Με απόλυτη επιτυχία και με ανεξάντλητη ροή επισκεπτών ολοκληρώθηκε το φεστιβάλ εκπαίδευσης My Gap Feel & Fill Festival, το οποίο αποτέλεσε μια θαυμάσια ευκαιρία για περισσότερους από 3.500 μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές να παρακολουθήσουν από κοντά τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας, αλλά και να ενημερωθούν για τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους επιλογές από συμβούλους σταδιοδρομίας και επαγγελματικού προσανατολισμού.
Η καινοτόμος εκπαιδευτική δράση My Gap Feel & Fill Festival, αφιερωμένη στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική, διοργανώθηκε για άλλη μία χρονιά από το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου, στο Πολεμικό Μουσείο, με ελεύθερη είσοδο για όλους.
Φέτος, το My Gap Feel & Fill Festival, που τέλεσε υπό τις αιγίδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, καθώς και της Περιφέρειας Αττικής, φιλοξένησε εκπροσώπους των δημοφιλέστερων δημόσιων και ιδιωτικών πανεπιστημίων της χώρας, ΣΑΕΚ και ΙΕΚ, καθώς και άλλων εκπαιδευτικών οργανισμών.
Οι επισκέπτες-μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θεματικές αναφορικά με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου, το περιεχόμενο των σχολών του μέλλοντος και τα σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία. Η συμμετοχή τους στις ομιλίες και στα εργαστήρια επαγγελματικού προσανατολισμού, τους παρείχε τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσουν το τοπίο της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής τους αναζήτησης.
Οι φοιτητές-σπουδαστές γνώρισαν σύγχρονους τρόπους σύνταξης του βιογραφικού τους σημειώματος, νέες τεχνικές αναζήτησης εργασίας και παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους προσωπικής ανάπτυξης και εξέλιξης των δεξιοτήτων τους.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του My Gap Feel & Fill Festival, οι επισκέπτες παρακολούθησαν και συμμετείχαν σε δρώμενα, σχετικά με τη ρομποτική, την εικονική πραγματικότητα, τη φυσική και τη μηχανολογία, βασισμένα σε projects μαθητικών και φοιτητικών ομάδων.
Εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, στον χώρο της διοργάνωσης παρευρέθηκε η κυρία Όλγα Καφετζοπούλου, Γενική Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, η οποία κατά τον χαιρετισμό της στο αμφιθέατρο, αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία για την επιλογή μιας δημιουργικής εργασιακής διαδρομής που δεν είναι άλλη από την άπλετη ενημέρωση, την πλήρη μελέτη των δεδομένων κάθε επαγγέλματος, αλλά και την στοχευμένη αναζήτηση πληροφοριών από τους εκπαιδευτικούς και τους επαγγελματίες κάθε κλάδου. Επίσης, η Γενική Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης συνεχάρη τους διοργανωτές και ευχήθηκε στους νεαρούς παρευρισκόμενους να βρουν την εκπαιδευτική διαδρομή και την ενασχόληση που τους αξίζει.
Το My Gap Feel & Fill Festival, έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες που κατέκλυσαν τον χώρο της φετινής διοργάνωσης, να επισκεφθούν τα περίπτερα των 46 εκθετών και να συνομιλήσουν με εκπροσώπους δημοφιλών δημόσιων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και οργανισμών, να παρακολουθήσουν δύο (2) ομιλίες στο αμφιθέατρο των 600 ατόμων και δεκατρία (13) workshops σε αίθουσες των 100 ατόμων.
Συγκεκριμένα, στον αμφιθεατρικό χώρο του Πολεμικού Μουσείου, πραγματοποιήθηκαν οι εξής ομιλίες: «Επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές Γ’ Γυμνασίου και A’ Λυκείου (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.)», από την ομάδα συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού της LABORA, οι οποίοι μίλησαν για τα επαγγέλματα του μέλλοντος, τις εξειδικεύσεις που ανοίγουν δρόμους στη μελλοντική αγορά εργασίας, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία επιλέγει κανείς τις σπουδές του. Ακολούθησε η ομιλία «Επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές Β’ και Γ’ Λυκείου (ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.)», από την ομάδα συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού της EMPLOY EDU, οι οποίοι ανέλυσαν το θέμα «Καινοτόμες εξειδικεύσεις και επαγγέλματα του μέλλοντος».
Στις αίθουσες των workshops πραγματοποιήθηκαν οι εξής παρουσιάσεις: Δύο (2) παράλληλα εργαστήρια με θέμα «Εκπαιδευτική ρομποτική για μαθητές γυμνασίου και λυκείου», από την ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής MellonLab, «H εξερεύνηση του STEM μέσα από τα αγωνιστικά μονοθέσια της Poseidon Team (για μαθητές γυμνασίου-λυκείου)», από τη φοιτητική ομάδα «Poseidon Team» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, «Βιογραφικό σημείωμα: Μάθε πώς θα το συντάξεις σωστά, για να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολλά άλλα!», από την ομάδα συμβούλων σταδιοδρομίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, «Τα social media κατά την αναζήτηση εργασίας. Πώς τα αξιοποιώ; Τι να προσέξω;», από την ομάδα συμβούλων σταδιοδρομίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Ιονίου Πανεπιστημίου, «Διαχείριση άγχους και χρόνου κατά την προετοιμασία των εξετάσεων (για φοιτητές, σπουδαστές, μαθητές)», από την ομάδα συμβούλων σταδιοδρομίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, «Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας: Τεχνικές για τη βελτίωση της επικοινωνίας, την αυτοπαρουσίαση, την αποτελεσματική παρουσίαση και τη διαχείριση του άγχους κατά την ομιλία», καθώς και «Περιζήτητες δεξιότητες στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Πώς συνδυάζονται οι δεξιότητες του μελλοντικού εργαζομένου, με τις ανάγκες ενός εργασιακού περιβάλλοντος;», από την ομάδα εργασιακών συμβούλων του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα, «Επαγγελματικός Προσανατολισμός για μαθητές λυκείου (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.)», από την ομάδα συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού της Labora. Τέλος, από την ομάδα φοιτητών «Young Minds», του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, παρουσιάστηκε το πείραμα «Μεταφορά ηχητικού σήματος με τη χρήση φωτός», από την ομάδα συμβούλων σταδιοδρομίας του Γραφείου Διασύνδεσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, αναλύθηκε το θέμα «Αναζητάς εργασία; Μάθε τα πιο χρήσιμα tips για να εντυπωσιάσεις τον μελλοντικό σου εργοδότη στη συνέντευξη», από την ομάδα εκπαιδευτικών και συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού της ΣΑΕΚ Αχαρνών, το θέμα «Αποφοίτησες από τη σχολή σου; Μάθε για τις τεχνικές δικτύωσης κατά την αναζήτηση εργασίας», καθώς και από την ομάδα εργαζομένων και σπουδαστών της ΣΑΕΚ ΕΚΑΒ, το διαδραστικό σεμινάριο «Παροχή πρώτων βοηθειών: Πραγματοποίηση σε πραγματικό χρόνο άσκησης προσομοίωσης – σενάριο για περιστατικό με απώλεια αισθήσεων και ανακοπής».