Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τη λειτουργία του σταθμού διοδίων σε Ασπροβάλτα και Ωραιόκαστρο στη Θεσσαλονίκη.
Θα τεθούν σε λειτουργία κατά το πρώτο 10ήμερο του Οκτωβρίου, όπως δήλωσε στο ΡΘ ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, κ.Αντωνούδης. Σε ότι αφορά το κόστος διέλευσης: “Στο Ωραιόκαστρο θα είναι 40 λεπτά και σε 15 ημέρες που θα λειτουργήσει το Ωραιόκαστρο, τα Μάλγαρα θα είναι στο 1,80 και από 1- 1- 2019 τα Μάλγαρα θα πάνε στα 3 ευρώ και το Ωραιόκαστρο στα 70 λεπτά”.
Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, για το σταθμό διοδίων Μαλγάρων και Θεσσαλονίκης, είναι σε διαπραγμάτευση και υπάρχει μία πρωβουλία να ισχύσει μία εκπτωτική τιμολογιακή πολιτική για τους τοπικούς χρήστες και για τους εργαζόμενους. “Προφανώς θα είναι αυτό που ισχύει και στην Αττική οδό, ότι σε κάποιο αριθμό διελεύσεων, ένα ποσοστό θα είναι δωρεάν”. Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη από την 1-1-2019 θα αυξηθούν οι τιμές των διοδίων σε όλους τους σταθμούς της Εγνατίας οδού.
“Σήμερα οι χρεώσεις στην Εγνατία οδό είναι 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, στους άλλους αυτοκινητόδρομους είναι κάτι παραπάνω από 6 λεπτά” ανέφερε ο πρόεδρος της Εγνατίας οδού και ανέφερε πως υπάρχει μία απόφαση από την 1η Ιανουαρίου του 2019 οι χρεώσεις να αυξηθούν από τα 3 λεπτά στα 5 ανά χιλιόμετρο. Μάλιστα δεν απέκλεισε, θεωρώντας το μάλιστα το πιο πιθανό, το κόστος αυτό να αυξηθεί περαιτέρω με την ολοκλήρωση την παραχώρηση της Εγνατίας οδού στον ιδιώτη.
“Ο σταθμός στο Στρυμωνικό κατασκευάζεται. Μόλις λάβουμε τις περιβαλλοντικές μελέτες θα κατασκευαστεί ο σταθμός Καβάλας. Έπονται οι σταθμοί Σιάτιστας και Αρδανίου στον Έβρο και τελειώνουμε με τους μετωπικούς και πάμε στους πλευρικούς, οι οποίοι είναι 20. Όλα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν περί τον Απρίλιο του ’19” σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη.
Αναλογικά διόδια από το 2021: Ήδη η πρώτη φάση του διαγωνισμού έχει ολοκληρωθεί και προχωρά η δεύτερη φάση και θα υπάρξει ανάδοχος μέσα στους πρώτους μήνες του 2019. Η έναρξη κατασκευής αναμένεται στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2019 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021.
Δύσκολο στοίχημα η παραχώρηση της Εγνατίας οδού σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη. Θα έπρεπε ήδη να έχει ολοκληρωθεί ανέφερε εκτιμώντας ωστόσο πως βρισκονται στην τελική φάση. Σήμερα οι εκτιμήσεις είναι ότι το καλοκαίρι του 2019 μπορεί να πέσουν οι υπογραφές. Μπορεί να πιάσει και λίγο το 2020″ ανέφερε.
Ράδιο Θεσσαλονίκη
Πηγή: seleo.gr