Ζήτημα του παρελθόντος το οποίο μεταθέτει για το… μακρινό μέλλον, χαρακτήρισε τη σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης- Καλαμπάκας ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, απαντώντας την Παρασκευή τη πρωί σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ, Πάρι Κουκουλόπουλου.
Όπως διαφαίνεται από τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης αλλά και την απάντηση του Υφυπουργού Υποδομών, το έργο μετατίθεται για το 2044!!!! με τη Δυτική Μακεδονία να μένει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση και εν όψει απολιγνιτοποίησης.
Μάλιστα ο κ. Κουκουλόπουλος στην τοποθέτησή του ανέφερε πως η Δυτική Μακεδονία αντί για ρήτρα μετάβασης από την απολιγνιτοποίηση, παίρνει ποινική ρήτρα επειδή στήριξε ενεργειακά τη χώρα για 70 χρόνια.
Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ έκανε αναδρομή στο ιστορικό του έργου, κατηγορώντας τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ότι απένταξαν και δεν ασχολήθηκαν στη συνέχεια καθόλου με το έργο, με αποτέλεσμα πλέον να μην υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον για τη Δυτική Μακεδονία η οποία αναζητά την αλλαγή του παραγωγικού της μοντέλου.
Για το σιδηρόδρομο της χώρας προέχουν άλλα έργα, όπως ενημέρωσε ο Νίκος Ταχιάος, τονίζοντας πως ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα έχει πολλές ασθένειες και πρέπει να γίνει μια γενναία μεταρρύθμιση αλλά και αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου.