Τα προγράμματα με τους «σχολικούς κήπους» που “έτρεξαν” σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στα νηπιαγωγεία του Ν. Κοζάνης, βρέθηκαν στο επίκεντρο της τακτικής συνάντησης των Νηπιαγωγών της Εορδαίας για τη λήξη του σχολικού έτους, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στην αίθουσα του ΕΒΕ στην Πτολεμαΐδα, όπου έγινε και μια αποτίμηση των προγραμμάτων αυτών που κατά κοινή ομολογία προσέφεραν σημαντικά οφέλη στα νήπια.
Στη συνάντηση αυτή παρουσιάστηκαν από τη Σχολική Σύμβουλο της 62ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής, Σωτηρία Καραγκούνη, τα προγράμματα που ανέπτυξαν νηπιαγωγοί της Π.Ε. Κοζάνης στη διάρκεια της χρονιάς στα νηπιαγωγεία τους με τους «σχολικούς κήπους», ενώ ειδική αναφορά έκανε στο σχολικό πρόγραμμα που δούλεψαν νηπιαγωγοί στον Κρόκο «για το χρυσάφι της γης της Κοζάνης, τον κρόκο», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Στη διάρκεια του προγράμματος στον Κρόκο, είπε, μοιράστηκαν κάποιοι βολβοί κρόκου για να γνωρίσουν τα παιδιά με το φύτευμα των βολβών στο νηπιαγωγείο τους τη διαδικασία καλλιέργειας του κρόκου που ευδοκιμεί στην περιοχή τους.
Παρουσιάσθηκαν επίσης ιδέες και λύσεις για θέματα φύτευσης, πρωτότυπες γλάστρες, περιφράξεις, καθώς και μια επίσης πρωτότυπη εφαρμογή της τεχνικής της “κινούμενης εικόνας”, κινούμενου σχεδίου μέσα στη διδακτική πρακτική, με εφαρμογή δηλαδή μέσα στις δραστηριότητες του σχολείου με τη συμμετοχή των παιδιών του νηπιαγωγείου.
Η κ. Καραγκούνη επισήμανε ότι «ειδικά το πρόγραμμα για τους «σχολικούς κήπους» έχει μεγάλη ανταπόκριση από τα παιδιά και είναι ένα πολύ σημαντικό πρόγραμμα. Διότι, προϋποθέτει τη βιωματικότητα, είναι συμμετοχικό, οπότε δεν αναπτύσσει ανταγωνιστικές τάσεις αλλά συνεργατικές, ενώ η γνώση είναι σαν μια ολότητα, περνούν δηλαδή πολλές γνωστικές περιοχές μέσα από αυτό το πρόγραμμα των “σχολικών κήπων”.»
Η Σχολική Σύμβουλος δήλωσε επίσης στον «Π» ότι το σύνολο των νηπιαγωγών της περιοχής διακρίνεται για την εργατικότητα και φιλοτιμία του και υιοθετεί στην καθημερινή διδακτική πρακτική αντίστοιχα προγράμματα που προάγουν σημαντικά το επίπεδο της προσχολικής αγωγής.