Ευρωπαϊκό έτος σιδηροδρόμου το 2021 με τη συμμετοχή και της Βρετανίας γιατί η Κλιματική Αλλαγή δεν αντιμετωπίζεται χωρίς πράσινο σχέδιο στις μεταφορές.
Η Ελλάδα όμως χάνει το…τρένο αφού πορεύεται στο δρόμο που χάραξε ο ΣΥΡΙΖΑ και ακολουθεί πιστά η ΝΔ .
Οι «προοδευτικοί» του ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο δεν έπραξαν το παραμικρό για το σιδηρόδρομο, αλλά «κατάφεραν» και την απένταξη της γραμμής Κοζάνη-Καλαμπάκα-Ηγουμενίτσα που συνδέει μεταξύ άλλων όλα τα εξαγωγικά λιμάνια της χώρας. Παρέλαβαν ένα μεγάλο έργο προϋπολογισμού περίπου 900 εκ ευρώ, ενταγμένο στα διευρωπαϊκά δίκτυα, με καλή ωριμότητα και τον Ιούνιο 2019 το εξαφάνισαν από το ΕΣΠΑ και από το χάρτη…
Οι « μεταρρυθμιστές» της ΝΔ πιστοί στην παράδοση της δεξιάς, που σημαδεύτηκε από το ξήλωμα μέσων σταθερής τροχιάς, δεν ασχολούνται με το σιδηρόδρομο ο οποίος εξάλλου απουσιάζει παντελώς από την περίφημη πρόταση Πισσαρίδη και τα 72 δις ευρώ που τη συνοδεύουν.
Ότι έγινε τα τελευταία χρόνια στο σιδηρόδρομο ξεκίνησε με την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ -Γιώργου Παπανδρέου και τη διοίκηση του ΟΣΕ που ανέλαβε το 2009. Η διοίκηση ευτυχώς παρέμεινε στη θέση της και δεν ξηλώθηκε όπως κάποτε οι γραμμές του τραμ στη Λεωφόρο Συγγρού, παράγοντας αξιόλογο έργο και παρέδωσε στη διοίκηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ το 2015.
Πολλοί θεωρούν προοδευτική δύναμη το ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι μεταρρυθμιστική δύναμη τη ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη. Η υπόθεση σιδηρόδρομος δεν δικαιώνει αυτές τις θεωρήσεις και είναι πολύ σημαντική για να προσπεραστεί αδιάφορα. Και δεν είναι η μόνη…