Ανάρτηση του Πάρι Κουκουλόπουλου στο facebook:
-Την ώρα που το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) της σημερινής κυβέρνησης, όπως και της προηγούμενης, δεν αφιερώνει ούτε μια λέξη για το οικολογικότερο μέσο χερσαίων μεταφορών που είναι ο Σιδηρόδρομος.
-Την ώρα που η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Καλαμπάκας-Ηγουμενίτσας έργο ζωτικής σημασίας για το μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας απεντάσσεται από το εθνικό πρόγραμμα μεταφορών (Ιούνιος 2019) χαμένο στην αδιαφορία της προηγούμενης κυβέρνησης και των τοπικών μας αρχόντων.
-Την ώρα που εμείς γκρεμίζουμε γέφυρες του ΟΣΕ και κάποιοι το γιόρταζαν κιόλας θριαμβολογώντας…
Διαβάστε τι προγραμματίζουν στη Γερμανία σε ένα μικρό απόσπασμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (17/1/2020)
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
…Μία ακόμη προσπάθεια του Βερολίνου να στραφεί σε πράσινες πολιτικές είναι το σχέδιο εκσυγχρονισμού και επέκτασης των γερμανικών σιδηροδρόμων, που ανακοινώθηκε δύο ημέρες πριν από τη συμφωνία για την κατάργηση του λιθάνθρακα. Πρόκειται για δεκαετές πρόγραμμα, που προβλέπει δαπάνες ύψους 86 δισ. ευρώ για την αναβάθμιση σιδηροδρομικών δικτύων, γεφυρών και σιδηροδρόμων. Προβλέπει επίσης την επέκταση του δικτύου με νέα δρομολόγια προκειμένου να προσελκύσει το επιβατικό κοινό και να περιορίσει την κίνηση με αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και με αεροπλάνα. Οι μετακινήσεις με σιδηροδρόμους εκπέμπουν σαφώς λιγότερα καυσαέρια από εκείνα των οδικών και των αεροπορικών μεταφορών.
Βάσει του προγράμματος που συμφωνήθηκε, μέχρι το 2030 οι μεγαλύτερες πόλεις της Γερμανίας θα συνδέονται μεταξύ τους σιδηροδρομικώς με δρομολόγια ανά 30 λεπτά. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουν αποκατασταθεί πλήρως 2.000 γέφυρες και κάθε χρόνο η Deutsche Bahn θα αποκαθιστά 2.000 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών. Σημειωτέον ότι η εταιρεία έχει ήδη από 1ης Ιανουαρίου μειώσει τις τιμές των εισιτηρίων σε όλα τα δρομολόγια κατά 10% καθώς η κυβέρνηση έδωσε εντολή να μειωθεί ο ΦΠΑ στα εισιτήρια. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρόκειται να χρηματοδοτήσει το σχέδιο με 62 δισ. ευρώ, ενώ η κρατική εταιρεία διαχείρισης των σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn, θα διαθέσει 24 δισ. ευρώ. Ανακοινώνοντας το πρόγραμμα, ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών, Αντρέας Σόιερ, δήλωσε πως η νέα δεκαετία «θα είναι η δεκαετία των σιδηροδρόμων».