικών υπηρεσιών
– τον σχεδιασµό και την ανάπτυξη νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών
iv. Την τέλεση πολιτικών γάµων
2β. Κατά τόπο τις αρµοδιότητες:
Στις τοπικές κοινότητες Λάβας, Καστανιάς, Ιµέρων, Νεράιδας, Λευκάρων και Ροδίτη και ιδίως θα παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις ανωτέρω τοπικές κοινότητες, θα µεριµνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού τους, θα συνεργάζεται µε τους άλλους αντιδηµάρχους και τους προέδρους των τοπικών και δηµοτικών κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των ανωτέρω τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβληµάτων τους.
3. Τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο της παράταξης του ∆ηµάρχου κ. ΑΓΟΡΑΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ καθ’ ύλην και κατά τόπον έµµισθο Αντιδήµαρχο. Του µεταβιβάζει τις παρακάτω αρµοδιότητες:
3α. Καθ’ ύλην:
• Υπεύθυνος για όλα τα οχήµατα του ∆ήµου (έλεγχος, καύσιµα και συντήρηση οχηµάτων) σε συνεργασία µε τον αρµόδιο αντιδήµαρχο οικονοµικών.
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Γραφείου Αδειοδοτήσεων και Ρύθµισης Εµπορικών ∆ραστηριοτήτων & Επιχειρηµατικότητας, το οποίο υπάγεται στο Αυτοτελές Τµήµα Στρατηγικού Σχεδιασµού & Ανάπτυξης οι αρµοδιότητες του οποίου ορίζονται στον Πάγιο
Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόµων, ∆ιαταγµάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών που αφορούν ζητήµατα Αθλητισµού & Πολιτισµού.
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των δράσεων και διαδικασιών που αφορούν την αντιµετώπιση της εξάπλωσης της πανδηµίας του κορωνοϊού covid-19.
• Την παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο των δράσεων και διαδικασιών που σχετίζονται µε την χρήση και αξιοποίηση των λιµνών του ∆ήµου.
• Την υποστήριξη και υποβοήθηση εθελοντικών δράσεων µε θετικό αντίκτυπο στο δηµόσιο συµφέρον.
3β. Κατά τόπον αρµοδιότητες στις κοινότητες Λιβαδερού, Μεταξά και Τριγωνικού
• Την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στις κοινότητες
• Συνεργάζεται µε τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση προβληµάτων των κοινοτήτων
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις κοινότητες
• Μεριµνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στις κοινότητες
• Είναι αρµόδια για την εξυπηρέτηση και ενηµέρωση των Πολιτών για θέµατα των
κοινοτήτων
4. Τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο της παράταξης του ∆ηµάρχου κ. ΠΟΝΤΙΚΗ ΧΡΗΣΤΟ καθ’ ύλην και κατά τόπον έµµισθο Αντιδήµαρχο και του µεταβιβάζει τις παρακάτω αρµοδιότητες:
4α. Καθ’ ύλην αρµοδιότητες σε Θέµατα Τεχνικών Έργων και συγκεκριµένα:
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Καθηµερινότητας & Περιβάλλοντος, καθώς και των κάτωθι επιµέρους οργανικών µονάδων αυτής:
i. Τµήµα Τεχνικών Έργων & Μελετών µε τα υπαγόµενα σε αυτό Γραφεία:
α. Γραφείο Τεχνικών Έργων
β. Γραφείο Μελετών
ii. Τµήµα Συντήρησης ∆ικτύων & Λοιπών Υποδοµών µε τα υπαγόµενα σε αυτό Γραφεία:
α. Γραφείο Συντήρησης ∆ικτύων
β. Γραφείο Συντήρησης & Υποστήριξης Λοιπών Υποδοµών
iii.Τµήµα Περιβάλλοντος, Υδάτων & Κοιτασµάτων Γης µε τα υπαγόµενα σε αυτό Γραφεία:
α. Γραφείο Περιβάλλοντος
β. Γραφείο ∆ιαχείρισης Επιφανειακών & Υπόγειων Υδάτων
γ. Γραφείο Κοιτασµάτων Γης οι αρµοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Πάγιο Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόµων, ∆ιαταγµάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
• Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισµό και έλεγχο όλων των λειτουργιών του Αυτοτελούς Τµήµατος Υπηρεσίας ∆όµησης, καθώς και των κάτωθι επιµέρους οργανικών µονάδων αυτού:
α. Γραφείο Έκδοσης Αδειών ∆όµησης
β. Γραφείο Ελέγχου Κατασκευαστών
γ. Γραφείο Πρωτοκόλλου
δ. Γραφείο Πολεοδοµικών Εφαρµογών
ε. Γραφείο Χωροταξίας & Πολιτικής Γης οι αρµοδιότητες των οποίων ορίζονται στον Πάγιο Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας του ∆ήµου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόµων, ∆ιαταγµάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
• Το συντονισµό και την επίβλεψη των διαδικασιών που αφορούν την Πολιτική Προστασία.
4β. Κατά τόπον αρµοδιότητες στις κοινότητες Βαθυλάκκου, Μεσιανής, Κρανιδίων, Αυλών
και Γουλών
• Την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στις κοινότητες,
• Συνεργάζεται µε τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση προβληµάτων των
κοινοτήτων,
• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις κοινότητες,
• Μεριµνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισµού που βρίσκεται στις κοινότητες,
• Είναι αρµόδια για την εξυπηρέτηση και ενηµέρωση των Πολιτών για θέµατα των κοινοτήτων,
5. Τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο της παράταξης του ∆ηµάρχου Κ. ΒΗΤΟΠΟΥΛΟ ΘΩΜΑ καθ’
ύλην και κατά τόπον έµµισθο Αντιδήµαρχο, για τις ∆ηµοτικές Ενότητες Καµβουνίων,
Λιβαδερού, και τις Κοινότητες Πολυρράχου, Προσηλίου, Τριγωνικού και Μεταξά. Του
µεταβιβάζει τις παρακάτω αρµοδιότητες:
5α. Καθ’ ύλην:
• Τον έλεγχο και την παρακολούθηση των έργων ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και των
εργασιών αποκατάστασης των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης που εκτελούνται στο ∆ήµο,
• Την επίβλεψη των έργων αποκατάστασης των παιδικών χαρών του ∆ήµου,
• Την ευθύνη της έναρξης των διαδικασιών που απαιτούνται για την επανεκκίνηση των
επιχειρηµατικών δραστηριοτήτων στη µαρµαροφόρο περιοχή της ∆ηµοτικής Ενότητας Καµβουνίων,
• Την ευθύνη της οµαλής λειτουργίας των Λαϊκών αγορών του ∆ήµου.
5β. Κατά τόπον αρµοδιότητες στις κοινότητες Ελάτης, Τρανοβάλτου, Μικροβάλτου και Προσηλίου/Πολυρράχου :
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δηµοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστηµένες στην περιοχή αρµοδιότητάς του,
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην περιοχή αρµοδιότητάς του,
• Τη µέριµνα για τη διατήρηση του εξοπλισµού, που βρίσκεται στην περιοχή αρµοδιότητάς του, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
• Την υπογραφή, µε εξουσιοδότηση του δηµάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών
διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δηµοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στην περιοχή αρµοδιότητάς του,
• Τη συνεργασία µε τους προέδρους των κοινοτήτων των της περιοχής αρµοδιότητάς του, για την επίλυση των προβληµάτων τους,
• Tην ευθύνη όλων των ζητηµάτων στα όρια της περιοχής αρµοδιότητάς του, σε συνεργασία µε τον καθ’ ύλην αρµόδιο αντιδήµαρχο.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν µπορούν να εκλεγούν ή να είναι µέλη του προεδρείου του δηµοτικού συµβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδηµάρχου είναι δυνατή µετά την πάροδο έξι (6) µηνών από τον ορισµό
τους, µε ειδικά αιτιολογηµένη απόφαση του δηµάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων τους.
∆. α. Τις αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Ποντίκη Χρήστου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήµαρχος κ. Παπαδοπούλου Ευθυµία.
β. Τις αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Αγοραστού Βασίλειου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Βητόπουλος Θωµάς.
γ. Τις αρµοδιότητες της Αντιδηµάρχου κ. Παπαδοπούλου Ευθυµία που απουσιάζει ή κωλύεται
ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ Χολέβας Καλλίνικος.
δ. Τις αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Χολέβα Καλλίνικου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ Ποντίκης Χρήστος.
ε. Τις αρµοδιότητες του Αντιδηµάρχου κ. Βητόπουλου Θωµά που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Αγοραστός Βασίλειος.
Ε. Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήµαρχος κ. Ποντίκης Χρήστος