Κυριακή, 2 Νοεμβρίου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Η Ενεργειακή Μετάβαση δεν θα  είναι  Δίκαιη Μαθήματα από το Παρελθόν – Γράφει ο Ευάγγελος Καρλόπουλος
Tags: ΔΕΗΔυτική ΜακεδονίαενέργειαΕυάγγελος Καρλόπουλοςλιγνίτης

Η Ενεργειακή Μετάβαση δεν θα είναι Δίκαιη Μαθήματα από το Παρελθόν – Γράφει ο Ευάγγελος Καρλόπουλος

3 Οκτωβρίου 2019, 1:23 μμ
από e-ptolemeos team
σε Ενέργεια
Reading Time: 1 mins read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Η Μετάβαση των Ευρωπαϊκών Ανθρακικών Περιοχών στην Πυρηνική Τεχνολογία: Μπορεί η Ελλάδα να Αξιοποιήσει την Ευκαιρία; – Των Γιάννη Μπασιά και Γιώργου Παπαχρήστου
Αρθρογραφία

Η Μετάβαση των Ευρωπαϊκών Ανθρακικών Περιοχών στην Πυρηνική Τεχνολογία: Μπορεί η Ελλάδα να Αξιοποιήσει την Ευκαιρία; – Των Γιάννη Μπασιά και Γιώργου Παπαχρήστου

31 Οκτωβρίου 2025, 11:45 πμ
Εναέρια λήψη του εργοστασίου της ΔΕΤΕΠΑ στο Αμύνταιο, με το λογότυπο της επιχείρησης και του έργου DECISO, συμβολίζοντας την επιτυχημένη εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας.
Ενέργεια

Αμύνταιο: Επιτυχημένο το έργο DECISO για την κυκλική οικονομία

30 Οκτωβρίου 2025, 6:45 μμ
Σε δύο στάδια η μετατροπή της Πτολεμαΐδας 5 της ΔΕΗ σε υπερσύγχρονη μονάδα φυσικού αερίου
Ελλάδα

Σε δύο στάδια η μετατροπή της Πτολεμαΐδας 5 της ΔΕΗ σε υπερσύγχρονη μονάδα φυσικού αερίου

30 Οκτωβρίου 2025, 5:00 μμ
Αναλυτικό πρόγραμμα εκπομπών του True Story για τη ραδιοφωνική σεζόν 2025-2026
Ενέργεια

ΛΑ.ΣΥ.: «Ανοιχτή πληγή η μετεγκατάσταση της Μαυροπηγής» – Πλακεντάς: «Εν αναμονή του ΦΕΚ για το ρυμοτομικό»

29 Οκτωβρίου 2025, 5:58 μμ
ΔΕΗ: Η «πράσινη επανάσταση» ξεκινά από τη Δυτική Μακεδονία (από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο)
Ελλάδα

ΔΕΗ: Η «πράσινη επανάσταση» ξεκινά από τη Δυτική Μακεδονία (από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο)

22 Οκτωβρίου 2025, 11:29 πμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Η ΤΕ.ΝΑ ΑΤΕΒΕ αναζητά Πολιτικό Μηχανικό Α.Ε.Ι. για τον Ν.Φλώρινας

2 Νοεμβρίου 2025, 2:37 μμ
Θέση εργασίας: Η Tottis Foods αναζητά Ηλεκτρολόγο Βάρδιας
Αγγελίες Εργασίας

Ζητούνται Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί για μόνιμη συνεργασία (περιοχές Κοζάνης – Πτολεμαΐδας – Αμυνταίου)

2 Νοεμβρίου 2025, 11:59 πμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Τεχνική εταιρεία ζητά Τεχνίτες και Βοηθούς για έργα σε Ελλάδα και εξωτερικό

31 Οκτωβρίου 2025, 6:16 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

TOTTIS PACK A.E.: Θέση Γραμματειακής Υποστήριξης – ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας

31 Οκτωβρίου 2025, 5:37 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητείται οδηγός για διανομές από βιομηχανία κρέατος με έδρα την Πτολεμαΐδα

30 Οκτωβρίου 2025, 12:47 μμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Στις αρχές της δεκαετίας του 1900, τόσο οι δήμαρχοι μεγάλων αστικών κέντρων της κεντρικής Ευρώπης και της Β. Αμερικής όσο και κυβερνητικοί παράγοντες, δήλωναν εναγωνίως ότι η εποχή του αλόγου έχει παρέλθει ανεπίστρεπτα και ότι θα πρέπει άμεσα οι κοινωνίες να προετοιμαστούν επαρκώς προκειμένου να προσαρμοστούν στην εποχή της αυτοκίνησης.

Ακολούθησε ο «κακός χαμός». Οι συντεχνίες των εκτροφέων αλόγων λοιδορούσαν τους δημάρχους ότι συντάσσονται με τα συμφέροντα της «φούσκας του αυτοκινήτου!». Οι συντεχνίες που κατασκεύαζαν ιππήλατες άμαξες, χαλινάρια, σέλες, πέταλα κλπ, κατηγορούσαν τους πολιτικούς ότι υπονομεύουν ανεύθυνα το μέλλον της κοινωνίας. Οι συντεχνίες δήλωναν με κάθε έμφαση και με δυναμικό τρόπο, ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί ποτέ να υποκαταστήσει το άλογο!.

Λίγο πριν το 1900, οι συντεχνίες του αλόγου αισθανόταν πανίσχυρες και άτρωτες απέναντι στη «σαχλαμάρα του αυτοκινήτου» όπως την αποκαλούσαν. Το 1897, ένα αυτοκίνητο κόστιζε 900 δολάρια όταν μια καλή άμαξα μαζί με το άλογο δεν ξεπερνούσε τα 55 δολάρια. Δεν είχαν άμεσο λόγο να ανησυχούν. Δυστυχώς για αυτούς, η εξέλιξη του αυτοκινήτου υπήρξε καταιγιστική.

Από την άλλη πλευρά, το άλογο είναι ενεργειακά αποδοτικότερο συγκριτικά με το αυτοκίνητο. Το άλογο ήταν διαθέσιμο σε όλους και σε όλες τις χώρες, εύκολο στη χρήση, φθηνό, ανεξάντλητο, όμορφο και αναπαραγόταν από μόνο του. Η ιδανική πηγή ισχύος! Τελικά, γιατί υποκαταστάθηκε από το αυτοκίνητο ?

Το 1900, οι μεταφορές ανθρώπων και εμπορευμάτων αλλά και οι υπηρεσίες κάθε είδους γινόταν με άλογα. Για παράδειγμα, σχεδόν 100 χιλιάδες άλογα κυκλοφορούσαν καθημερινά μόνο στη Νέα Υόρκη, παράγοντας 1200 τόνους κόπρανα την ημέρα. Ακόμη και στη Wall Street, η κοπριά ξεπερνούσε τους 20 πόντους. Δεν χρειαζόσουν GPS για να φτάσεις στο Σικάγο, στο Βερολίνο η στο Λονδίνο. Ακολουθούσες απλά τα κουφάρια των παρατημένων αλόγων κατά μήκος του δρόμου, τα σμήνη από μύγες και κουνούπια και κυρίως, την αποπνικτική οσμή των περιττωμάτων η οποία γινόταν ανυπόφορη όσο πλησίαζες προς το κέντρο της πόλης.

Ο ευφυέστατος Henry Ford δήλωνε ξεκάθαρα ότι «ο κόσμος δεν θα αγοράζει αυτοκίνητα επειδή είναι καλύτερα από τα άλογα, αλλά θα τα αγοράζει επειδή έχει σιχαθεί τις κοπριές». Κάπως έτσι ξεκίνησε η μεγαλύτερη ενεργειακή μετάβαση στη σύγχρονη ανθρώπινη ιστορία, η οποία διήρκησε 50 χρόνια για τις πλούσιες λεγόμενες χώρες και βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη για μεγάλο μέρος του τρίτου κόσμου.

Σήμερα, η Ενεργειακή Μετάβαση κινείται γύρω από την απαίτηση για απανθρακοποίηση (decarbonizaton), υπό την αδήριτη αναγκαιότητα ανάσχεσης της κλιματικής αλλαγής. Το 1900 η αναγκαιότητα της Μετάβασης περιγραφόταν από τον όρο «horseless», δηλαδή «χωρίς άλογα». Στο επίκεντρο και των δύο βρίσκεται η περιβαλλοντική προστασία, με την προφανή ή την ευρεία έννοια του όρου.

Σε αντίθεση με σήμερα, όπου η Ενεργειακή Μετάβαση (από-λιγνιτοποίηση για τα Δυτικομακεδονικά δεδομένα) καθορίζεται από δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα, κανονισμούς, ρήτρες, penalties, ευρωπαϊκές οδηγίες και διεθνείς συμφωνίες, η μετάβαση από το άλογο στο αυτοκίνητο έγινε σε συνθήκες πλήρους απορρύθμισης και με ξεκάθαρους όρους αγοράς (market driven).

Αρχικά, κάποιες εταιρείες μεταφορών προμηθεύτηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα και υποκατέστησαν τις άμαξες, προσφέροντας γρηγορότερες υπηρεσίες. Έγιναν ανταγωνιστικότερες, είχαν περισσότερα έσοδα, προμηθευόταν περισσότερα αυτοκίνητα και ούτω καθ εξής. Από την άλλη πλευρά, οι βιομηχανίες αυτοκινήτου χρειαζόταν εργατικά χέρια για να παράγουν περισσότερα αυτοκίνητα, οπότε αναγκαστικά στράφηκαν στους τεχνίτες που μέχρι πρότινος κατασκεύαζαν άμαξες, τροχούς, πέταλα κλπ. Τα πρώτα αυτοκίνητα ήταν «κάρα» με μηχανή και τίποτα περισσότερο. Παράλληλα, τα χάνια όπου ξεκουραζόταν τα άλογα και οι ταξιδιώτες, μετατράπηκαν σταδιακά σε πρατήρια καυσίμων, βουλκανιζατέρ και συνεργεία αυτοκινήτου. Η μετάβαση δεν ήταν βίαιη.

Σύμφωνα με τo McKinsey Global Institute, από το 1910 μέχρι το 1950 η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε 6.9 εκατομμύρια νέες, άμεσες θέσεις εργασίας. Παράλληλα όμως, μέχρι το 1920 είχαν χαθεί 623 χιλιάδες θέσεις εργασίας σε αγροτικές κυρίως περιοχές, οι οποίες συντηρούνταν από τη βιομηχανία του αλόγου. Η απώλεια τόσων θέσεων εργασίας προφανώς δημιούργησε προσωπικά και οικογενειακά δράματα. Το τελικό ισοζύγιο όμως ήταν ξεκάθαρα θετικό, τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο.

Η κρίσιμη διαφορά μεταξύ «απο-αλογοποίησης» και «απο-λιγνιτοποίησης» είναι προφανής. Το άλογο υποκαταστάθηκε από το αυτοκίνητο σχεδόν ομαλά και η μετάβαση επιταχυνόταν με τον ίδιο ρυθμό που εξελισσόταν η τεχνολογική πρόοδος και η εμπορική ωριμότητα του αυτοκινήτου. Πρακτικά, πρώτα δημιουργούνταν νέες θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία και στη συνέχεια χανόταν θέσεις στη βιομηχανία του αλόγου. Αυτό σημαίνει Δίκαιη Μετάβαση! Σήμερα, στη Δυτική Μακεδονία, προσπαθούμε να καταφέρουμε το εντελώς αντίθετο.

Η βιομηχανία του αυτοκινήτου ΔΕΝ απαξίωσε αλόγιστα και «εκδικητικά» την οικονομία του αλόγου. Αντιθέτως, αξιοποίησε τις τότε υποδομές και την τεχνογνωσία στο μέγιστο δυνατό βαθμό και μάλιστα, με πρωτόγνωρους όρους Έξυπνης Εξειδίκευσης. Η μετάβαση από το άλογο στο αυτοκίνητο δεν συνοδεύτηκε από ανάληψη υψηλών τεχνολογικών  και κοινωνικών ρίσκων, δεν στοχοποίησε ολόκληρες περιφέρειες. Αυτό ήταν το κρίσιμο και καθοριστικό σημείο επιτυχίας της και άλλαξε τον κόσμο προς το καλύτερο.

Δυστυχώς για την περιοχή μας, η απαίτηση για «από-λιγνιτοποίηση» σηματοδοτείται από εξαγγελίες περί δεσμευτικού χρονοδιαγράμματος απόσυρσης όλων (!!!) των λιγνιτικών μονάδων και υποστηρίζεται διαχρονικά από σοβαρούς κυβερνητικούς σχεδιασμούς του επιπέδου «βλέποντας και κάνοντας». Ας τα λάβουμε σοβαρά υπόψη πριν επιχειρήσουμε το «άλμα στο κενό».

 

 

Ευάγγελος Καρλόπουλος

Χημικός Μηχανικός

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ για τους παραγωγούς που χτυπήθηκαν από ακραία καιρικά φαινόμενα

“Ταμείο” πάνε 3 εκατ. πολίτες πριν τα Χριστούγεννα – Ποιους αφορά

30 Οκτωβρίου 2025, 8:30 μμ
Αυτές είναι οι 4 μεγάλες ανατροπές που έρχονται για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις

Έρχεται πρόγραμμα ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης για σπίτια 30ετίας με επιδότηση έως 80%

30 Οκτωβρίου 2025, 10:22 πμ
Βορίζια: Το σπαρακτικό μοιρολόι για τον 39χρονο : «Φανούρη μου κατέβα»… (Βίντεο)
Ελλάδα

Βορίζια: Το σπαρακτικό μοιρολόι για τον 39χρονο : «Φανούρη μου κατέβα»… (Βίντεο)

2 Νοεμβρίου 2025, 6:29 μμ
Π. Κουκουλόπουλος: «Να διασφαλιστεί στην πράξη η δικαίωση των καταθετών της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δυτικής Μακεδονίας»
Τοπική Επικαιρότητα

Π. Κουκουλόπουλος: «Οι ανάγκες της χώρας και της κοινωνίας δεν επιτρέπουν κανενός είδους εσωστρέφεια»

2 Νοεμβρίου 2025, 6:00 μμ
Εορδαϊκός: Ε(χ)άσε δικό του παιχνίδι – Ισόπαλος με τον Αστέρα Καρδίτσας
Αθλητικά

Εορδαϊκός: Ε(χ)άσε δικό του παιχνίδι – Ισόπαλος με τον Αστέρα Καρδίτσας

2 Νοεμβρίου 2025, 5:48 μμ
1.685 ευρώ τον μήνα δαπανά το μέσο νοικοκυριό – Πού τα δαπανά
Κοινωνία

Απογοήτευση από το μέτρο μείωσης τιμών σε συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων

2 Νοεμβρίου 2025, 5:27 μμ
Κροκοχώρια Κοζάνης: «Τα άνθη είναι κομμάτι της ζωής μας» – Αφιέρωμα της Καθημερινής
Τοπική Επικαιρότητα

Κοζάνη: Αρχίζει η συγκομιδή του κρόκου στην Άνω Κώμη

2 Νοεμβρίου 2025, 5:02 μμ
Πες μου τον… «Κ.Α.Δ.» σου να σου πω τι χρήματα δικαιούσαι
Ελλάδα

«Χριστουγεννιάτικο μποναμά» 600 εκατ. ευρώ σε 2,4 εκατ. πολίτες – Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους

2 Νοεμβρίου 2025, 4:35 μμ
Κοζάνη: Με επιτυχία η 1η Ημερίδα Καρδιαγγειακών Παθήσεων Δυτικής Μακεδονίας (Βίντεο Top Channel)
Τοπική Επικαιρότητα

Κοζάνη: Με επιτυχία η 1η Ημερίδα Καρδιαγγειακών Παθήσεων Δυτικής Μακεδονίας (Βίντεο Top Channel)

2 Νοεμβρίου 2025, 4:04 μμ
Αλλάζει το πλάνο για το κλείσιμο των καταστημάτων των ΕΛΤΑ – Αναμένονται ανακοινώσεις από τη διοίκηση
Ελλάδα

Κανονικά τα λουκέτα στα ΕΛΤΑ με παράταση 3 μηνών

2 Νοεμβρίου 2025, 3:29 μμ
Δήμος Κοζάνης: Το πρόγραμμα εκσκαφών οπτικών ινών (2-7 Δεκεμβρίου 2024)
Τοπική Επικαιρότητα

Παράταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Εορδαία λόγω μεταφοράς ανεμογεννητριών

2 Νοεμβρίου 2025, 2:59 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Αυτές είναι οι 4 μεγάλες ανατροπές που έρχονται για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Ελλάδα

Έρχεται πρόγραμμα ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης για σπίτια 30ετίας με επιδότηση έως 80%

από e-ptolemeos team
30 Οκτωβρίου 2025, 10:22 πμ

περισσότεραDetails
Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου οι αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ για τους παραγωγούς που χτυπήθηκαν από ακραία καιρικά φαινόμενα
Ελλάδα

“Ταμείο” πάνε 3 εκατ. πολίτες πριν τα Χριστούγεννα – Ποιους αφορά

από e-ptolemeos team
30 Οκτωβρίου 2025, 8:30 μμ

περισσότεραDetails

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Thessaly Evros Pass: 35.000 δικαιούχοι – Αναρτήθηκαν στο vouchers.gov.gr τα αποτελέσματα
Ελλάδα

150 ευρώ για διακοπές –Άνοιξαν τα vouchers (περιοχές)

25 Οκτωβρίου 2025, 8:30 πμ
ΕΛΤΑ: Δωρεάν υπηρεσίες σε τυφλούς ή άτομα με αναπηρία όρασης
Ρεπορτάζ

Σχέδιο για κλείσιμο υποκαταστημάτων από τα ΕΛΤΑ – 64 πανελλαδικά, τα 6 στη Δ. Μακεδονία

29 Οκτωβρίου 2025, 4:41 μμ
ΑΣΕΠ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τις μόνιμες προσλήψεις της 4Κ/2023
Κοινωνία

ΑΣΕΠ: “Τρέχουν” 300 προσλήψεις σε Δήμους

26 Οκτωβρίου 2025, 3:29 μμ
Βίντεο και φωτογραφίες από τη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην Πτολεμαΐδα
Ρεπορτάζ

Βίντεο και φωτογραφίες από τη μαθητική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου στην Πτολεμαΐδα

28 Οκτωβρίου 2025, 1:47 μμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
Ιδιοκτησία: ΡΟΔΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Ε.Ε. [Pougaridis Media]

ΑΦΜ 802210768 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ | Α.ΓΕΜΗ: 172191636000
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 252006 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018,
σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.