Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η μεγάλη εργολαβία του Δήμου Εορδαίας που αφορά την ανακατασκευή και συντήρηση Οδών με ασφαλτοστρώσεις στην Πτολεμαΐδα, καθώς τις τελευταίες ημέρες επανεκκίνησαν οι εργασίες που είχαν διακοπεί κατά τη χειμερινή περίοδο.
Αυτές τις ημέρες, ο ανάδοχος εκτελεί εργασίες ασφαλτόστρωσης στην Οδό Μητροπολίτου Ιωακείμ, στο τμήμα από τη συμβολή της με την Οδό 25ης Μαρτίου έως τη συμβολή της με την Οδό Κωνσταντινουπόλεως, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της καθημερινότητας των πολιτών. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και αφορά την εκτέλεση ασφαλτοστρώσεων και τεχνικών παρεμβάσεων σε δρόμους της πόλης της Πτολεμαΐδας. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη στις 25 Ιουλίου 2025, με συνολικό προϋπολογισμό 500.000 ευρώ. Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν αποξέσεις παλαιών ασφαλτοταπήτων, κατασκευή νέων ασφαλτικών στρώσεων κυκλοφορίας, επισκευές φρεατίων και ρείθρων, καθώς και λοιπές τεχνικές εργασίες, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της ίδιας εργολαβίας είχαν ήδη ασφαλτοστρωθεί, μεταξύ άλλων, οι Οδοί Ολυμπιάδος, Βασιλίσσης Όλγας, Πόντου, Καυκάσου (ένα μέρος της) και η Κοροξένης, πριν από τη διακοπή των εργασιών λόγω της χειμερινής περιόδου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το αμέσως προσεχές διάστημα οι εργασίες ασφαλτόστρωσης αναμένεται να συνεχιστούν και σε άλλες μεγάλες και επιβαρυμένες οδούς της Πτολεμαΐδας, στο πλαίσιο της συνολικής παρέμβασης του Δήμου Εορδαίας για τη βελτίωση και αναβάθμιση του οδικού δικτύου της πόλης.
ΚΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΣΙΧΙΔΟΥ
































