Η Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Π.Ε. Κοζάνης κ. Καλλιόπη Βέττα κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών με θέμα: «Να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα που έχουν προκύψει στη διαδικασία επιδότησης θέρμανσης των χρηστών της τηλεθέρμανσης»
Σχεδόν δύο μήνες μετά από το «κλείσιμο» της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ για την υποβολή των παραστατικών του επιδόματος θέρμανσης τηλεθέρμανσης από τους δικαιούχους της Π.Ε. Κοζάνης και με τις καταγγελίες των πολιτών να συνεχίζονται, η ερώτηση αναδεικνύει τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη διαδικασία αυτή και τα οποία, ενώ είναι γνωστά στην κυβέρνηση, δεν έχει ληφθεί καμία πρωτοβουλία έως σήμερα για την επίλυσή τους.
Όπως επισημαίνει η κ. Βέττα, οι καταγγελίες επικεντρώνονται σε δύο βασικά ζητήματα που αφορούν, αφενός τη δυσλειτουργία της συγκεκριμένης πλατφόρμας που αρχικά υπολειτουργούσε και εν συνεχεία έκλεισε πρόωρα (το μεσημέρι της 15.04.2022), χωρίς να προλάβουν οι πολίτες να ολοκληρώσουν τη διαδικασία και να οριστικοποιήσουν τα έως τότε υποβληθέντα παραστατικά και, αφετέρου, το γεγονός ότι δεν ελήφθη καθόλου υπόψη η εκκρεμότητα που υπάρχει με τους αμέσως επόμενους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς τηλεθέρμανσης, οι οποίοι, αν και εκδόθηκαν μετά το «κλείσιμο» της πλατφόρμας, αφορούν την εκκαθάριση των χειμερινών καταναλώσεων που είχαν προηγηθεί.
Ωστόσο, παρά τις αρχικές προφορικές διαβεβαιώσεις των αρμοδίων ότι η πλατφόρμα θα ξανανοίξει και ότι η λειτουργία της θα αποκατασταθεί, αυτό δεν έχει συμβεί έως σήμερα, ούτε έχει υπάρξει κάποια επίσημη ενημέρωση για το θέμα, με αποτέλεσμα να εντείνεται η ανησυχία των δικαιούχων που χάνουν τα χρήματα που δικαιούνται. Για μια ακόμη φορά, οι πολίτες της περιοχής μας βρίσκονται όμηροι της κυβερνητικής αδιαφορίας στο να επιλυθεί με δίκαιο τρόπο ένα ουσιαστικό πρόβλημα.
Ως εκ τούτου, τίθενται τα ερωτήματα προς τον αρμόδιο Υπουργό:
1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί ώστε να αποκατασταθεί άμεσα η λειτουργία της πλατφόρμας για την υποβολή και την οριστικοποίηση υποβολής όσων παραστατικών τηλεθέρμανσης παρέμειναν σε εκκρεμότητα λόγω τεχνικών προβλημάτων;
2. Σκοπεύει να προχωρήσει σε παράταση της υποβολής παραστατικών για τους λογαριασμούς τηλεθέρμανσης που, αν και εκδόθηκαν μετά το «κλείσιμο» της πλατφόρμας (15.04.22), αφορούν την εκκαθάριση των χειμερινών καταναλώσεων που είχαν προηγηθεί;