Δηλώσεις
Σε κάθε εργατικό ατύχημα τα ίδια… Δηλώσεις, δηλώσεις και δηλώσεις. Καμιά ουσιαστική ενέργεια από τους αρμόδιους αναρμόδιους. Και το θέμα θα ξεχαστεί, ως συνήθως.
Το κουράζουν το θέμα
Πινκ πονκ παίζεται με τον άξονα Λάρισα – Κοζάνη. Τον βγάζουμε για λίγο, και τον ξαναβάζουμε στους φακέλους, χωρίς λόγο. Ο ξενοδόχος λέει πως δεν μπορούν να λειτουργούν παράλληλα τόσοι κάθετοι άξονες, κι εμείς λογαριάζουμε χωρίς αυτόν.
Πάει κι αυτό
Παλιά λέγαμε.. “απόκριες είναι, ας ξεχάσουμε για λίγο τα προβλήματά μας και ας διασκεδάσουμε..” Φέτος, πάει κι αυτό.
Ο Επίκαιρος




























