Τρίτη, 13 Μαΐου 2025
No Result
View All Result
  • Προφίλ
  • Διαφήμιση
  • Καριέρα
  • Πρακτική Άσκηση
  • Επικοινωνία
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
  • ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

    ΕΝΕΡΓΕΙΑ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

    ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΥΓΕΙΑ

    ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

    ΠΟΝΤΙΑΚΑ

    ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

    Πτολεμαΐδα
    Κοζάνη
    Αμύνταιο
    Φλώρινα
    Καστοριά
    Γρεβενά

    ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

    To Στίγμα
    Επίκαιρος
    Τα παραπολιτικά του παλμού
    Σύντροφος

    SPORTS

    Βαθμολογίες
    Μπάσκετ
    Ποδόσφαιρο
    Στίβος
    Τέννις
    Βόλεϊ
    Χάντμπολ

    Web TV

    ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

    ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

    ΣΤΗΛΕΣ

    Αγροτικά
    Φωτογραφίζουμε τα κακώς κείμενα
    Το μάτι του πολίτη
    Περί Φυσικής
    Εντέχνως
    Βιβλιοδείκτης
    Τηλεοπτικές σειρές που αξίζει να δεις!
    Σινεμά
    Μουσικές Επιλογές
    Σχολικά κείμενα
    Καφέ Ρωμανία
    Μνημεία της Εορδαίας
    Γαστρονομία
    Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι

    PLUS

    Καιρός
    Κινηματογραφικές Προβολές
    Διαγωνισμοί
    Δι@ύγεια Δυτ. Μακεδονίας
    Εφημερεύοντα φαρμακεία
    Πρόγραμμα τηλεόρασης
    Δρομολόγια τρένου, ΚΤΕΛ & πρόγραμμα πτήσεων
    Το Φθηνότερο Βενζινάδικο
    Ποιότητα ατμόσφαιρας
    Σεισμοί
    Πρώτο θέμα
    Πρωτοσέλιδο Παλμού
    Πρωτοσέλιδο Πτολεμαίου
    Δωρεάν 2μηνη συνδρομή στον «Π»
    Δείτε Google Analytics
    Πρακτική άσκηση AEI/TEI/ΟΑΕΔ στο E-PTOLEMEOS.GR
    PougaridisMedia – Τυπογραφείο – Εκτυπώσεις – Πτολεμαΐδα

  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcastsNew
  • True Story RadioLive
No Result
View All Result
e-ptolemeos.gr Ειδήσεις Πτολεμαΐδα Νέα Κοζάνη Εορδαία News
No Result
View All Result
Κώστας Καραμανλής: Φιλικά προς το περιβάλλον τα 1.300 νέα λεωφορεία – Πράσινο το σύνολο των έργων υποδομών
Tags: ΕλλάδαΚώστας ΚαραμανλήςΜιχάλης ΠαπαδόπουλοςπολιτικήΥπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων

Κώστας Καραμανλής: Φιλικά προς το περιβάλλον τα 1.300 νέα λεωφορεία – Πράσινο το σύνολο των έργων υποδομών

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Η συμβολή των Ελλήνων μηχανικών είναι καθοριστική για την προώθηση της Βιώσιμης Κινητικότητας

29 Ιουνίου 2022, 7:12 μμ
από e-ptolemeos team
σε Ελλάδα
Reading Time: 1 min read

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Σχετικές Αναρτήσεις

Τρίτη και 13 σήμερα – Γιατί θεωρείται γρουσούζικη
Ελλάδα

Τρίτη και 13 σήμερα – Γιατί θεωρείται γρουσούζικη

13 Μαΐου 2025, 12:52 μμ
Έγκλημα στη Λάρισα: Μετά από καβγά σκότωσε τη μητέρα του ο 21χρονος – Έψαχνε για ώρες πώς να ξεφορτωθεί το πτώμα
Ελλάδα

Έγκλημα στη Λάρισα: Μετά από καβγά σκότωσε τη μητέρα του ο 21χρονος – Έψαχνε για ώρες πώς να ξεφορτωθεί το πτώμα

13 Μαΐου 2025, 9:39 πμ
ΟΠΣΥΔ: Άνοιξαν οι αιτήσεις για τους διορισμούς εκπαιδευτικών – Η εγκύκλιος για αιτήσεις ΑΣΕΠ
Ελλάδα

Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

13 Μαΐου 2025, 8:07 πμ
Προσωπικός γιατρός: Τι αλλάζει – Σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο, θα μιλήσει ο Μητσοτάκης
Ελλάδα

Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης δωρεάν προληπτικές εξετάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας

13 Μαΐου 2025, 8:00 πμ
Κοινωνικός Τουρισμός 2024: Από Δευτέρα 15/7 οι αιτήσεις για συνταξιούχους ελεύθερους επαγγελματίες
Ελλάδα

Κοινωνικός τουρισμός 2025: Παράταση αιτήσεων για 300.000 vouchers

12 Μαΐου 2025, 12:15 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητούνται νέες-οι για να εργασθούν ως φωτογράφοι σε αίθουσες δεξιώσεων γάμων

13 Μαΐου 2025, 2:00 μμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Ζητείται Φαρμακοποιός ή Βοηθός Φαρμακοποιού και ένα άτομο στη θέση της πωλήτριας

12 Μαΐου 2025, 2:09 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕ.ΝΑ αναζητά βοηθό λογιστή/λογίστρια στην Πτολεμαΐδα

12 Μαΐου 2025, 12:16 μμ
Η Tottis Foods ενδιαφέρεται να καλύψει θέσεις εργασίας στο  Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας του Εργοστασίου στην ΒΙ.ΠΕ. Φλώρινας
Αγγελίες Εργασίας

Πτολεμαΐδα: Ζητείται πωλήτρια, για  απασχόληση, από την εταιρεία ΑΝΕΛ

12 Μαΐου 2025, 11:15 πμ
Θέση εργασίας: Η Tottis Foods αναζητά Ηλεκτρολόγο Βάρδιας
Αγγελίες Εργασίας

Η Kiefer TEK Ltd αναζητά αναζητά HR & H&S Assistant

12 Μαΐου 2025, 10:15 πμ




Share on FacebookShare on TwitterEmail Share

Στο συνέδριο Green Deal Greece 2022, που διοργάνωσαν το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και το economix.gr, μίλησε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Αναλυτικά όσα είπαν στις παρεμβάσεις τους οι κκ. Κώστας Καραμανλής, Μιχάλης Παπαδόπουλος και Γιώργος Καραγιάννης.

 

Το ολοκληρωμένο σχέδιο της Κυβέρνησης για Πράσινες Υποδομές και Πράσινες Μεταφορές παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που έχει γίνει στην Ελλάδα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ. Και υπογράμμισε ότι το σύνολο των έργων αυτού του προγράμματός, είναι έργα πράσινα.

«Όλα τους, ένα προς ένα. Όχι μόνον επειδή εκτελούνται με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον. Αλλά και επειδή με την ολοκλήρωσή τους, το κάθε ένα από αυτά και όλα μαζί, θα συνεισφέρουν αποφασιστικά στην επίτευξη των στόχων της Πράσινης Συμφωνίας μας», εξήγησε.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι είναι πράσινα τα έργα του Μετρό σε Θεσσαλονίκη και Πειραιά, αλλά και η νέα Γραμμή 4, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι πράσινα τα αντιπλημμυρικά έργα, τα οποία αντιμετωπίζουν στην πράξη τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί η κλιματική κρίση. Αλλά και τα αρδευτικά, υδρευτικά και εγγειοβελτιωτικά έργα ή έργα διαχείρισης υδάτινων πόρων. Όπως πράσινα είναι και τα μεγάλα οδικά έργα που θα αποσυμφορήσουν τα μεγάλα αστικά κέντρα: η Επέκταση της Λεωφόρου Κύμης στην Αθήνα και η νέα Περιφερειακή Οδός -το λεγόμενο flyover- στη Θεσσαλονίκη.

Στάθηκε όμως ιδιαίτερα και στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. «Κάναμε κάτι πρωτοφανές. Θεσπίσαμε τη διαδικασία του leasing για πρώτη φορά στο Ελληνικό Δημόσιo», είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε: «Συνεργαστήκαμε με ιδιώτες», σημειώνοντας ότι η Κυβέρνηση σέβεται το Δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα αναζητηθούν τρόποι επέκτασης της συνεργασίας με τους ιδιώτες προκειμένου να αυξηθεί το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο προς όφελος των Πολιτών.

Ο Υπουργός αναφερόμενος στη σημερινή απεργία στην ΟΣΥ, μια απεργία που τη χαρακτήρισε «αδικαιολόγητη» σημείωσε: «Έχουμε μία απεργία στην Αθήνα, που ταλαιπωρεί όλους τους πολίτες, ακριβώς για αυτό το λόγο: Επειδή σήμερα επεκτείνουμε τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και θέλουμε και άλλα λεωφορεία ιδιωτών να εξυπηρετήσουν τις μεγάλες συγκοινωνιακές ανάγκες που έχει τόσο η Αθήνα όσο και Θεσσαλονίκη».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε επίσης ότι έχει βγει στον αέρα ο διαγωνισμός προμήθειας νέων λεωφορείων. «Θα παραλαμβάνουμε σταδιακά 1.300 λεωφορεία, φιλικά προς το περιβάλλον, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Φανταστείτε: Είμαστε μία χώρα που είχαμε να αγοράσουμε καινούργια λεωφορεία από το 2009. Ο διαγωνισμός αυτός τρέχει και η πλειονότητα των νέων λεωφορείων θα είναι χαμηλών ρύπων, ηλεκτροκίνητα και CNG», πρόσθεσε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε πριν 1,5 χρόνο περίπου για τα λεγόμενα ΣΒΑΚ, δηλαδή τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, καθώς και τα ζητήματα της ενεργειακής αναβάθμισης και βιωσιμότητας κτιρίων που κατασκευάζονται από φορείς όπως είναι η ΚΤΥΠ Α.Ε..

Ιδιαίτερα στάθηκε όμως στα σιδηροδρομικά έργα και την ηλεκτροκίνηση. «Σήμερα, επιτέλους, ο σιδηρόδρομος παίρνει τη θέση που του αξίζει και που έχει ανάγκη η χώρα. Με το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα, ύψους 4,5 δισ. ευρώ, το οποίο δημοπρατήθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου», τόνισε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου υπηρετεί διπλό στόχο, περιβαλλοντικό και αναπτυξιακό, ώστε να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών και συνδυασμένων μεταφορών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και ενεργειακός κόμβος της ευρύτερης περιοχής.

Στην ίδια στρατηγική κατεύθυνση βρίσκεται και το σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση, σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπενθυμίζοντας ότι και σε αυτό τον τομέα η προηγούμενη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ αποδείχτηκε ότι ήταν προοδευτική στα λόγια, αλλά όχι και στην πράξη.

«Δεν υπήρχε καν ως θέμα στην ατζέντα της. Έπρεπε να τρέξουμε για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος», τόνισε και έδωσε έμφαση στα τρία πιο σημαντικά σημεία του σχεδίου της Κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση.

Πρώτον, ανανέωση του στόλου αυτοκινήτων, με σοβαρά κίνητρα για την αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή δικύκλων.

«Και οι προσπάθειες μας φαίνεται τελικά ότι αποδίδουν. Το ποσοστό της αγοράς, από το 0,4% του 2019 εκτινάχθηκε στο 7%». ανέφερε.

Δεύτερον, εγκατάσταση υποδομών για εύκολη φόρτιση.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι: «Από τα 58 δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης που είχαμε πανελλαδικά το 2019, σήμερα έχουμε ξεπεράσει τα 1.200. Δηλαδή, μέσα σε λιγότερα από τρία χρόνια εικοσαπλασιάσαμε τα σημεία φόρτισης. «Σημείωσε ότι καθοριστική ως προς αυτό ήταν η συμφωνία με τους Παραχωρησιούχους των βασικών αυτοκινητοδρόμων στη χώρα μας».

«Σήμερα το βασικό οδικό δίκτυο της χώρας μας διαθέτει κάλυψη με φορτιστές των 50kW και άνω σε πυκνότητα ως και 60 χλμ. Και τα επόμενα χρόνια, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε με πιο γοργά βήματα. Στόχος, μαζί με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, είναι να φτάσουμε τα 12.000 σημεία φόρτισης το 2025 και 25.000 το 2030», ανέφερε.

Τρίτον, ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι προχωρά η υλοποίηση της ηλεκτρονικής βάσης του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (Μ.Υ.Φ.Α.Η), που σύντομα θα είναι διαθέσιμη και ως εφαρμογή για τα κινητά.

Έτσι οι οδηγοί και κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης, μπορούν πλέον να λαμβάνουν σαφείς και έγκυρες πληροφορίες, όπως για παράδειγμα το δίκτυο των δημοσίων προσβάσιμων φορτιστών, η γεωγραφική τους θέση, η διαθεσιμότητα, το κόστος και ο τρόπος πληρωμής.

Μιχάλης Παπαδόπουλος: Η συμβολή των Ελλήνων μηχανικών είναι καθοριστική για την προώθηση της Βιώσιμης Κινητικότητας

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος στην ομιλία του στο Συνέδριο «Green Deal» του Τεχνικού Επιμελητηρίου αναφέρθηκε στις ενέργειες που υλοποιεί το Υπουργείο για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και της ηλεκτροκίνησης.

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε πως αν θέλουμε να είμαστε συνεπείς στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία (Green Deal) για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, θα πρέπει να προτάξουμε τη βιώσιμη κινητικότητα ως επιλογή κι όχι μόνο ως μία δέσμευση απέναντι στην Κοινότητα. Ανέφερε σχετικά:

«Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα τελευταία τρία χρόνια, ακολουθούμε με συνέπεια αυτή τη στρατηγική, που ενσωματώνει τη Μικροκινητικότητα, προωθεί τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, αναδεικνύει τα ευφυή συστήματα Μεταφορών και υποστηρίζει την ηλεκτροκίνηση.

Αυτοί οι πυλώνες στηρίζουν τη βιώσιμη κινητικότητα και έχουν ως κοινά σημεία αναφοράς την Οδική Ασφάλεια και τη βιώσιμη Οικονομική Ανάπτυξη.

Προσαρμόζουμε τη νομοθεσία στα σημερινά δεδομένα με πρόνοια για τις μελλοντικές εξελίξεις και ταυτόχρονα, εισάγουμε καινοτόμες εφαρμογές στο πεδίο είτε πιλοτικά είτε σε πλήρη λειτουργία, όπως το νέο σύστημα «on demand» μετακινήσεων στην Αστυπάλαια».

Ο κ. Παπαδόπουλος υπενθύμισε ότι με τον ν.4784/2021, η εκπόνηση των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι υποχρεωτική για τους Δήμους άνω των 30.000 κατοίκων και όλες τις Περιφέρειες και εκτίμησε ότι σύντομα στην Ελλάδα θα έχουμε έναν σημαντικό αριθμό Δήμων, που θα έχουν ολοκληρώσει τα Σχέδιά τους.

«Έχουν εκδοθεί υπουργικές αποφάσεις που εγκρίνουν τα ΣΒΑΚ των Δήμων Θεσσαλονίκης, Λαμίας, Γρεβενών, Τυρνάβου και Ελασσόνας, ενώ παράλληλα εξετάζονται τα σχέδια πολλών άλλων δήμων.

Ένα ζήτημα στο οποίο η επιστημονική κοινότητα μπορεί να εισφέρει είναι η ανάγκη εξωτερικής υποστήριξης για την εκπόνηση των ΣΒΑΚ των ΟΤΑ, ώστε αφενός να καθίσταται δυνατή η κατάρτιση του ΣΒΑΚ και αφετέρου εν συνεχεία η παρακολούθηση της υλοποίησής του.

Ο τεχνικός κόσμος, το επιστημονικό δυναμικό της χώρας μπορεί να παρέχει την απαιτούμενη τεχνογνωσία και να προτείνει στους ΟΤΑ σύγχρονες λύσεις».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών κάλεσε τους Δήμους να αναδείξουν βιώσιμους τρόπους μετακίνησης που θα βελτιώνουν την προσβασιμότητα για όλους και θα προάγουν την οδική ασφάλεια. Όπως είπε:

«Το Υπουργείο Μεταφορών δείχνει την κατεύθυνση με συγκεκριμένες αποφάσεις:

– Εισαγωγή νέων διατάξεων στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για την ασφαλή χρήση οχημάτων μικροκινητικότητας, τα Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (ΕΠΗΟ). Τα οχήματα αυτά είναι ιδανικά για αυτό που ονομάζουμε ΄΄last mile΄΄΄ δηλαδή για μικρές αποστάσεις μέχρι τον τελικό προορισμό του χρήστη, με χαμηλό κόστος και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

– Εισαγωγή, επίσης, στον ΚΟΚ διατάξεων που προωθούν εναλλακτικές μορφές μετακίνησης (πεζών και ποδηλάτων, οχημάτων ηλεκτροκίνησης). Νέες πινακίδες οδικής σήμανσης για τα ποδήλατα και τα οχήματα ηλεκτροκίνησης και διατάξεις για την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των ΑμεΑ.

– Τροποποίηση του κυρωτικού πλαισίου για παραβάσεις του ΚΟΚ και την ψηφιοποίηση της διαδικασίας βεβαίωσης, επιβολής και είσπραξης των προστίμων. Σκοπός είναι η ενίσχυση του αποτρεπτικού χαρακτήρα με ποινές δίκαιες, που να τιμωρούν την επικίνδυνη και αντικοινωνική οδική συμπεριφορά και όχι το όχημα.

– Αξιολόγηση και έλεγχος των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας των ΟΤΑ, σχετικά με την υιοθέτηση δράσεων οδικής ασφάλειας, ως προϋπόθεση».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια για την περίοδο 2021-2030 δίνεται έμφαση στους ευπαθείς χρήστες της οδού και τη διαμόρφωση συνθηκών ασφαλούς μετακίνησης στις πόλεις.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι τα τελευταία τρία χρόνια έχει γίνει επανεκκίνηση στην ηλεκτροκίνηση, από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Συγκεκριμένα, ανέφερε:

«Ακολουθείται μια πολιτική παροχής γενναίων οικονομικών κινήτρων υπέρ της αγοράς αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Έτσι, από μόλις 404 ταξινομήσεις το 2019, φθάσαμε στις 3.594 το 2021, ενώ και το 2022 είχαμε 1.515 ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, παρά τις πρωτοφανείς δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στην τεχνική υποστήριξη του ηλεκτροκίνητου οχήματος:

«Το 2019 υπήρχαν 58 φορτιστές σε όλη την Ελλάδα παρά το γεγονός ότι η νομοθετική πρωτοβουλία για την ανάπτυξη του δικτύου είχε αναληφθεί από το 2014.

Σήμερα υπολογίζουμε ότι υπάρχουν 1.200 σημεία φόρτισης, τα οποία μπορούν να πολλαπλασιαστούν και μέσα από τα ΣΒΑΚ.

Στο σκέλος της συντήρησης δημιουργήσαμε τους κανόνες λειτουργίας των συνεργείων υψηλής τάσης και προωθείται το πλαίσιο για τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης. Είναι μια νέα επαγγελματική ειδικότητα με πολλές προοπτικές απασχόλησης στο μέλλον.

Ταυτόχρονα με τη νομοθεσία, εφαρμόζουμε σύγχρονες υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την ποιότητα υπηρεσιών προς τον χρήστη.

Με το ηλεκτρονικό μητρώο φορτιστών που δημιούργησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο οδηγός του ηλεκτροκίνητου οχήματος αποκτά πρόσβαση σε ένα πλήθος πληροφοριών σχετικά με τις επιλογές φόρτισης, όπως για παράδειγμα που βρίσκεται ο κοντινότερος φορτιστής, πόσο στοιχίζει η φόρτιση και αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι μεγάλη ώστε να φροντίσει να κάνει κράτηση.»

Κλείνοντας, ο Υφυπουργός Μεταφορών τόνισε ότι «η μετάβαση σε ηπιότερες, φθηνότερες και φιλικότερες προς το περιβάλλον μεταφορές είναι η μόνη βιώσιμη, αλλά και ρεαλιστική επιλογή, υπογραμμίζοντας ότι σε αυτή την πορεία, η συμβολή των ελλήνων μηχανικών, είναι καθοριστική».

 

Γιώργος Καραγιάννης: «Οι 4 στόχοι που εξασφαλίζουν την υλοποίηση του προγράμματος έργων μας»

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου Green Deal για τις πράσινες υποδομές τόνισε ότι «οι πολιτικές της ΕΕ για το κλίμα και η προοδευτική ατζέντα της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, αποτέλεσαν την πυξίδα για τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τον Κώστα Καραμανλή».

Από την πρώτη στιγμή, όπως ανέφερε, τέθηκαν 4 στόχοι που εξασφάλισαν την υλοποίηση του «φιλόδοξου και προσεκτικά διαρθρωμένου προγράμματος έργων που διαμορφώσαμε».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, οι στόχοι αυτοί ήταν:

Το ξεμπλοκάρισμα έργων που είχαν βαλτώσει ή είχαν καθυστερήσει υπέρμετρα
Ο σχεδιασμός μίας νέας γενιάς έργων
Η αξιοποίηση όλων των δυνατών ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων
Η εντατικοποίηση και επέκταση των νέων εργαλείων όπως τα ΣΔΙΤ, οι πρότυπες προτάσεις και άλλα σύγχρονα χρηματοδοτικά μοντέλα.

«Όλα αυτά πάντα μέσα από το πρίσμα και τις νέες ανάγκες για πράσινες και βιώσιμες υποδομές, που θα αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής» επισήμανε.

Στη συνέχεια, έκανε λόγο για έναν σημαντικό απολογισμό έργων στα 3 χρόνια διακυβέρνησης καθώς, όπως υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών «έχουμε πετύχει την πλήρη αναστροφή της στάσιμης κατάστασης του παρελθόντος. Εκτελούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων υποδομής των τελευταίων δεκαετιών, ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ. Έργα που έχει ανάγκη ο τόπος και μπορούν να δώσουν μεγάλη ώθηση στην οικονομία και στη βιώσιμη ανάπτυξη».

Εστίασε σε κάποια από τα έργα που έχουν δρομολογηθεί και τα οποία αντικατοπτρίζουν τη γενικότερα φιλοσοφία του προγράμματος.

«Στην Αθήνα το μεγάλο έργο υποδομής, η γραμμή 4 του Μετρό, αλλά και όλες οι σχεδιαζόμενες επεκτάσεις των υπολοίπων 3 γραμμών είναι οι πρωταγωνιστές στην προσπάθεια μετασχηματισμού της σε σύγχρονη ευρωπαϊκή Μητρόπολη. Η νέα γραμμή 4 θα στρέψει χιλιάδες πολίτες στο μέσο μαζικής μεταφοράς, θα υποκαταστήσει χιλιάδες μετακινήσεις που γίνονται σήμερα με ΙΧ, θα τονώσει τη βιώσιμη κινητικότητα και θα συμβάλλει στην επίτευξη αστικών αναπλάσεων στο επίκεντρο του πολεοδομικού ιστού» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Πρόσθεσε ότι η νέα γραμμή του Μετρό θα έχει και επιπλέον σημαντικό όφελος για το περιβάλλον και τους πολίτες, αρκεί να αναφερθεί ότι θα εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 341.000 επιβάτες.

Συνεχίζοντας, έκανε αναφορά στα δύο εμβληματικά έργα της Θεσσαλονίκης, το Μετρό και το Flyover, τα οποία, όπως εξήγησε «θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στο μεταφορικό σύστημα της πόλης. Και τα δύο έργα που θα είναι καταλύτες στην αειφόρα ανάταξη της πόλης, θα ανακουφίσουν το κυκλοφοριακό, θα επιλύσουν περιβαλλοντικά προβλήματα και θα προσδώσουν μεγάλες ευκαιρίες αστικών χειρισμών στον κέντρο της πόλης και στον ευρύτερο αστικό ιστό».

Συγκεκριμένα το Flyover «είναι σχεδιασμένο, μελετημένο τεχνικά και χρηματοοικονομικά εξ’ ολοκλήρου από τη σημερινή κυβέρνηση, έχει προδιαγραφές ενός σύγχρονου πρασίνου έργου που θα υπεραναπληρώσει τον προβληματικό σήμερα περιφερειακό δρόμο της πόλης».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «η εύκολη, και ταχεία διασύνδεση της δυτικής με την Ανατολική πλευρά της πόλης, θα απομειώσει δραστικά τη διαμπερή κίνηση οχημάτων που γίνεται σήμερα διαμέσου του κέντρου της πόλης, δημιουργώντας έντονες και πολύ αισθητές λειτουργικές επιβαρύνσεις και δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα στη προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης στο αμιγώς αστικό κομμάτι».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ, τα οποία συγκροτούν το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων σιδηροδρόμου στη χώρα μας.

«Σε λίγα χρόνια από σήμερα, όλα τα μεγάλα λιμάνια της χώρας θα είναι συνδεδεμένα με σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, κάτι που θα καταστήσει το τρένο ως ένα πλήρως ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς απέναντι στις υπόλοιπες πολύ πιο επιβαρυντικές για το περιβάλλον εναλλακτικές» τόνισε.

Ξεχωριστή σημασία για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των ακραίων φαινομένων που καταγράφονται είναι και τα έργα που ενισχύουν τα υδάτινα αποθέματα της χώρας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ανέφερε ο κ. Καραγιάννης «εντάξαμε στην εθνική πρόταση για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, 7 μεγάλα έργα συνολικού προϋπολογισμού 400 εκατομμυρίων ευρώ».

Αναλυτικά, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «προχωρούμε σε 4 αντιπλημμυρικά έργα σε Κρήτη, Αιτωλοακαρνανία, Κορινθία και Μακεδονία και 3 έργα ύδρευσης σε Κέρκυρα, Πρέβεζα – Άρτα – Λευκάδα και Μυτιλήνη και με 400 εκατομμύρια ευρώ σε έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και άλλα 350 εκατομμύρια για αντιπλημμυρικά έργα κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων».

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Καραγιάννης έστειλε σαφές μήνυμα ότι «η Ελλάδα επέστρεψε για να πρωταγωνιστήσει στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, προσφέροντας ηρεμία και σταθερότητα σε ένα ταραγμένο περιβάλλον, μετατρέποντας και πάλι τη γεωγραφική μας θέση σε κόμβο κοινωνικών, πολιτικών, οικονομικών και ενεργειακών εξελίξεων. Αυτό πλέον το βλέπουν όλοι και στο εξωτερικό και εντός της χώρας και αυτή είναι μια ακόμα παρακαταθήκη για τη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη».

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Δείτε το πρόγραμμα λειτουργίας για τα πρατήρια καυσίμων σε Κοζάνη και Εορδαία τις Κυριακές και τις αργίες

Ιδού πού είναι τα βενζινάδικα που έκλεβαν τους οδηγούς

11 Μαΐου 2025, 2:33 μμ
Δρομολογούνται 3 νέες επενδύσεις ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία – Αφορούν φωτοβολταϊκά και αποθήκευση ενέργειας

Θεσσαλία: Έβαλαν φωτοβολταϊκά στα χωράφια και τώρα κινδυνεύουν να τα χάσουν

11 Μαΐου 2025, 2:59 μμ
Στο Δήμο Βοΐου δωρεάν για 20 χρόνια τμήμα του Κέντρου Υγείας Τσοτυλίου
Τοπική Επικαιρότητα

Στο Δήμο Βοΐου δωρεάν για 20 χρόνια τμήμα του Κέντρου Υγείας Τσοτυλίου

13 Μαΐου 2025, 2:31 μμ
ΕΦΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ για 4 ημέρες
Κοινωνία

ΕΦΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ για 4 ημέρες

13 Μαΐου 2025, 2:15 μμ
Πότε κλείνει η Τηλεθέρμανση Κοζάνης – Επίσημη ανακοίνωση από τη ΔΕΑΥΚ
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Πότε κλείνει η Τηλεθέρμανση Κοζάνης – Επίσημη ανακοίνωση από τη ΔΕΑΥΚ

13 Μαΐου 2025, 2:06 μμ
Ο στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης στην Κοζάνη για την ημέρα μνήμης της ποντιακής γενοκτονίας
Προσεχείς Εκδηλώσεις

Ο στρατηγός Φράγκος Φραγκούλης στην Κοζάνη για την ημέρα μνήμης της ποντιακής γενοκτονίας

13 Μαΐου 2025, 2:02 μμ
Στο Ν. Κοζάνης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος – Πολιτική εκδήλωση στην Πτολεμαΐδα
Ρεπορτάζ

Στο Ν. Κοζάνης ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος – Πολιτική εκδήλωση στην Πτολεμαΐδα

13 Μαΐου 2025, 2:00 μμ
54χρονος στα Γρεβενά έστησε παράνομη λαχειοφόρο αγορά και πουλούσε λαχνούς – Συνελήφθη από την Αστυνομία Γρεβενών
Αγγελίες Εργασίας

Ζητούνται νέες-οι για να εργασθούν ως φωτογράφοι σε αίθουσες δεξιώσεων γάμων

13 Μαΐου 2025, 2:00 μμ
Ούτε η βροχή δε σταμάτησε το χορό στο “Κρητικό Παρεάκι” από τον Σύλλογο Κρητών Πτολεμαΐδας την Κυριακή 11/5 (Βίντεο)
Κοινωνία

Ούτε η βροχή δε σταμάτησε το χορό στο “Κρητικό Παρεάκι” από τον Σύλλογο Κρητών Πτολεμαΐδας την Κυριακή 11/5 (Βίντεο)

13 Μαΐου 2025, 1:55 μμ
Ευχαριστήριο της ΥΨΙΚΑΜΙΝΟΥ για την επιτυχία του 3ου Festivalito
Τοπική Επικαιρότητα

Ευχαριστήριο της ΥΨΙΚΑΜΙΝΟΥ για την επιτυχία του 3ου Festivalito

13 Μαΐου 2025, 1:40 μμ
Κοπή χόρτων στην Πτολεμαΐδα
Αγγελίες

Κοπή χόρτων στην Πτολεμαΐδα

13 Μαΐου 2025, 1:29 μμ
Load More

Τα δημοφιλέστερα σήμερα:

Δρομολογούνται 3 νέες επενδύσεις ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία – Αφορούν φωτοβολταϊκά και αποθήκευση ενέργειας
Κοινωνία

Θεσσαλία: Έβαλαν φωτοβολταϊκά στα χωράφια και τώρα κινδυνεύουν να τα χάσουν

από e-ptolemeos team
11 Μαΐου 2025, 2:59 μμ

περισσότερα
Δείτε το πρόγραμμα λειτουργίας για τα πρατήρια καυσίμων σε Κοζάνη και Εορδαία τις Κυριακές και τις αργίες
Κοινωνία

Ιδού πού είναι τα βενζινάδικα που έκλεβαν τους οδηγούς

από e-ptolemeos team
11 Μαΐου 2025, 2:33 μμ

περισσότερα

Η ημερήσια ενημέρωσή σου

E-PTOLEMEOS.GR NEWSLETTER

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε το πρόγραμμα λειτουργίας για τα πρατήρια καυσίμων σε Κοζάνη και Εορδαία τις Κυριακές και τις αργίες
Κοινωνία

Ιδού πού είναι τα βενζινάδικα που έκλεβαν τους οδηγούς

11 Μαΐου 2025, 2:33 μμ
Δρομολογούνται 3 νέες επενδύσεις ΑΠΕ στη Δυτική Μακεδονία – Αφορούν φωτοβολταϊκά και αποθήκευση ενέργειας
Κοινωνία

Θεσσαλία: Έβαλαν φωτοβολταϊκά στα χωράφια και τώρα κινδυνεύουν να τα χάσουν

11 Μαΐου 2025, 2:59 μμ
MyΘέρμανση: Κλείνει η πλατφόρμα για τις αιτήσεις του επιδόματος
Τοπική Επικαιρότητα

Επίδομα θέρμανσης 2025: Ποιοι θα πάρουν αυξημένη την β’ δόση – Ο συντελεστής για την περιοχή μας

4 Μαΐου 2025, 8:59 πμ
Πτολεμαϊδιώτης κέρδισε σήμερα στον «Τροχό της Τύχης»  – Οι 2 λέξεις που του «χάρισαν» τη νίκη
Τοπική Επικαιρότητα

Πτολεμαϊδιώτης κέρδισε σήμερα στον «Τροχό της Τύχης» – Οι 2 λέξεις που του «χάρισαν» τη νίκη

12 Μαΐου 2025, 9:34 μμ
Δείτε όλη τη ροή ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Γνώμες
  • Παραπολιτικά
  • Αθλητισμός
  • Εργασία
  • podcasts
  • True Story Radio

Ταυτότητα Ιστοσελίδας:
ΑΝΤΩΝΗΣ Κ. ΠΟΥΓΑΡΙΔΗΣ [Pougaridis Media - Ατομική Επιχείρηση]

ΑΦΜ 138106177 ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δ/νση Έδρας: 25ης Μαρτίου 36, ΤΚ 50200 Πτολεμαΐδα,
Email: info@e-ptolemeos.gr Τηλ. 2463080986

Πιστοποιημένη Ιστοσελίδα με μοναδικό αριθμό Μ.Η.Τ. 232299 (Νόμος 5005/2022)

Ιδιοκτήτης, Νόμιμος εκπρόσωπος, Διευθυντής, Διαχειριστής και δικαιούχος του domain name: Αντώνης Πουγαρίδης

Διευθύντρια σύνταξης: Βασιλική Σάφη

Η επιχείρηση έχει υπογράψει δήλωση συμμόρφωσης με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018, σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63)

Όροι Χρήσης  |   Πολιτική Απορρήτου  |   Επικοινωνία

© pougaridismedia 2024

Προφίλ Διαφήμιση Καριέρα Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

  • Αρχική
  • Podcasts
  • Τοπική Επικαιρότητα
    • Πτολεμαΐδα
    • Κοζάνη
    • Αμύνταιο
    • Φλώρινα
    • Καστοριά
    • Γρεβενά
  • Αθλητικά
    • Βαθμολογίες
    • Μπάσκετ
    • Ποδόσφαιρο
    • Στίβος
    • Τέννις
    • Βόλεϊ
    • Χάντμπολ
    • Αθλητικές Εκπομπές
  • Παραπολιτικά
    • Επίκαιρος
    • Παραπολιτικά του παλμού
    • Σύντροφος
    • Στίγμα
  • Ελλάδα
  • Ρεπορτάζ
  • Ενέργεια
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αγγελίες Εργασίας
  • Extras
    • Το Στίγμα
    • Ανεμοδείκτης
    • Για να θυμούνται οι παλιοί…
    • Συνεντεύξεις
    • Web TV
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Προσεχείς Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις που έγιναν

© Copyright 2012-2023 Pougaridis Media. Τα καλύτερα μας χρόνια είναι αυτά που θα 'ρθουν.