Αύξηση των εσόδων της, παρά την πτώση του όγκου λιανικών πωλήσεων που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην αγορά, κατέγραψε η Tottis-Bingo AEBE.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας είχε αύξηση κατά 6,7% και ανήλθε σε 55,52 εκατ. ευρώ το 2017 από 52,03 εκατ. ευρώ το 2016, αύξηση που οφείλεται κυρίως στην ελληνική αγορά. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 19,20% το 2017 έναντι 18,56% το 2016, λόγω της μείωσης των πρώτων υλών του κόστους παραγωγής. Κατά το έτος 2017, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση των προ φόρων κερδών, τα οποία ανήλθαν σε 359.851 ευρώ έναντι 341.088 ευρώ το 2016.
Τέλος, τα αποτελέσματα περιόδου μετά από φόρους ενισχύθηκαν στα 215.530 ευρώ από 202.550 ευρώ το 2016. Η εταιρεία, αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην εγχώρια οικονομία, στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες της αλλοδαπής.
Προτεραιότητα, επίσης, αποτελεί η επέκταση σε νέες, εκτός Ελλάδος, αγορές, όπως για παράδειγμα οι ΗΠΑ, όπου η εταιρεία ήδη πραγματοποιεί εξαγωγές από το 2015. Η εταιρεία ήδη εντός της χρήσεως 2017 έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις προς Κίνα, Ιαπωνία και Αφρική (Νιγηρία, Καμερούν), ενώ έχει ενισχύσει τις ήδη υπάρχουσες αγορές με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες με διεθνή σούπερ μάρκετ (Lidl, Edeka).
Σχετικά με τη χρηματοοικονομική θέση της εταιρείας, λόγω της πολύ καλής εικόνας που έχει στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, όπως επισημαίνεται από τη διοίκηση, «έχει πετύχει πολύ καλούς όρους χρηματοδότησης», προσθέτοντας ότι «τα ανωτέρω γεγονότα (εμπορικά, χρηματοδοτικά) δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη και ενδυνάμωση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια».
Για την τρέχουσα χρήση, η διοίκηση της Tottis-Bingo προβλέπει, βάσει των υφιστάμενων οικονομικών στοιχείων και της πορείας των εμπορικών συναλλαγών της, αύξηση των συνολικών εσόδων της περίπου 5%, εκτιμώντας ότι η ανάπτυξη θα προέλθει κυρίως από την αύξηση της κατηγορίας των Private Label καθώς και των εξαγωγών που πραγματοποιεί.