Του Χάρη Φλουδόπουλου
Σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποιεί περιοδεία στην Καβάλα και τη Δράμα και στην κορυφή της ατζέντας του βρίσκονται επισκέψεις και επαφές με παραγωγικούς φορείς και επιχειρήσεις που στηρίζουν την τοπική οικονομία και ανάπτυξη. Το ίδιο έχει συμβεί και σε άλλες παρόμοιες “εξορμήσεις”, του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, με ιδιαίτερη συμβολική και ουσιαστική σημασία (επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, φορείς της παραγωγής κλπ) καθώς σηματοδοτούν το άνοιγμα προς τις παραγωγικές τάξεις.
Άλλωστε αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κυριαρχήσει ιδεολογικά και πολιτικά αποτελώντας τον φορέα εκπροσώπησης του δυναμικού παραγωγικού ιστού της ελληνικής κοινωνίας.
Και έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι το άνοιγμα αυτό, δεν πραγματοποιείται εν κενώ, αλλά υπάρχει και παράλληλη εργασία του κόμματος μέσω της Γραμματείας Παραγωγικών Τομέων. Ένα άνοιγμα που γίνεται με απευθείας συναντήσεις, επαφές και ζυμώσεις απευθείας με τους ανθρώπους της αγοράς.
Οι ζυμώσεις αυτές έχουν κρατηθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας ακριβώς γιατί αποτελούν τη μαγιά για την παραγωγή πολιτικής με στόχο την αυθεντική ιδεολογική εκπροσώπηση των παραγωγικών τάξεων από τη Νέα Δημοκρατία. Για παράδειγμα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο έχει πραγματοποιηθεί πλήθος στοχευμένων εκδηλώσεων, συναντήσεων και επαφών.
Πρόκειται κατά κύριο λόγο για κλειστές εκδηλώσεις που έγιναν με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων, επιχειρηματίες, επαγγελματίες, με στόχο ακριβώς να χτιστούν ακόμη πιο γερές βάσεις στις σχέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης με την αγορά.
Συγκεκριμένα τους τελευταίους 17 μήνες έχουν πραγματοποιηθεί 19 εκδηλώσεις (πρωινά εργασίας, γεύματα εργασίας, θεματικές εκδηλώσεις, κομματικές εκδηλώσεις) με στόχο ακριβώς να αποτυπωθούν καλύτερα τα προβλήματα, τα “θέλω” και οι ανάγκες της αγοράς.
Οι συναντήσεις που έγιναν χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
Η πρώτη κατηγορία είναι τα κλειστά πρωινά εργασίας, όπου ομάδες 10 -15 επιχειρηματιών, μετόχων επιχειρήσεων, Ceos είχαν την ευκαιρία να δώσουν το στίγμα των προβλημάτων της αγοράς και να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις για την ανάπτυξη, τη δημιουργία φιλικού επενδυτικού περιβάλλοντος και την επίλυση προβλημάτων.
Μεταξύ άλλων έχουν γίνει κλειστά πρωινά εργασίας με επιχειρηματίες του λιανεμπορίου, της ενέργειας, με διευθύνοντες συμβούλους μεγάλων πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κλπ.
Η δεύτερη κατηγορία είναι οι θεματικές εκδηλώσεις με τη συμμετοχή 80 – 120 εκπροσώπων κλάδων, φορέων κλπ οι οποίες είναι πιο ανοιχτές και στις οποίες επίσης αποτυπώνονται προβλήματα και προτάσεις για την αγορά. Εδώ έχουν γίνει μεταξύ άλλων εκδηλώσεις για τα start ups και το πολιτιστικό επιχειρείν κλπ.
Η δομή των συναντήσεων αυτών, που διοργανώθηκαν από τη Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων και τον επικεφαλής της Βασίλη Ξυπολυτά είναι συγκεκριμένη και σαφώς οριοθετημένη κατά το πρότυπο των debates.
Μετά τον χαιρετισμό του Γραμματέα της ΝΔ Λευτέρη Αυγενάκη, γίνονται 10λεπτες τοποθετήσεις είτε από τον αντιπρόεδρο Κ. Χατζηδάκη είτε από την τομεάρχη Ανάπτυξης Ν. Μπακογιάννη, ενώ στη συνέχεια ακολουθούν αυστηρά 5λεπτές τοποθετήσεις – ερωτήσεις από τους συμμετέχοντες.
Στη συνέχεια η Γραμματεία Παραγωγικών Τομέων καταγράφει τα προβλήματα και τις προτάσεις και μετά από σχετική προεργασία τις καταθέτει, στον υπεύθυνο για το πρόγραμμα της ΝΔ Γ. Στεργίου.
Διαβάστε περισσότερα εδώ…