Με το βλέμμα στραμμένο στη διεθνή αγορά και στόχο τη διατήρηση της ισχυρής αναπτυξιακής δυναμικής της, η Tottis-Bingo προβλέπει αύξηση τζίρου της τάξης του 8% φέτος επενδύοντας σε νέες συνεργασίες και στην περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών.
Στρατηγική προτεραιότητα για τη διοίκηση υπό τον Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Κώστα Τόττη, αποτελεί η διεύρυνση της παρουσίας της εταιρείας σε αγορές της Μέσης Ανατολής και των ΗΠΑ, περιοχές που δείχνουν ισχυρή ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας, αλλά και η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων private label, που ήδη καταγράφουν σημαντική άνοδο.
Η αισιοδοξία της διοίκησης δεν είναι αβάσιμη. Το 2024 έκλεισε με διψήφια βελτίωση σε κρίσιμους δείκτες. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αυξήθηκε κατά 6,84%, φτάνοντας τα 94,88 εκατ. ευρώ από 88,81 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους ενισχύθηκε στο 22,48% από 20,02% την προηγούμενη χρήση.
Τα κέρδη προ φόρων εκτινάχθηκαν από 3,2 εκατ. ευρώ το 2023 σε 4,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη σημείωσαν άλμα 51,65%, στα 3,67 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας ανήλθαν σε 19 εκατ. ευρώ, δείχνοντας υγιή οικονομική βάση για τη συνέχιση των επενδύσεων και της διεθνούς ανάπτυξης.
Η Tottis-Bingo διατήρησε και πέρυσι την κυρίαρχη θέση της στην εγχώρια αγορά της γκοφρέτας, με μερίδιο που άγγιξε το 42,6%. Η σταθερή αυτή πρωτιά, που έχει κατακτηθεί με ισχυρά brands και συνεχή καινοτομία, επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό της εταιρείας ως «βασιλιά της γκοφρέτας» στην Ελλάδα.
Εξωστρέφεια και εξαγωγική δυναμική
Η στρατηγική της εταιρείας για εξωστρέφεια αποδίδει καρπούς. Σήμερα, τα προϊόντα της Tottis-Bingo ταξιδεύουν σε περισσότερες από 25 χώρες, με δυναμική παρουσία στη Γερμανία, την Πολωνία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική. Η ζήτηση από διεθνείς αγορές και η ισχυρή αναγνωρισιμότητα των brands της επιτρέπουν στην εταιρεία να σχεδιάζει με αυτοπεποίθηση την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Η διοίκηση της εταιρείας επενδύει στην καινοτομία, στην παραγωγική αναβάθμιση και στη δημιουργία νέων προϊόντων, με στόχο να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, εξετάζονται συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες λιανικής στο εξωτερικό, προκειμένου να ενισχυθεί η διανομή και να ανοίξουν νέα κανάλια πωλήσεων.
Εν τω μεταξύ, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Tottis Foods International, η αδελφή εταιρεία του ομίλου, ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 6,36 % για το 2024, φτάνοντας σε 33,968 εκατ. ευρώ, με κέρδη προ φόρων 2,244 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 1,75 εκατ. ευρώ. Οι πρώτες ενδείξεις του 2025 δείχνουν εκτίμηση για ανάπτυξη περίπου 7 % στα έσοδα της εταιρείας.
Πηγή: newmoney