Η εταιρεία LTE εν μέσω καραντίνας προσκαλεί ανθρώπους που αγαπούν το κρασί και τη γαστρονομία να καθίσουν γύρω από ένα διαδικτυακό «τραπέζι».
Αγαπούν το καλό κρασί, το καλό φαγητό και τον αρμονικό συνδυασμό τους. Και αυτόν τον συνδυασμό, το γνωστό ως… pairing θέλησαν με στοχευμένο τρόπο και πλαισιωμένο από γνώση να τον προσφέρουν στον κόσμο, μέσα από digital δείπνα, τώρα που η καραντίνα δεν επιτρέπει τις συναθροίσεις. Ο σεφ Γιάννης Γιαννίτσας και ο σομελιέ Θωμάς Δούρβας ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν στην Κοζάνη την εταιρεία οινογαστρονομικών εκδηλώσεων LTE (Live The Experience), η οποία δίνει, μεταξύ άλλων, την ευκαιρία σε ανθρώπους που αγαπούν το καλό κρασί και τη γαστρονομία και ψάχνονται στους δύο αυτούς τομείς να καθίσουν γύρω από ένα διαδικτυακό «τραπέζι», να τσουγκρίσουν τα ποτήρια τους, να μάθουν για τους οίνους και τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και για το πώς αυτοί συνδυάζονται με τα διάφορα φαγητά.
Για να το πετύχουν αυτό σκέφτηκαν να ετοιμάζουν wine boxes, τα οποία θα περιέχουν δύο με τρία κρασιά της επιλογής τους, μαζί με μια επιλογή από εδέσματα, που είτε θα φτιάχνουν οι ίδιοι είτε θα προμηθεύονται από τοπικές εταιρείες, και θα τα στέλνουν στους ενδιαφερόμενους. Στη συνέχεια όσοι έχουν δηλώσει συμμετοχή στο digital δείπνο θα μπορούν να «βρίσκονται» διαδικτυακά, να κάνουν μαζί το pairing από το σπίτι τους και σε μια διαδραστική διαδικασία να μαθαίνουν για το κρασί και τους συνδυασμούς του. Στα digital δείπνα, που θα διοργανώνονται μία φορά την εβδομάδα, θα συμμετέχουν 10 με 12 άτομα.
Μάλιστα, οι δύο συνεργάτες έχουν δρομολογήσει και τη δημιουργία καναλιού στο You Tube, το οποίο θα λέγεται The LTE’s και θα συμπληρώνει τη δράση αυτή με μια εβδομαδιαία εκπομπή, όπου θα παρουσιάζεται μία ετικέτα –κυρίως από τη δική τους κάβα- μαζί με pairing, αλλά και τα συστατικά της συνταγής του εδέσματος που θα συνδυάζεται με το κρασί. Μάλιστα, στόχος είναι τα digital δείπνα να εγγράφονται, ώστε να ανεβαίνουν αργότερα στο κανάλι αυτό.
«Δεν πρόκειται για ένα σεμινάριο, για κάτι απρόσωπο, αλλά για κάτι διαδραστικό και αμφίδρομο» λέει ο Γιάννης Γιαννίτσας στη Voria.gr, ενώ ο Θωμάς Δούρβας εξηγεί πως στα wine boxes θα περιλαμβάνονται κρασιά που να μπορεί να βρει κανείς στην αγορά και ορισμένες φορές και κάποια πιο επιλεγμένα, τόσο από τον ελληνικό όσο και από τον διεθνή αμπελώνα.
Η κοινή αγάπη για το κρασί και τη γαστρονομία
Ο Γιάννης Γιαννίτσας και ο Θωμάς Δούρβας γνωρίστηκαν μέσω της κοινής αγάπης τους για το κρασί και τη γαστρονομία. Ο πρώτος, έχοντας σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και μάρκετινγκ, στράφηκε τελικά στο αγαπημένο του χόμπι, τη γαστρονομία και σπούδασε σεφ. Ο δεύτερος, με σπουδές μηχανικού, μπήκε στον χώρο των κατασκευών, η ενασχόλησή του όμως με το κρασί τον οδήγησε να σπουδάσει και σομελιέ. Οι δυο τους βρέθηκαν να αποτελούν μέλη μιας παρέας που πριν από την πρώτη καραντίνα βρισκόταν κάθε δεύτερη Τετάρτη, έφερνε τα κρασιά της και έκανε στοχευμένες γευστικές δοκιμές, μαγειρεύοντας παράλληλα για να πλαισιώσει γαστρονομικά τις γευσιγνωσίες. Όταν ενέσκηψε η πρώτη καραντίνα, διαπίστωσαν πως αυτή η παρέα και αυτό το pairing που γινόταν τούς έλειπε πολύ, έτσι αποφάσισαν να του δώσουν επαγγελματική υπόσταση.
Μετά την πρώτη καραντίνα λοιπόν, δημιούργησαν την LTE (Live The Experience), μια εταιρεία οινογαστρονομικού ενδιαφέροντος, η οποία άρχισε το καλοκαίρι να διοργανώνει γευσιγνωσίες έξω από οινοποιεία, όπου οι συμμετέχοντες δοκίμαζαν κρασιά, αλλά και εδέσματα που συνδυάζονταν με αυτά και μάθαιναν παράλληλα για τα χαρακτηριστικά τους. Μάλιστα, ο Γιάννης και ο Θωμάς σχεδίαζαν για τον χειμώνα να δημιουργήσουν και ένα pop up εστιατόριο για wine pairing, το οποίο θα διέθετε ειδικά διαμορφωμένο μενού. Η δεύτερη όμως καραντίνα τους πρόλαβε, αλλά δεν τους πτόησε. Και κάπως έτσι προέκυψε η ιδέα τους για τα wines boxes και τα digital δείπνα. Μάλιστα, από εκείνη την αρχική παρέα, που βρισκόταν για την δική της ευχαρίστηση, προτού προκύψει η πανδημία, αρκετά είναι τα μέλη που συνεισφέρουν και στην υλοποίηση της ιδέας αυτής.
Η LTE έχει πάντως γενικότερα σχέδια στο οινοτουριστικό κομμάτι για το μέλλον, όταν η υγειονομική κρίση τελειώσει, θέλοντας να αναδείξει και την οινική δυναμική της δυτικής Μακεδονίας.
Πηγή: https://www.voria.gr