Στην τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών (ΟΕΥ) του δήμου Εορδαίας, σύμφωνα με το Ν. 4479/17, προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας στη συνεδρίασή του το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, εγκρίνοντας ομόφωνα τη σύσταση 12 νέων θέσεων εργασίας (εργατών) στο Τμήμα Καθαριότητας.
Ειδικότερα το Δ.Σ. ενέκρινε την εισήγηση που στηρίχθηκε στην έκθεση της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Ποιότητας Ζωής του δήμου Εορδαίας για τη σύσταση 12 νέων θέσεων στον τομέα Καθαριότητας, μετά και τη σχετική βεβαίωση της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου για την ύπαρξη πίστωσης βασικού του καταληκτικού κλιμακίου των προτεινόμενων θέσεων ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας στο δήμο Εορδαίας. Όπως εξήγησε στην εισήγησή του ο αρμόδιος υπάλληλος του γραφείου Προσωπικού του δήμου, Κων/νος Πατσίκας, με το νόμο 4479 ο οποίος ψηφίστηκε τον Ιούνιο, παρέχεται η δυνατότητα στους δήμους οι οποίοι έχουν κενές οργανικές θέσεις να κάνουν αλλαγές ή αναμόρφωση στο οργανόγραμμά τους. Ανέφερε ότι αυτή τη στιγμή στο Δήμο Εορδαίας υπηρετούν μόλις 11 εργάτες καθαριότητας και υπάρχουν 12 κενές οργανικές θέσεις. Η πρόταση, είπε, είναι να προστεθούν άλλες 12 οργανικές θέσεις ώστε να φθάσει ο αριθμός των εργατών στην καθαριότητα στις 35 οργανικές θέσεις ΥΕ. Σημείωσε θα μείνουν 24 κενές θέσεις, οι οποίες υλοποιώντας έναν προγραμματισμό προσλήψεων – αφού εγκριθεί αυτή η τροποποίηση του οργανισμού, θα προκηρυχθούν κεντρικά από το Υπουργείο μέσω του ΑΣΕΠ, πριμοδοτώντας τους νυν εργαζόμενους (συμβασιούχους) με επιπλέον μόρια και καταργώντας το όριο της ηλικίας.Η ετήσια δαπάνη μισθοδοσίας για τις 12 νέες θέσεις στην υπηρεσία καθαριότητας ανέρχεται σε 186.624,00€, η οποία θα εγγραφεί και θα εξειδικευτεί και στους προϋπολογισμούς των επόμενων ετών, για την κάλυψη της μισθοδοσίας του προσωπικού, οι οποίες μπορούν να καλυφθούν µε τα ετήσια έσοδα από την ανταποδοτική υπηρεσία της καθαριότητας.
Σημειώνεται ότι σε παρέμβασή του ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο δήμο Εορδαίας, Χαράλαμπος Παναγιωτίδης, ζήτησε να προστεθούν άλλες 4 θέσεις εργατών και δύο θέσεις οδηγών, διότι «είναι η τελευταία ευκαιρία που δίνεται στους δήμους για μόνιμο προσωπικό». Απαντώντας ο δήμαρχος, Σάββας Ζαμανίδης, είπε ότι οι θέσεις για οδηγούς δε θα εγκριθούν διότι ο δήμος έχει ήδη 19 οδηγούς, ενώ σε ό,τι αφορά τις επιπλέον θέσεις εργατών είπε ότι πρόκειται για ανταποδοτικές θέσεις και επιβαρύνοντας τα ανταποδοτικά θα αναγκαστεί ο δήμος να κάνει μελλοντικά αύξηση των τελών καθαριότητας. Ιδιαίτερα που, όπως τόνισε, με τη λειτουργία του εργοστασίου επεξεργασίας των απορριμμάτων θα υπάρξει αύξηση του κόστους την πρώτη χρονιά 500.000 € για τέλη και κάθε χρόνο θα αυξάνονται τα τέλη κατά 10%, με αποτέλεσμα να μετακυληθούν τα κόστη στους δημότες.