Για πρώτη φορά φέτος, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, προχωρά στην υλοποίηση μιας μεγάλης και εθνικής εμβέλειας καμπάνια, η οποία σκοπό θα έχει να προωθήσει στο ευρύ κοινό, το Ίδρυμα και τα Τμήματα του, καθώς και τις καινοτομίες που συντελούνται εντός των τειχών του. Η καμπάνια έχει τίτλο «Σχεδιασμός και Προώθηση Διαφημιστικής Καμπάνιας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στο διαδίκτυο και τα Μέσα κοινωνικής Δικτύωσης», και όπως ο τίτλος της το μαρτυρά, θα χρησιμοποιηθούν τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας, έτσι ώστε να ενημερωθούν όλοι οι υποψήφιοι φοιτητές για τις δυνατότητες που δίνει το Πανεπιστήμιο. Σημειώνεται πως την περίοδο αυτή, οι υποψήφιοι συμπληρώνουν τα μηχανογραφικά δελτία για την εισαγωγής τους στα ελληνικά ΑΕΙ.
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται στην καμπάνια:
– 1 κεντρικό σποτ 20 δευτερολέπτων και 7 θεματικά βίντεο των 20 δευτερολέπτων ανά σχολή στα on-line social networks (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
– 1 κεντρικό σποτ 20 δευτερολέπτων και 7 θεματικά βίντεο των 20 δευτερολέπτων ανά σχολή ή ειδικά banners με Google Ads & Premium
Display: Google Display Campaigns, Programmatic Ads
– 1 κεντρικό σποτ 20 δευτερολέπτων και 7 θεματικά βίντεο των 20 δευτερολέπτων ανά σχολή ή ειδικά banners σε τοπικά μέσα της Δυτικής
Μακεδονίας & Θεσσαλίας, και sites ειδικού ενδιαφέροντος (εκπαιδευτικά).
– 1 κεντρικό σποτ 20 δευτερολέπτων και 7 θεματικά βίντεο των 20 δευτερολέπτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας, όπως πχ στην ΕΡΤ3.
Η υλοποίηση του έργου τρέχει εδώ και μέρες, και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος της εβδομάδας. Να σημειωθεί πως είναι η πρώτη φορά που υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προώθησης του Ιδρύματος, που φιλοδοξία έχει να το καταστήσει ελκυστικό, να δώσει κίνητρο έτσι να το επιλέξουν οι υποψήφιοι, και να αναβαθμίσει το ρόλο του στην ακαδημαϊκή κοινότητα της χώρας.