Για το μεγάλο αναπτυξιακό σχέδιο που υπάρχει στην περιοχή και για τον αγωγό που ξεκινάει από τον Περδίκα και κατευθύνεται και προς Βορρά φτάνοντας στην Φλώρινα αλλά και προς Νότο φτάνοντας στον Κρόκο μίλησε στο e-ptolemeos.gr και στον Αντώνη Πουγαρίδη ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Φυσικού Αερίου Μάριος Τσάκας.
Ο Μ. Τσάκας ξεδίπλωσε την διαδρομή του αγωγού και των δύο κλάδων του, οι οποίοι ξεκινούν από τον Περδίκκα Εορδαίας όπου υπάρχει η έξοδος του ΤΑΡ και η σύνδεση με τον υπό κατασκευή αγωγό του ΔΕΣΦΑ. Ο πρώτος κλάδος καταλήγει στη Φλώρινα και ο δεύτερος στον Κρόκο Κοζάνης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Για εμάς ο Περδίκας είναι η αφετηρία δεν είναι η κατάληξη γιατί από εκεί διασυνδεόμαστε με τον ΤΑP και από εκεί για να το πω απλά ξεκινάνε 2 δίκτυα.
Ο πρώτος κλάδος που πάει Φλώρινα, θα περάσει από Φιλώτα, Αμύνταιο, Βεύη, Τριπόταμο και θα καταλήξει στη Φλώρινα, όπου βασικός του στόχος είναι να τροφοδοτήσει το δίκτυο της πόλης. Ο δεύτερος κλάδος θα καλύψει κωμοπόλεις (Περδίκκας, Κρόκος, Μαυροδέντρι, Δρέπανο και διάφορες άλλες κωμοπόλεις) και εν δυνάμει νέες βιομηχανικές περιοχές ανάμεσα στην Πτολεμαΐδα και την Κοζάνη, οι οποίες θα κατασκευαστούν στα πλαίσια της “Μετάβασης”. Η όδευση του, πρόκειται να είναι από τον Περδίκκα προς την Πτολεμαΐδα και προς το Μαυροδέντρι, δυτικά των πεδίων του ΛΚΔΜ. Ακολούθως, παράλληλα με την ΝΕΟ Πτολ/δας – Κοζάνης θα καταλήξει στα Κοίλα, και θα πάει ανατολικά προς Δρέπανο. Από εκεί θα κατευθυνθεί νότια (και δυτικά του Αεροδρομίου), προς τον Κρόκο όπου και θα καταλήξει.
Το σημαντικό για τις περιοχές αυτές και τους κατοίκους των περιοχών αυτών, είναι ότι θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρόσβαση στο Φυσικό Αέριο, και να τροφοδοτηθούν με ένα καύσιμο που θα τους επιτρέψει να απαλλαγούν από το ακριβό πετρέλαιο που σήμερα πληρώνουν. Θα αξιολογηθούν επίσης, οι δυνατότητες των υφιστάμενων μεγάλων επιχειρήσεων να τροφοδοτηθούν, οι οποίες βρίσκονται κοντά στη χάραξη του αγωγού.
Δείτε το απόσπασμα από τη συνέντευξη του Μ. Τσάκα της 19ης Αυγούστου εδώ:
Δείτε εδώ όλη τη συνέντευξη: