Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες στις υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας. Διαχειριζόμενη περίπου 450.000 κλήσεις ετησίως, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ θέτει ως στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων, τη μείωση του χρόνου αναμονής και την αποδοτικότερη διαχείριση των περιστατικών.
Η νέα πρωτοβουλία περιλαμβάνει τις εξής σημαντικές καινοτομίες:
• Απομακρυσμένη Φροντίδα Ατυχήματος Ασφαλισμένου: Η διαδικασία φροντίδας ατυχήματος πλέον μπορεί να διεκπεραιωθεί και απομακρυσμένα μέσω κινητού τηλεφώνου, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής έως και 60%.
• Εκτίμηση Ζημίας με AI: Η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει στην ακριβέστερη και ταχύτερη κοστολόγηση ζημιών, βελτιστοποιώντας την αποζημίωση των ασφαλισμένων.
• Βελτιστοποίηση Διαχείρισης Στόλου & Μείωση Χρόνου Αναμονής: Λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους, όπως η κυκλοφορία, οι καιρικές συνθήκες και η διαθεσιμότητα οχημάτων, το σύστημα προτείνει αυτόματα το καταλληλότερο όχημα για κάθε περιστατικό, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής κατά 10% και βελτιώνοντας την απόδοση των υπηρεσιών.
Η απομακρυσμένη φροντίδα ήδη υλοποιείται στο 5% των κλήσεων, με στόχο να φτάσει το 30% έως τέλος του 2025, ενώ η χρήση AI για την πραγματογνωμοσύνη καλύπτει ζημίες μικρής κλίμακας (κάτω των 1.000€), που αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών περιστατικών. Οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν γρηγορότερη εξυπηρέτηση, λιγότερη γραφειοκρατία και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κοστολόγηση των ζημιών.
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, με γνώμονα τη βελτίωση των υπηρεσιών της και την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των ασφαλισμένων της.