Νέους τρόπους προσέλκυσης τουριστών στη Δυτική Μακεδονία αναζητά η Εταιρεία Τουρισμού, η οποία παρουσίασε την Τρίτη το πρωί στην Κοζάνη τρόπους με τους οποίους μπορούν να δημιουργήσουν προϊόν και να φέρουν νέους πελάτες στην περιοχή οι επιχειρηματίες του κλάδου.
Κοινή διαπίστωση είναι πως χρειάζεται μια εντελώς διαφορετική καμπάνια και στόχευση σε ειδικά χαρακτηριστικά της Δυτικής Μακεδονίας, με το ζητούμενο δημιουργίας ισχυρού τουριστικού brand name σε μια Περιφέρεια που δεν έχει θάλασσα στην Ελλάδα, να παραμένει ο μεγάλος στόχος και προβληματισμός όλων των εμπλεκόμενων.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στη ΖΕΠ, παρουσία επαγγελματιών του κλάδου, επισημάνθηκε έντονα η ανάγκη ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Μακεδονίας μέσω της διαδικτυακής προβολής που θα δίνει έμφαση στη νέα τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, είναι ένα βασικό στοιχείο το οποίο πρέπει να εκμεταλλευτεί η Δυτική Μακεδονία με χιονοδρομικά, ποτάμια, ορεινές διαδρομές κ.α. να έχουν όλα τα εχέγγυα ώστε να μπουν μπροστά στην προσπάθεια προβολής με στόχο να φτάσει παντού αυτό που έχει να προσφέρει η Περιφέρειά μας.
Στο στρατηγικό σχέδιο και τις συνέργειες αυτοδιοίκησης και επιχειρηματιών ώστε να προωθηθεί το τουριστικό προϊόν, αναφέρθηκε στην παρέμβασή του ο Γιώργος Βαβλιάρας, Αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Απασχόλησης.