Στον εκσυγχρονισμό μέσω της χρήσης της τεχνολογίας, εισέρχεται πλέον η ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ, μετά την επίσημη παράδοση του έργου της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Το μεγάλο αυτό project το οποίο τρέχει τα τελευταία δύο(2) χρόνια, είναι πλέον στα χέρια της εταιρείας και των χρηστών- επιβατών, κάνοντας σαφώς πιο εύκολη τόσο τη διαχείριση των δρομολογίων αλλά και την έκδοση εισιτηρίων.
Η ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ με τη μεγάλη αυτή επένδυση θα μπορεί πλέον μέσω της τηλεματικής να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται το σύνολο του στόλου, το χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων σε σχέση με τον προγραμματισμένο, με αποτέλεσμα να γίνεται η καλύτερη δυνατή δρομολόγηση για την εξυπηρέτηση του κοινού.
Επίσης θα υπάρχει και ειδική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ώστε το επιβατικό κοινό να δει σε πόση ώρα φτάνει το λεωφορείο στο σημείο όπου βρίσκεται, αλλά φυσικά να αγοράσει και το εισιτήριό του.
Παράλληλα μέσω της εφαρμογής google maps ο χρήστης μπορεί να βλέπει ποιες ώρες και ποια λεωφορεία μπορεί να χρησιμοποιήσει για το δρομολόγιο το οποίο θέλει να κάνει.
Ο επιβάτης θα έχει τη δυνατότητα να πληρώνει μέσω της τραπεζικής του κάρτας το εισιτήριο εντός του λεωφορείου, ενώ στους αυτόματους πωλητές θα εκδίδεται το λεγόμενο «έξυπνο εισιτήριο» αλλά και να γίνεται η επαναφόρτιση της «έξυπνης κάρτας» δρομολογίων.
Το συγκεκριμένο project εκτελέστηκε από τρεις ελληνικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάστηκε η ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ.