Φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου διοργανώθηκε στο Εμπόριο Εορδαίας το απόγευμα του Σαββάτου 20/6 στη μνήμη φίλων που έφυγαν νωρίς. Μικροί και μεγάλοι μαζεύτηκαν για να τιμήσουν και να θυμηθούν όλους αυτούς με συγκίνηση και αγάπη.
Σε ανάρτηση που έγινε στην ομάδα “Το Εμπόριο” στο Facebook αναφέρεται:
“Ένα απόγευμα γεμάτο αναμνήσεις, συγκίνηση και αγάπη για φίλους που έφυγαν νωρίς, αλλά δεν έφυγαν ποτέ από μέσα μας.
































