Σε συνέχεια της από 26/05/2020 συνάντηση με τους ξενοδοχο-επιχειρηματίες των Δήμων Φλώρινας και Πρεσπών, ο Αντιπεριφερειάρχης Φλώρινας κ. Ιωάννης Κιοσές και η ειδική σύμβουλος κ. Ειρήνη Θεοδώρου, πραγματοποιήσαν την Τρίτη 02 Ιουνίου αντίστοιχη συνεδρίαση, με ξενοδοχο-επιχειρηματίες του Δήμου Αμυνταίου.
Στο πλαίσιο των επιπτώσεων του τουρισμού από την υγειονομική συγκυρία, ο κ. Κιοσές παρουσίασε το πρόγραμμα ΄΄Διαχείρισης Κρίσης στον Ξενοδοχειακό κλάδο της Δυτικής Μακεδονίας΄΄, για τα καταλύματα και τις ξενοδοχειακές μονάδες της περιοχής, που υλοποιεί η Εταιρία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
- Συγκριτικοί Πίνακες
- Επικοινωνία
- Στρατηγική
- Ακυρώσεις και Όροι
- Πακέτα και Προσφορές
- Μάρκετινγκ
- Distribution/Κανάλια Διανομής
- Tips/Συμβουλές
- Συμβουλευτική ώρα
Σκοπός της Εταιρίας, όπως υπογράμμισε στη συνέχεια η κ. Θεοδώρου, είναι η κατάρτιση των ξενοδόχων και των ιδιοκτητών καταλυμάτων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες εσόδων αλλά και να προετοιμαστούν για τις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις στον τομέα της φιλοξενίας.
Επισήμανε ότι σε συνεργασία με τις Αντιπεριφέρειες Κοινωνικής Ανάπτυξης & Μέριμνας και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης θα οργανωθούν ενημερωτικά σεμινάρια ώστε να καλυφθούν οι ξενοδόχοι και στον υγειονομικό τομέα όσον αφορά στα Ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων θα λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του κορωνοϊού (COVID-19).
Και προσκάλεσε τους ενδιαφερόμενους να κάνουν εγγραφή στο link
(Πληροφορίες Γαργάλα Νίκη τηλ.2467350229)
Οι ξενοδοχο-επιχειρηματίες, εξέφρασαν την αγωνία τους για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων λόγω των επιπτώσεων κορωνοϊού (COVID-19) και ζήτησαν να τους δοθούν τα κίνητρα και τα εργαλεία, που απαιτούνται για την επανεκκίνηση του κλάδου, με κυριότερα:
- Την έκπτωση στα πάγια έξοδα (ρεύμα, νερό και θέρμανση)
- Την τόνωση της ρευστότητας υπο μορφή επιδοτήσεων
- Την ενίσχυση της εξωστρέφειας με την κατασκευή οδικών αξόνων
- Την ανάδειξη της περιοχής μέσω των διαφημίσεων
- Τη διευθέτηση των προβλημάτων στον χώρο της πνευματικής ιδιοκτησίας
- Και την απλούστευση της γραφειοκρατίας.