- Ξεκίνησε χθες, η κατεδάφιση των κτιρίων στο Μαμάτσειο Κοζάνης, στα πλαίσια των πρόδρομων εργασιών για την ανέγερση της νέας πτέρυγας του Νοσοκομείου, η οποία σε 2 χρόνια θα είναι έτοιμη. Και ενώ η επέκταση πήρε σάρκα και οστά, στο Δημαρχείο Κοζάνης σχεδιάζουν ακόμα καινούργια Νοσοκομεία! Τουλάχιστον, αν θέλουν να πείσουν ότι μιλούν σοβαρά, ας έχουν το θάρρος να ζητήσουν τη διακοπή του έργου της επέκτασης στο Μαμάτσειο !
- Κορυφώνεται η ένταση στο δημοτικό συμβούλιο Εορδαίας με την αντιπολίτευση να “καρφώνει” την συμπολίτευση για το θέμα των αναθέσεων στο οποίο εμπλέκεται η Αντιδήμαρχος Μαρία Αντωνιάδου. Πολλές οι σκληρές εκφράσεις που χρησιμοποιούνται επίσημα ή ανεπίσημα, γραπτά ή προφορικά. Σε κάθε περίπτωση το θέμα έχει στοιχίσει αρκετά στην πλειοψηφία, από Πολιτικής άποψης.
- Με ικανοποίηση είδαν οι δημότες, το γεγονός ότι ο Δήμος Εορδαίας τοποθέτησε ειδικά κολωνάκια στη διασταύρωση των οδών Γονατά και Νικομηδείας, στο πέτρινο σχολείο.
- Αν και οι διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης μειώνονται, σίγουρα η διέλευση γίνεται πιο εύκολη και κυρίως πιο ασφαλής, καθώς βελτιώνεται η ορατότητα.
- Δελτία τύπου πηγαίνουν κι έρχονται, στα πλαίσια του (θεμιτού) ανταγωνισμού των Βουλευτών και Αυτοδιοικητικών. Το θέμα του οποίου η πατρότητα μονοπώλησε το ενδιαφέρον τις τελευταίες ημέρες, είναι η “τροχιά υλοποίησης” του δρόμου Κοζάνη-Λάρισα. Για το θέμα έχει τοποθετηθεί βέβαια ο αρμόδιος υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος, ο οποίος στα πλαίσια συζητήσεων με τους Περιφερειάρχες Κώστα Αγοραστό και Γιώργο Κασαπίδη, είχε αναφερθεί στις τεχνικές προσαρμογές που πρέπει να γίνουν, ώστε να είναι εφικτό να υλοποιηθεί το έργο. Συνεπώς, οι μελέτες σιγά – σιγά επικαιροποιούνται και η κατασκευή του έργου είναι όλο και πιο κοντά μας.
- Πολλές χιλιάδες ήταν τα αυτοκίνητα που διέσχισαν την Εγνατία Οδό χθες Δευτέρα, επιστρέφοντας από την ανάπαυλα του τριημέρου. Παρά την άσχημη οικονομική συγκυρία, ήταν πολλοί τελικά οι συμπολίτες μας που κατάφεραν να κάνουν μια “απόδραση”. Η αναμονή βέβαια στα διόδια ήταν και πάλι μεγάλη, αφού οι ουρές των αυτοκινήτων στη Σιάτιστα και στον Πολύμυλο κατά διαστήματα έφταναν το χιλιόμετρο. Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα η Εγνατία Οδός, σε συνεννόηση με τις αρχές άνοιγε κατά διαστήματα τις μπάρες ώστε τα οχήματα να κάνουν ελεύθερη διέλευση, χωρίς καθυστέρηση, αλλά και χωρίς αντίτιμο.
- Αλγεινή εντύπωση προκαλεί δημοσίευμα του ιστότοπου provocaeur.gr, το οποίο καταγράφει μέσω και διαλόγων στο twitter, τις “χειρότερες πόλεις της Ελλάδας για να μετακομίσεις”. Ανάμεσα σε αυτές βάζει και την Πτολεμαΐδα. Δεν ξέρουμε σε τι ωφελεί αυτή η δυσφήμιση, πάντως αυτοί οι επαγγελματίες δυσφημιστές σίγουρα δεν ξέρουν την πραγματική Πτολεμαΐδα, και την ποιότητα ζωής που αυτή προσφέρει. Με την ευκαιρία πάντως, αξίζει να ασχοληθούμε σοβαρά (οι Αρχές) με τη βελτίωση του “brand” του τόπου μας, και την ανάδειξη της κρυμμένης ομορφιάς του.