Ηθελημένως, το παρόν άρθρο είναι ή όχι κείμενο ερωτήσεων από την αρχή ως το τέλος; Όλες οι προτάσεις είναι ή όχι ερωτηματικές;
Το νομοσχέδιο για το γάμο ομοφύλων και την τεκνοθεσία θα ψηφιστεί στη Βουλή σε μια εβδομάδα, ήτοι την 15-2-2024; Οι περισσότεροι βουλευτές της νυν Βουλής, ανεξάρτητα με τη θέση που έχει κάθε κόμμα ξεχωριστά, το στηρίζουν ή όχι; Αν, πάλι, δεν ψηφιστεί τώρα, πράγμα που δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, θα ψηφιστεί ή όχι αργότερα, μελλοντικά; Είναι, λοιπόν, θέμα χρόνου η νομιμοποίηση; Στο ίδιο σημείο δεν θα καταλήξουμε, είτε τώρα, είτε αργότερα; Δυστυχώς, ναι;
Εάν ψηφιστεί λοιπόν, είτε σήμερα, με τον υπάρχοντα δεδηλωμένο υπέρ του νόμου συσχετισμό πολιτικών κομματικών δυνάμεων της Βουλής, είτε αύριο π.χ. με έναν άλλο συσχετισμό (προφανώς μεγαλύτερο) :
Α. Η Πολιτεία μήπως δείχνει πως δεν «αγαπάει» την Πολιτεία; Η Πολιτεία, ως υπέρτατη θεσμική οντότητα με αντιπροσωπευτική έκφραση των πολιτών, με τον εν λόγω νόμο, με ψήφους βουλευτών : της κυβέρνησης, της αξιωματικής αντιπολίτευσης και ακόμη τριών κομμάτων της αντιπολίτευσης, δείχνει ή όχι πως δεν αφουγκράζεται την Πολιτεία δηλ. τους πολίτες, ως οργανωμένο σύνολο πολιτών; Η πλειοψηφία των πολιτών στον γάμο ομοφύλων και την τεκνοθεσία έχει ή όχι αντίθετη βούληση;
Μπορούμε να προβούμε σε βήμα, του οποίου δεν μπορούμε να δούμε τις μακροπρόθεσμες συνέπειες;
Ορισμένα κόμματα τάσσονται ή όχι και υπέρ της υποβοηθούμενης κυήσεως και της παρενθέτου μητρότητος στα ομόφυλα ζευγάρια; Θα φθάσουμε, δε, στο σημείο επιλογής φύλου εμβρύου και ιδιαιτέρων χαρακτηριστικών αυτού (π.χ. χρώματος σώματος, τριχός, οφθαλμού, κ.λ.π.);
Β. Η Πολιτεία μήπως δείχνει πως δεν ακούει την Κοινωνία; Η Πολιτεία, ως θεσμική οντότητα, με την ψήφιση του νόμου αυτού από βουλευτές πέντε κομμάτων της Βουλής, λαμβάνει ή όχι υπόψη της το μεγαλύτερο μέρος της Κοινωνίας πολιτών, που έχει τις ευαισθησίες του, τις ανησυχίες του και δεν συμμερίζεται τη θέση της Πολιτείας;
Γ. Η Πολιτεία μήπως δεν βλέπει σοβαρά τα ισχυρά επιχειρήματα της Εκκλησίας κατά του πολιτικού γάμου ομοφύλων, και κυρίως τα ισχυρότατα επιχειρήματά της κατά της τεκνοθεσίας των σε γάμο ομοφύλων;
Δ. Οι σε γάμο ομόφυλοι, με την επιτρεπόμενη σ΄ αυτούς από την Πολιτεία τεκνοθεσία θα μπορούν να μεγαλώνουν το παιδί, όπως αυτό θα μεγάλωνε σε ένα περιβάλλον με την παρουσία ενός πατέρα (φυσικού ή θετού) και μιας μητέρας (φυσικής ή θετής); Οι σε γάμο ομόφυλοι θα μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος που επωμίζονται; Θα υπάρξουν ή όχι δυσκολίες; Έτσι, π.χ. θα είναι απών ή όχι ο πατρικός πειστικός λόγος προς παιδί το οποίο τεκνοθετούν γυναίκες σε γάμο ομόφυλες; Θα είναι απούσα ή όχι η ανεξάντλητη μητρική αντοχή και υπομονή επί ολονυκτίου κλάματος (π.χ. λόγω ασθένειας) βρέφους-παιδιού το οποίο τεκνοθετούν άνδρες σε γάμο ομόφυλοι; Εδηλώθη ή όχι η επιθυμία τεκνοθεσίας αγοριού, και όχι κοριτσιού λόγω της ιδιαίτερης φύσης του δεύτερου;
Ε. Θα πρέπει ή όχι η Πολιτεία να δει το ρόλο της απέναντι και στη νέα αυτή μορφή …«οικογένειας» που δημιουργείται;
ΣΤ. Η Πολιτεία και το αρμόδιο Υπουργείο (Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας) πώς προσανατολίζονται να προσεγγίσουν τις όποιες δυσκολίες εμφανιστούν σε γάμο ομοφύλων με τεκνοθετημένο παιδί, λόγω π.χ. της απουσίας μητρός και πατρός ταυτοχρόνως, κ.λ.π., και ποιες πρωτοβουλίες προτίθενται να αναλάβουν προς αυτήν την κατεύθυνση; 8-2-2024.