Στα σχέδια της πολλά υποσχόμενης startup Keyvoto για το χώρο του Product Experience Management (PXM), μίας αγοράς που έχει μόλις αρχίσει να δημιουργείται και αναμένεται να παρουσιάσει μεγάλη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, αναφέρθηκε στην εκπομπή “Απλά Ψηφιακά” μέσω διαδικτύου Moved.gr για τις εξελίξεις στην αγορά των ψηφιακών τεχνολογιών, και στους Δημήτρη Μαλλά και Νίκη Παπάζογλου, ο CEO και Co-Founder της εταιρείας Γιώργος Παπαδημητρίου από την Πτολεμαΐδα
Η εν λόγω εφαρμογή υπόσχεται την κατάργηση της γραφειοκρατίας στα συστήματα προμηθευτών και σούπερ μάρκετ. O κ. Παπαδημητρίου ανέλυσε τη λύση της Keyvoto, Product Experience Management ή PXM, αλλά και το πώς αυτή μπορεί να καταργήσει το excell από το τμήμα προμηθειών των εμπορικών επιχειρήσεων.
Εξιστορώντας το πώς προέκυψε η ιδέα αλλά και την μέχρι τώρα πορεία της startup επιχείρησης ο κ. Παπαδημητρίου αναφέρθηκε επίσης και στα μελλοντικά σχέδια της Keyvoto, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την επέκταση σε νέες αγορές του εξωτερικού.
Ο κ. Παπαδημητρίου τόνισε ότι αυτό το οποίο κάνουν είναι ότι απλοποιούν διαδικασίες και φέρνουν πίσω το χρόνο και τη δύναμη στα χέρια των εταιρειών και των προμηθευτών, απλοποιώντας τις διαδικασίες μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Την εφαρμογή αυτή την παίρνει ο προμηθευτής και την γεμίζει με πολλές πληροφορίες από όλα τα τμήματα της εταιρείας ή των συνεργατών της, με πολλούς αυτόματους τρόπους και από εκεί και μετά μέσω αυτής της εφαρμογής, κάθε φορά που ενημερώνεται η πληροφορία από κάποιος, το Keyvoto την “κόβει και τη ράβει” απευθείας στο σύστημα του κάθε retailer.
Eξήγησε ότι η εταιρεία προσπαθεί να φέρει προσωποποιημένες λύσεις στον κλάδο του retail, λύνοντας προβλήματα χρόνου και σπατάλης εργατοωρών για retailer και προμηθευτές, ενώ μίλησε και για το πως λειτουργεί το ηλεκτρονικό εμπόριο στις μέρες μας.
Τόνισε πως την ομάδα αποτελούν 15 άτομα, ως spin off εταιρεία μεγαλύτερης εταιρείας, αποτελούμενοι από αναλυτές και ανθρώπους της τεχνολογίας και χρηματοδότηση έχουν από την μεγαλύτερη εταιρεία που τους χρηματοδοτεί. Το Keyvoto βγήκε για να εξυπηρετήσει την εκτός συνόρων αγορά, μιας και ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που τώρα προχωράει, με τα σχέδια για το εξωτερικό να αναμένεται να γίνουν πράξη στα μέσα του ’22. Η μέχρι τώρα ανταπόκριση από την ελληνική αγορά είναι εξαιρετική, σημείωσε, μιας και δεν υπάρχει κάτι ανάλογο ανταγωνιστικό και δεν έδιναν λύσεις στην αγορά.
Σημείωσε, επίσης, ότι το κόστος συμμετοχής στην πλατφόρμα είναι προσιτό και μπορούν να συμμετέχουν και μικροί προμηθευτές, ενώ ακολουθούν τα φαρμακεία και άλλοι κλάδοι.