Tο Netflix έχασε 970.000 συνδρομητές το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, με τη συνδρομητική του βάση να διαμορφώνεται στα 220,67 εκατ. άτομα.
Σχεδόν 1 εκατ. συνδρομητές έχασε το Netflix το δεύτερο τρίμηνο του έτους, όμως η μετοχή της εταιρείας αντέδρασε με άνοδο στην είδηση, καθώς η διοίκηση είχε προβλέψει την απώλεια 2 εκατ. συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, το Netflix έχασε 970.000 συνδρομητές το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, με τη συνδρομητική του βάση να διαμορφώνεται στα 220,67 εκατ. άτομα.
Για το τρίτο τρίμηνο, περιμένει ότι θα αυξήσει τους συνδρομητές του κατά 1 εκατ. άτομα.
Η εταιρεία κάνει προσπάθειες να αυξήσει τη συνδρομητική της βάση και να περιορίσει τους «δανεικούς» κωδικούς, προσφέροντας ένα φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις, από τις αρχές του 2023.
Επίσης, έχει ξεκινήσει την δοκιμαστική λειτουργία, σε κάποιες χώρες, ενός προγράμματος που επιτρέπει στους συνδρομητές να προσθέσουν ένα επιπλέον νοικοκυριό (συγγενείς που μένουν σε άλλο σπίτι ή φίλους) στο πακέτο τους, με μια χαμηλή, έξτρα χρέωση. Έπειτα από την δοκιμαστική λειτουργία σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, το πρόγραμμα αυτό αναμένεται να εφαρμοστεί παγκοσμίως από το 2023.
Πηγή: moneyreview.gr