Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Διπλωματούχων Μηχανικών Ομίλου ΔΕΗ, που αναδείχθηκε στις αρχαιρεσίες του Συλλόγου στις 3, 4 και 5 Φεβρουαρίου 2016,
Κατόπιν νόμιμης πρόσκλησης του πλειοψηφούντος συμβούλου όλων των μελών του Δ.Σ., κατά το άρθρο 15 του Καταστατικού, πραγματοποιήθηκε η συγκρότησή του την Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016, ως εξής:
Πρόεδρος: Μπαρμπαγιάννης Γρηγόριος
Α’ Αντιπρόεδρος: Χωριανόπουλος Παύλος
Β’ Αντιπρόεδρος: Κακάλης Αθανάσιος
Γεν. Γραμματέας: Συγγελάκης Πολυάνθης
Αν. Γεν. Γραμματέας: Μιχαηλίδης Ξενοφών
Ταμίας: Καούσιας Κωνσταντίνος
Μέλη: Θεοχαρίδης Γεώργιος
Τσιρέκας Κωνσταντίνος
Θεοφανίδης Αναστάσιος
Σταθα Παναγιώτα
Πανταζής Ιωάννης






























