Συνεργεία της Αττικό Μετρό απομάκρυναν τις λαμαρίνες που βρίσκονταν στο σημείο ενώ ακολούθησαν ασφαλτικές εργασίες στο οδόστρωμα.
Παρελθόν αποτελούν από σήμερα οι λαμαρίνες των εργοταξίων του μετρό Θεσσαλονίκης που βρίσκονται στη συμβολή των οδών Μοναστηρίου με την οδό Λαγκαδά.
Συνεργεία της Αττικό Μετρό απομάκρυναν νωρίτερα τις λαμαρίνες ενώ ακολούθησαν ασφαλτικές εργασίες στο οδόστρωμα ώστε να αποδοθεί στην κυκλοφορία χωρίς κανένα πρόβλημα.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, σε πρώτη φάση αποκαθίσταται η νησίδα στο τμήμα της Μοναστηρίου, όπου εκτελούνται οι τελικές επιφανειακές εργασίες στον σταθμό της πλατείας Δημοκρατίας.
Έτσι ως το τέλος Αυγούστου θα απελευθερωθεί η άνοδος και κάθοδος στην οδό Λαγκαδά, όπου σημειώνονται μεγάλα μποτιλιαρίσματα τις ώρες αιχμής, εξαιτίας της κατάληψης σημαντικού μέρους του οδοστρώματος από το εργοτάξιο του μετρό για την κατασκευή του σταθμού.
Όπως έχει ήδη αναφέρει η Voria.gr βασική επιδίωξη της Αττικό Μετρό είναι η σχεδόν καθολική απελευθέρωση των δρόμων στον κύριο άξονα της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας και την πρόοδο των εργασιών, τα οδικά τμήματα που καταλαμβάνουν σήμερα τα εργοτάξια για την κατασκευή του μετρό θα αρχίσουν σταδιακά να απελευθερώνονται και να αποκαθιστούν το έλλειμα οδοστρώματος στην κυκλοφορία των οχημάτων.
Σε επίπεδο οδού πρώτα θα «απελευθερωθούν» τα τμήματα που καταλαμβάνει σήμερα το μετρό στους σταθμούς «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο». Αυτό, σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρείας, θα γίνει έως το τέλος Αυγούστου. Ήδη ώς το τέλος του Ιουλίου θα έχει αποδοθεί στο σύνολό του η όποια κατάληψη υπάρχει στην περιοχή του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Στη Βενιζέλου θα δοθεί ως το τέλος της χρονιάς σε κυκλοφορία η άνοδος και τα ΙΧ θα μπορούν πλέον να κυκλοφορούν απρόσκοπτα και διαμπερώς στον δρόμο, όπως άλλωστε και οι κινούμενοι στην οδό Εγνατία.
Στην Αγίας Σοφίας ως το τέλος του έτους κλείνει η «τρύπα» στην οδό Εγνατία, αφού κατεβούν και οι τελευταίες εγκαταστάσεις στον σταθμό (δηλαδή οι κυλιόμενες σκάλες), το πεζοδρόμιο είναι έτοιμο και η παράκαμψη θα καταργηθεί με την Εγνατία να επανέρχεται στην κανονικότητά της.
Όπως τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Νίκος Ταχιάος, θα αρχίσουν να απελευθερώνονται όλα τα υπό κατάληψη οδικά τμήματα στη βασική γραμμή του μετρό, με τα περισσότερα να έχουν απελευθερωθεί ως το τέλος του 2021. Ανοιχτό πάντως θα μείνει το εργοτάξιο επί της Σόλωνος (στην περιοχή της 25ης Μαρτίου, στο πάρκο Μηνά Πατρικίου), ενώ σε όλα τα εργοτάξια οι περιφράξεις των σταθμών θα παραμείνουν, διότι οι εργασίες κάτω από το οδόστρωμα θα συνεχίζονται και για τους επόμενους μήνες μέχρι την ολοκλήρωση του έργου. Ήδη έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση της επιδομής (στρώσιμο των γραμμών) για το τμήμα από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τον σταθμό Αγίας Σοφίας.
Ανάλογη πορεία θα ακολουθήσουν και τα εργοτάξια στους σταθμούς της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά, με διαφορά περίπου έξι μηνών από εκείνους της βασικής γραμμής.
Πηγή: voria.gr