Μια επανάσταση στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, υπόσχεται η πρώτη νεοφυής επιχείρηση με έδρα την Πτολεμαΐδα που ανοίγει σιγά σιγά τα φτερά της. Το Keyvoto είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα που λύνει τα χέρια σε retailers και προμηθευτές. Αξιοποιώντας την τεχνολογία στοχεύει στην ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού και τη βελτίωση της αγοραστικής του εμπειρίας, η οποία φέρνει με τη σειρά της την αύξηση των πωλήσεων και τη συνολική επιτυχία μιας online επιχείρησης.
CEO του Keyvoto είναι ο Γιώργος Παπαδημητρίου. Ο Γιώργος και τα υπόλοιπα μέλη της ιδρυτικής ομάδας του Keyvoto κατάγονται από την Πτολεμαΐδα, η οποία αποτελεί και την έδρα της επιχείρησης. Αν και τα προηγούμενα χρόνια οι επιχειρηματικές δραστηριότητες των μελών της ομάδας δεν βρίσκονταν στη Δυτική Μακεδονία, η επιλογή της ίδρυσης του Keyvoto στην περιοχή, αποτελεί μια συνειδητή επιλογή που επιδιώκει να ενισχύσει την ανάκαμψη της.
Η εταιρεία έχει στόχο να στηρίξει την κοινότητα της ευρύτερης περιοχής και να δημιουργήσει ένα τεχνολογικό hub. Να κάνει μια αρχή με στόχο να συμμετάσχουν όλο και περισσότερες τεχνολογικές εταιρείες το επόμενο διάστημα, ακολουθώντας το παράδειγμά της. Ως η πρώτη start-up εταιρεία της Πτολεμαΐδας, το Keyvoto αξιοποιεί τη δύναμη των νέων ανθρώπων και των δυνατοτήτων τους για να ενισχύσει την κοινότητα με νέες θέσεις εργασίας στο διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον εργασίας.
Ο Γιώργος Παπαδημητρίου μας λέει πως: «Η επιλογή της τοποθεσίας είναι συναισθηματική για όλους εμάς στο Keyvoto, καθώς επιθυμία μας ήταν να υλοποιηθεί η ιδέα μας σε έναν αγαπημένο τόπο, στηρίζοντας και ενισχύοντας μια τοπική κοινότητα τόσο δυναμική, με νέους ανθρώπους γεμάτους όρεξη για μάθηση και εργασία, αλλά και με πάμπολλες δυνατότητες. Θεωρούμε ότι αυτή η επιλογή μας δεν μπορεί παρά να φέρει ένα win-win αποτέλεσμα».
Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσεται στην Πτολεμαΐδα. Εγκατεστημένη σε σύγχρονο λειτουργικό και ιδιόκτητο χώρο, έχει ξεκινήσει να διαμορφώνει την ομάδα της με καταρτισμένα στελέχη από το χώρο της Πληροφορικής και του Marketing.
Η απόφαση της εταιρείας να ασχοληθεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο έγκειται στο γεγονός ότι ενώ ο κλάδος αναπτύσσεται τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα, υπάρχει ακόμα μεγάλο κενό στην αγορά, καθώς τα προϊόντα δεν παρουσιάζονται όπως θα έπρεπε, και αυτό «κοστίζει» στην προϊοντική εμπειρία και επιπλέον, η επικοινωνία μεταξύ προμηθευτών και retailers περιορίζεται σε εργαλεία παρωχημένων τεχνολογιών, που εμποδίζει εν τέλει την εκτόξευση των βέλτιστων αποτελεσμάτων και των πωλήσεων.
Η ανάγκη για γρήγορη πληροφορία στο εμπόριο
Προμηθευτές και retailers συνεργάζονται καθημερινά για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης στο ψηφιακό ράφι, ανταλλάσσουν e-mails, φόρμες, αρχεία, τηλεφωνήματα και ούτω καθεξής. Όλη αυτή η ανταλλαγή πληροφορίας είναι απαραίτητη, αλλά παράλληλα χρονοβόρα και ατελής, με αποτέλεσμα να δημιουργείται χάος στη διαχείρισή της και να καθυστερεί η δουλειά και των δύο μερών.
Η πλατφόρμα Keyvoto, έρχεται να δώσει την «έξυπνη» λύση. Η πρώτη πλατφόρμα PXM (Product Experience Management) στην Ελλάδα, που αποσκοπεί στη βέλτιστη διαχείριση όλης της προϊοντικής πληροφορίας, προσφέροντας στους καταναλωτές την πιο ευχάριστη αγοραστική εμπειρία, με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων για προμηθευτές και retailer.
Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και μιας ενιαίας πλατφόρμας εργασίας, το Keyvoto βοηθά τους προμηθευτές να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλα τα προϊοντικά τους δεδομένα, τα οποία μόνο εκείνοι γνωρίζουν σε απόλυτο βαθμό, και να τα μοιράζονται σωστά και αυτοματοποιημένα στον εκάστοτε retailer, ακριβώς όπως το χρειάζεται.
Τι κερδίζουν οι προμηθευτές και οι retailer με τη χρήση του Keyvoto;
– Χρόνο: Εξαλείφεται ο χρόνος επικοινωνίας μεταξύ retailer & προμηθευτή, αφού κάθε πληροφορία και αλλαγή ενημερώνεται και γνωστοποιείται σε κοινή πλατφόρμα, ενώ παράλληλα οι κατάλογοι δημιουργούνται και λαμβάνονται από τον retailer, απευθείας στην μορφή που ορίζει.
– Τάξη: Τα προϊόντα οργανώνονται με τέτοιον τρόπο μαζί με όλα τα διαφορετικά barcodes, SKU’s και variants, από την αποθήκη μέχρι την προβολή τους στο ράφι ή την οθόνη. – Ελκυστικό υλικό: Κάθε προϊόν συνοδεύεται από όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές του πληροφορίες, πλήρεις περιγραφές, οπτικοακουστικό υλικό και σχετικό περιεχόμενο, που ενδιαφέρει το αγοραστικό κοινό.
– Αυτοματοποίηση: Από την προσαρμογή των φωτογραφιών των προϊόντων σε όποια διάσταση επιθυμεί ο retailer, μέχρι τη σύνδεση των προϊόντων ενός προμηθευτή με διαφορετικές retail πλατφόρμες, το Keyvoto κάνει αυτές τις διαδικασίες αυτόματα.
Οι υπόλοιποι συνεργάτες (διαφημιστικές εταιρείες, agencies, εταιρείες παραγωγής κ.λ.π.) μπορούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα και να επεξεργαστούν δεδομένα, αφού λάβουν το δικαίωμα της πρόσβασης από τους συνεργαζόμενους προμηθευτές και retailers, προκειμένου να απλοποιηθούν ακόμη περισσότερο οι διαδικασίες και να μειωθεί ο πολύτιμος χρόνος εργασίας.
Μάθετε περισσότερα στο keyvoto.com