Πολύ καλά κινήθηκε η αγορά της Πτολεμαΐδας την εορταστική περίοδο σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας, κ. Θεόδωρο Βυθούλκα.
Οι κάτοικοι της περιοχής στήριξαν την τοπική αγορά, έπειτα από δύο και πλέον δύσκολα χρόνια λόγω της πανδημίας. Όλα τα μαγαζιά μπόρεσαν κι εξυπηρετήσαν τον κόσμο αποδεικνύοντας ότι μπορούν να δεχθούν ακόμη περισσότερο κόσμο, χωρίς να μειωθεί η ποιότητα στην παροχή υπηρεσιών από τον εμπορικό κόσμο της πόλης.
Ήδη ο Εμπορικός Σύλλογος Πτολεμαΐδας έχει ξεκινήσει μια έρευνα/γκάλοπ για να διαπιστώσει την κίνηση της αγοράς σε όλους τους κλάδους. Η μέχρι τώρα πλειοψηφία δηλώνει ότι η φετινή χρονιά ήταν καλύτερη από την περσινή, ενώ μέχρι τώρα το 17% δηλώνει ότι ήταν χειρότερη από πέρυσι. Βέβαια τα στοιχεία θα είναι ακριβή όταν ολοκληρωθεί η έρευνα/ γκάλοπ.
Οι λόγοι που συνέβαλλαν στην αύξηση του τζίρου είναι το γεγονός ότι φέτος ο κόσμος μπόρεσε να κυκλοφορήσει περισσότερο, χωρίς τα περιοριστικά μέτρα, όπως το πιστοποιητικό εμβολιασμού και η καθολική χρήση μάσκας. Επίσης, οι εκδηλώσεις του Δήμου Εορδαίας, το πάρκο των Δεινοσαύρων και το τρενάκι, προσέλκυσαν κόσμο από κοντινές πόλεις, αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο την κίνηση στα εμπορικά καταστήματα.
Δεν μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός, όπως δήλωσε στον «Π» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πτολεμαΐδας, ότι φοιτητές και Πτολεμαϊδιώτες που ζουν σε άλλες πόλεις, ήρθαν στην πόλη κι έκαναν τις γιορτινές τους αγορές εδώ. Φυσικά, σύμμαχος ήταν και ο καιρός, που οι ηλιόλουστες μέρες και η έλλειψη έντονου κρύου βοήθησαν την τόνωση της αγοράς.
Ενόψει των εκπτώσεων, ο κ. Βυθούλκας ζήτησε από τους εμπόρους κι επιχειρηματίες της πόλης να προχωρήσουν σε γενναίες εκπτώσεις, για να συνεχιστεί το θετικό κλίμα της αγοράς. Παρά το γεγονός ότι η ενεργειακή κρίση έχει αυξήσει σε σημαντικό βαθμό το κόστος λειτουργίας των καταστημάτων και δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική οικονομική στήριξη από το κράτος, ο εμπορικός κόσμος για να καταφέρει να αντέξει, θα πρέπει να κινηθεί με σημαντικές εκπτώσεις.
Τέλος, γίνονται κινήσεις για την όλο και μεγαλύτερη παρουσία των εμπορικών καταστημάτων της πόλης στο διαδίκτυο για την προσέλκυση αγοραστικού κοινού τόσο από τις νεαρές ηλικίες που είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένες με το διαδίκτυο όσο κι από άλλες περιοχές.