Την ενσωμάτωση της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης με μπαταρίες επαναφορτιζόμενες από ανανεώσιμες πηγές σε όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία, πρότεινε τεκμηριωμένα ο βουλευτής Κοζάνης Γιώργος Κασαπίδης ως εισηγητής της Κ.Ο. της Ν.Δ. δύο νομοσχεδίων που άπτονται των Υπουργείων Τουρισμού και Ενέργειας.
Το όφελος διπλό. Αφενός περιβαλλοντικό από τη μείωση των παραγόμενων ρύπων και αφετέρου τουριστικό με την προβολή και ανάπτυξη του “πράσινου” τουρισμού.
Επιπλέον πρότεινε την υιοθέτηση και από την πατρίδα μας της τεχνολογίας του υδρογόνου και την εφαρμογή της στην αυτοκίνηση εντός πόλεων.
Το 1ο νομοσχέδιο αφορούσε τις δεσμεύσεις των κρατών-μελών της Ε.Ε. και της Ισλανδίας για το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και της μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Το 2ο νομοσχέδιο καθόριζε το πλαίσιο συνεργασίας της Ελλάδας και του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας στον τομέα του τουρισμού.
Ακολουθεί απόσπασμα της εισήγησης του βουλευτή σχετικό με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης με μπαταρίες:
” Υπάρχουν οι τεχνολογίες της ηλεκτροκινήσεως με μπαταρίες επαναφορτιζόμενες από τις ανανεώσιμες πηγές, που στη χώρα μας υπάρχουν άφθονες, και μπορούν όλα τα οχήματα που χρησιμοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία να ενσωματώσουν αυτήν την τεχνολογία με εγχώριους επενδυτές. Δεν χρειάζεται να φέρουμε απ’ έξω κεφάλαια. Μπορούν οι ίδιοι οι Έλληνες επιχειρηματίες, συλλογικά σχήματα, συνεταιρισμοί -ώστε να μη δώσουμε πρωτοβουλία, όπως λέει η κ. Μανωλάκου, μόνο στα συμφέροντα- αλλά και οι τοπικές κοινωνίες να ιδρύσουν αστικές εταιρείες και να ενσωματώσουν αυτήν την τεχνολογία, ώστε στη δεύτερη περίοδο να μας χρηματοδοτήσει αυτή η Επιτροπή με επιπλέον πόρους από αυτούς που έχει προγραμματίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τη χώρα μας, πέραν των κονδυλίων του ΕΣΠΑ”
και απόσπασμα της εισήγησης για την τεχνολογία υδρογόνου:
“…η δεύτερη τεχνολογία, κύριε Πρόεδρε, αφορά την τεχνολογία του υδρογόνου. Μπορεί η χώρα να διεκδικήσει. Περιμένουν το βήμα από εμάς οι εταίροι μας, κατ’ αρχάς, στη Γερμανία και στη Γαλλία, όπου έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία του υδρογόνου –τελειώνω με αυτό- στην κίνηση μέσα στις πόλεις.
Το Αμβούργο, κύριε Πρόεδρε, σήμερα που μιλάμε, έχει ογδόντα δύο λεωφορεία που καίνε νερό, όχι απλώς υδρογόνο. Φουλάρουν με νερό, γίνεται ηλεκτρόλυση του υδρογόνου μέσα στα αυτοκίνητα, το υδρογόνο ως καύσιμο μετά αξιοποιείται και καίνε νερό.
Εάν μπούμε ως χώρα σε αυτήν την τεχνολογία με συμπαραγωγή αυτών των εξοπλισμών στην πατρίδα μας, καταλαβαίνετε ποιο είναι το πλεονέκτημα, διότι θα έχουμε ένα διαβατήριο για τον τουρισμό, για τη γεωργία, για τη βιομηχανία και σταδιακά θα απεξαρτηθεί η χώρα από τα ορυκτά καύσιμα, κυρίως από τα εισαγόμενα”.