Για ένα πρόβλημα το οποίο εντοπίστηκε και απέτρεψε ενδεχομένως χειρότερες καταστάσεις, έκαναν λόγο στη σημερινή έκτακτη συνέντευξη τύπου οι καθηγητές Πανέτσος και Κατάκαλος, αναφερόμενοι σε όλα τα δεδομένα της Γέφυρας Σερβίων.
Όπως τόνισαν και οι δύο καθηγητές οι λιωμένοι τένοντες έχουν αφαιρέσει μεγάλο μέρος της αντοχής στο συγκεκριμένο σημείο με την κατάσταση να χαρακτηρίζεται «οριακή» και το πρόβλημα να χρήζει αντιμετώπισης «ή τώρα ή ποτέ».
Πλέον το έργο της τοπικής ενίσχυσης, επεκτείνεται και στο θέμα των ρωγματώσεων που εντοπίστηκαν, με τους καθηγητές να σημειώνουν πως αν όλα τρέξουν όπως τα υπολογίζουν η ταλαιπωρία με την κλειστή γέφυρα δεν διαρκέσει για πολλές εβδομάδες.
«Θα ξαναδώσουμε στην κυκλοφορία τη γέφυρα μόνο εάν αντιμετωπίσουμε σωστά το πρόβλημα».
Η κατασκευαστική αμέλεια η οποία εντοπίστηκε στη σύνδεση 6ου και 7ου προβόλου επέβαλε άμεσα την παρακολούθηση με σύγχρονα όργανα τα οποία έδειξαν δυναμική διεύρυνση του φαινομένου, με τους καθηγητές να τονίζουν πως στη συνέχεια θα πρέπει να ελεγχθούν και οι υπόλοιπο πρόβολοι.
«Είναι μια σημαντική γέφυρα με την οποία δεν ασχολήθηκε κανείς τόσα χρόνια και μας δυσκόλεψε το γεγονός πως δεν είχαμε σχέδια, ευχαριστούμε όσους συνέβαλαν στο να βρεθούν», τόνισε ο κ. Κατάκαλος.
Και οι δύο επεσήμαναν άλλη μία φορά πως τα φανάρια βοήθησαν στο να μην επιβαρύνεται η γέφυρα όλο αυτό το διάστημα και ξεκαθάρισαν πως οι ενέργειες όλων αυτών των 3 ετών δεν επέτρεψαν τα χειρότερα.
Επιτόπια αυτοψία στη Γέφυρα μαζί με Κατάκαλο, Πανέτσο, διαπιστώθηκε η πρόοδος των εργασιών και η καταγραφή των οργάνων της ρηγμάτωσης που έχει προκαλέσει τη μεγάλη ανησυχία. Και σήμερα το καταγραφικό γράφει ενδείξεις που σημαίνει πως η εξέλιξη του φαινομένου είναι ανησυχητική και είναι αυτή που μας οδήγησε στην απόφαση για το κλείσιμο.
Ήδη έχει δρομολογηθεί μία αναθεωρημένη μελέτη για την αποκατάσταση της ζημιάς με μεγαλύτερη ενίσχυση. Σχεδιασμός για την κατεύθυνση των οχημάτων στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και ήδη έχουν κελινήσει οι εργασίες των οδικών αρτηριών για να διασφαλίσουμε σε μέγιστο βαθμό την ασφάλεια οδηγών και πορεία αυτοκινήτων.
Τα φανάρια ανακουφίζουν την κυκλοφορία, αποτρέπει την ταυτόχρονη διέλευση μεγάλων φορτίων.
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης επανέλαβε πως από την πρώτη πληροφόρηση που είχε πριν 3 χρόνια αναζήτησε λύση για το συγκεκριμένο θέμα και αποτέλεσε πρόκληση αλλά και προσβολή για τον ίδιο ότι τα σχέδια της γέφυρας δεν ήταν στη διάθεση του ελληνικού κράτους.
Πλέον στην σύσκεψη της Τρίτης στο Υπουργείο Μεταφορών θα ζητηθεί η χρηματοδότηση για τη μεγάλη μελέτη της γέφυρας, η χρηματοδότηση για τις παρεμβάσεις στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, ενώ σε επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες θα γίνει συγκεκριμένο αίτημα για αποζημίωση επαγγελματικών που θα υποστούν οικονομική ζημία από το κλείσιμο της γέφυρας.