Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας, μετά από έγκριση του Προέδρου του Dr Αντωνίου Αυγερινού, συμμετείχε με πολυμελές κλιμάκιο καλύπτοντας υγειονομικά τη μεγάλη Φιλανθρωπική Εκδήλωση, που διοργάνωσε ο Σύλλογος “ΕΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ” με τους Τοπικούς Φορείς της Εορδαίας ,το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 στο Πάρκο Εκτάκτων Αναγκών της Πτολεμαΐδας.
Τη 15 μελή Ερυθροσταυρική αποστολή, που συνόδευε η Πρόεδρος Κούλα Πουλασιχίδου αποτελούσαν : η Γραμματέας του Τμήματος Ραχήλ Αβραμίδου , οι Εθελόντριες Σοφία Ταταρίδου, Ειρήνη Μπουντούρη, Βέρα Καρακούκα, Ειρήνη Πέλλα, Ελένη Παπαδοπούλου , Παναγιώτα Παρασκευά και Ευαγγελία Σερίδου , καθώς και τα Μέλη Ιωάννης Μαυρόπουλος, Παναγιώτα Σάπκαρη, Ερμιόνη Μηλιώνη και Πασχάλης Δουγαλής. Στη διάρκεια της εκδήλωσης αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς ,κάποιοι μικροτραυματισμοί παιδιών, όπως σε κάθε υγειονομική κάλυψη. Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Πτολεμαΐδας εκφράζει τις ευχαριστίες του, για την αγαστή συνεργασία του με τους Φορείς της Τοπικής Κοινωνίας .
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΊΔΟΥ
































