Τους έξι μήνες λειτουργίας της συμπλήρωσε η «Γραμμή του Δημότη», η τηλεφωνική γραμμή άμεσης επικοινωνίας του Δήμου Κοζάνης με τους Δημότες 24610 34000.
Σε αυτό το χρονικό διάστημα πάνω από 3500 αιτήματα αναφέρθηκαν από τους πολίτες, με το ποσοστό ικανοποίησης των αιτημάτων να αγγίζει το 90%. Καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, συντήρηση οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμός, ύδρευση, αποχέτευση, τηλεθέρμανση είναι οι βασικότεροι τομείς στους οποίους αναφέρεται ο μεγαλύτερος αριθμός των αιτημάτων ενώ η πλειοψηφία των αιτούντων επιλεγεί να ενημερωθεί τηλεφωνικά για την εξέλιξη του αιτήματος που έχει υποβάλλει.
Παρόλη την αμεσότητα της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσω της γραμμής, η χρήση της από τους κατοίκους των δημοτικών ενοτήτων είναι μικρή. Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Κοζάνης το προσεχές διάστημα θα εστιάσει στην ενημέρωση των κατοίκων αυτών των περιοχών με διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΥΑΚ, τοποθέτηση πινακίδων σε χώρους συγκέντρωσης κοινού και διάφορες άλλες δράσεις.
Αξίζει να σημειωθεί πως το λογισμικό που πλέον διαθέτει ο δήμος έπειτα από την λειτουργία της γραμμής, παρέχει την δυνατότητα στον πολίτη να καλεί στο 24610 34000, να αναφέρει στο τηλεφωνικό κέντρο το αίτημά του, το οποίο στη συνέχεια το καταχωρεί και το δρομολογεί αυτόματα στο αντίστοιχο τμήμα, το οποίο αποδέχεται το αίτημα και προχωράει στην διεκπεραίωσή του. Όταν το αίτημα διεκπεραιωθεί ακολουθεί ενημέρωση του δημότη με τηλεφώνημα, sms ή email. Η «Γραμμή του Δημότη» εξυπηρετεί τους πολίτες σε 24ωρη βάση.
Στόχευση του Δήμου μέσω της λειτουργίας αυτής της υπηρεσίας είναι
• Η απλή και άμεση επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου
• Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη
• Η αναβάθμιση της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών του Δήμου
• Η ενεργή και άμεση συμμετοχή των πολιτών.