Χρυσό Βραβείο στα Πανελλήνια “Healthy Food Awards” στην κατηγορία “Healthy Beverage Product”, απέσπασαν τα Βιολειτουργικά Υγιεινά Ροφήματα Μελιού της Dioscurides.
Την είδηση έκανε γνωστή η γνωστή οδοντίατρος Λουίζα Τζιμίκα, μέλος της οικογένειας που ίδρυσε την Dioscurides, αναφέροντας τα παρακάτω:
“Χρυσό Βραβείο στα πλέον αναγνωρισμένα βραβεία στον χώρο της υγιεινής διατροφής στην κατηγορία “Healthy Beverage Product”
Η πρώτη συμμετοχή για διάκριση της εταιρείας μας σε έναν θεσμό υψηλών προδιαγραφών με θετικό αποτέλεσμα αποτελεί μια σημαντική αναγνώριση της υψηλής ποιότητας και της υψηλής διατροφικής αξίας των προϊόντων μας, καθώς και της άριστης τεχνογνωσίας και του επιστημονικού υπόβαθρου που βρίσκεται πίσω από αυτά.
Για εμάς είναι μία επισφράγιση της προσπάθειας που έχει γίνει τόσα χρόνια ώστε να προσφέρουμε στον καταναλωτή καινοτόμα αγαθά που συμβάλλουν στην βελτίωση της υγείας και της ευεξίας του και κατά συνέπεια της καθημερινότητάς του.
Είναι παράλληλα και μια σημαντική επιβράβευση που δικαιωματικά ανήκει στον πατέρα μου, Τζιμίκα Στέργιο οραματιστή του όλου εγχειρήματος , καθώς και σε όλους όσους τον έχουν στηρίξει τόσα χρόνια :
· Τον άντρα μου Νίκο και τον ξάδερφό μου Χρήστο που είναι οι πυλώνες της εταιρείας μας καθώς και στους υπόλοιπους εργαζόμενους.
· τους συνεργάτες-συνέταιρους Δημήτρη Μιχαηλίδη, Τζιμήκα Θεόδωρο, Στυλιανού Ουρανία και Στεφόπουλο Αλέξανδρο.
· Τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα με τα οποία συνεργαζόμαστε και κυρίως την Καθηγήτρια κα Αμανατίδου Ελισάβετ με τους συνεργάτες της στο τμήμα χημικών μηχανικών(EΠX-EYA) Παν.Δυτικής Μακεδονίας και τον Επίκουρο Καθηγητή κο Προεστό Χαράλαμπο με τους συνεργάτες του, στο Εργαστήριο Χημείας Τροφίμων του Πανεπιστημίου Αθηνών (τμήμα Χημείας).
· Και την οικογένειά μας που προσπαθούμε με οποιονδήποτε τρόπο να στηρίξουμε και να προωθήσουμε την Dioscurides μας!!!
Τέλος, η ηθική κυρίως αναγνώριση αυτής της προσπάθειάς μας, αποτελεί έναυσμα για να συνεχιστεί η έρευνα για την δημιουργία και παραγωγή καινοτόμων προϊόντων και μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε -ο καθένας στο κομμάτι του-, να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τελικό στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών.”
«Τά ἀγαθά κόποις κτῶνται» Αριστοτέλης, 384-322 π.Χ.”