Μπορεί το ειδικό τιμολόγιο για τους οικιακούς καταναλωτές να ψηφίστηκε στις αρχές του 2018, ο Πρωθυπουργός όμως είχε δεσμευτεί από τα έδρανα της Βουλής για την αντίστοιχη εφαρμογή του μέτρου για τις επιχειρήσεις. Το μέτρο μάλιστα για τις επιχειρήσεις κρίθηκε ως αναπτυξιακό, και καλλιέργησε ελπίδες πως η περιοχή θα προσελκύσει νέες επενδύσεις.
Δυστυχώς, ενάμιση χρόνο μετά τίποτα δεν έχει γίνει σε αυτή την κατεύθυνση, και οι επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας δεν έχουν επωφεληθεί όπως τους είχαν υποσχεθεί. Επιπρόσθετα όπως είναι γνωστό, έχει μείνει στα χαρτιά η πολυδιαφημισμένη “εφεύρεση” του ΤΑΔΥΜ.
Ο Τσίπρας στην προχθεσινή του ομιλία στους “ιθαγενείς” επαγγελματίες της Δυτικής Μακεδονίας, έταξε ξανά το ειδικό τιμολόγιο στις επιχειρήσεις. Ο επιχειρηματικός κόσμος, εύχεται να το υλοποιήσει, εάν και εφόσον εκλεγεί ξανά πρωθυπουργός.