Μετά από 23 χρόνια καθυστέρησης, ολοκληρώθηκαν οι 80 εργατικές κατοικίες του Οικισμού Κυρακαλής Γρεβενών, έργο το οποίο ξεκίνησε το 2003, παρέμεινε ωστόσο ανενεργό για πάνω από μία εικοσαετία. Η τελετή παράδοσης στους 40 εκ των 80 δικαιούχων πραγματοποιήθηκε παρουσία της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκης Κεραμέως, της Διοικήτριας της ΔΥΠΑ, Γιάννας Χορμόβα και της υποδιοικήτριας Τόνιας Αράχωβα .
«Το έργο αυτό ταλαιπωρήθηκε μέσα στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, για πάρα πολλά χρόνια. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε θέσαμε ως προτεραιότητα την παράδοση των κατοικιών αυτών στους πραγματικούς δικαιούχους», σημείωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας της η Υπουργός, επισημαίνοντας ότι δεν επρόκειτο για μία εύκολη διαδικασία, αλλά όπως είπε: «είχαμε δώσει μία υπόσχεση να ολοκληρώσουμε το έργο και την τηρήσαμε».
Σύμφωνα με τη Διοικήτρια της ΔΥΠΑ, οι υπόλοιπες 40 κατοικίες θα παραδοθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ η κ. Χορμόβα χαρακτήρισε «στολίδι» τον νέο οικισμό Εργατικών Κατοικιών. «Ενώνουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας όταν πρόκειται για ζητήματα που αλλάζουν τη ζωή των συμπολιτών μας», σημείωσε η κ. Χορμόβα.
Το «παρών» στην τελετή έδωσαν οι τοπικές Αρχές, καθώς και οι δικαιούχοι οι οποίοι με αίσθημα χαράς και ανακούφισης παρέλαβαν τα παραχωρητήρια, υπογράφοντας τα σχετικά έγγραφα.
Γιάννα Λούσιου































