Τη διαμόρφωση ερωτηματολογίου ενόψει της κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος του Δήμου Εορδαίας για την πενταετία 2015-2019 ενέκρινε η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου Εορδαίας, στη συνεδρίασή της το βράδυ της Δευτέρας.
Στην εισήγησή του ο Δήμαρχος Εορδαίας, Σάββας Ζαμανίδης, επισήμανε ότι όλες οι προτάσεις και παρατηρήσεις των μελών της επιτροπής θα συμπεριληφθούν στο ερωτηματολόγιο, το οποίο θα αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου για ενημέρωση των φορέων και των δημοτών, προκειμένου να καταθέσουν και εκείνοι τις προτάσεις τους ώστε να διαμορφωθεί το επιχειρησιακό σχέδιο με το στρατηγικό σχεδιασμό του δήμου για την επόμενη πενταετία (2015-2019).
Απηύθυνε μάλιστα κάλεσμα προς πολίτες και φορείς να συνδράμουν ουσιαστικά με τις προτάσεις τους ώστε να καταρτίσει ο Δήμος Εορδαίας ένα επιχειρησιακό πρόγραμμα που θα έχει αναπτυξιακό στρατηγικό προσανατολισμό για την επόμενη περίοδο.
Την ανάγκη επένδυσης στην Παιδεία τόνισε ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Χαράλαμπος Ζαραφίδης, στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, εισηγούμενος το θέμα «Στρατηγική ανάπτυξης με επένδυση στην εκπαίδευση, στις νέες τεχνολογίες, την καινοτομία και την πληροφορική παιδεία».
Κάνοντας μάλιστα και μια αναφορά στο αναπτυξιακό σχέδιο του Δήμου Εορδαίας, επισήμανε πως για την κατάρτισή του πρέπει να διερευνηθούν όλες οι δυνατότητες, τα προβλήματα, οι όποιες απειλές ή περιορισμοί κ.α. τα οποία θα μετουσιωθούν σε ένα όραμα και μια στρατηγική που θα εξειδικευτούν σε μέτρα, άξονες και δράσεις από το Δήμο. Σημείωσε δε ότι τα ερωτήματα που θα περιλαμβάνει το ερωτηματολόγιο θα πρέπει να απαντούν στο τι θέλουμε να κάνουμε, για ποιον το κάνουμε και γιατί το κάνουμε, που θέλουμε δηλαδή να στοχεύσουμε.
Ο κ. Ζαραφίδης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι υπάρχει έλλειμμα στην πληροφορική παιδεία, καθώς, όπως είπε, μόνο το 40% των παιδιών του Δημοτικού πανελλαδικά έχουν πρόσβαση σε μάθημα πληροφορικής και ότι οι μαθητές του Γυμνασίου διδάσκονται πληροφορική 20 ώρες τη χρονιά, ενώ χαρακτήρισε τη διδασκαλία της πληροφορικής στο Λύκειο “Βατερλό”, λέγοντας ότι ακόμα ψάχνουν τα αναλυτικά προγράμματα. «Ουσιαστικά ένα παιδί τελειώνει το Λύκειο είναι τυφλό» σε ό,τι αφορά την πληροφορική επιστήμη, την ώρα που, όπως εξήγησε, σήμερα «η αγορά της Κίνας είναι τρία κλικ στον υπολογιστή από το σπίτι», αν και διαχώρισε την έννοια του χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή του περιηγητή στο Διαδίκτυο από αυτόν του δημιουργού.