Οι κάτωθι Σύλλογοι της περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης, ύστερα από την εισαγωγή από την Κυβέρνηση στη Βουλή προς ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία εκ μέρους τους αποφάσισαν δια των προεδρείων τους να διαμαρτυρηθούν έντονα επειδή:
1. Γάμος διαχρονικά σε όλους τους πολιτισμούς είναι η ένωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου ενώπιον θεών ή του Θεού με ευλογία ιερέα. Κατά τη νεωτερικότητα, εποχή, κατά την οποία συνάνθρωποί μας δηλώνουν άθεοι ή άθρησκοι νομοθετήθηκε, ορθά, ο πολιτικός γάμος σε αντιδιαστολή προς τον θρησκευτικό. Η νομοθέτηση «γάμου» ομόφυλων αντιστρατεύεται τον θείο νόμο και την κοινωνική παράδοση αιώνων ανθρώπινης ιστορίας, κακοποιεί και προσβάλλει την ανθρώπινη φύση.
2. Η νομοθέτηση αυτή αλλοιώνει τον χαρακτήρα της πατροπαράδοτης ελληνικής οικογένειας και μας απομακρύνει από τις προαιώνιες πνευματικές και βιολογικές ρίζες. Αντιγράφει κακέκτυπο οικογένειας, που εμπνεύστηκαν όχι οι ίδιοι οι κατεχόμενοι από το πάθος, αλλά οι ισχυροί του παγκόσμιου συστήματος εξουσίας, οι οποίοι έχουν προκαλέσει φοβερά δεινά στους λαούς με την απληστία τους, την πρόθεσή τους να διαλύσουν τις ανθρώπινες κοινωνίες και να επιβάλουν είδος βαρβάρου «πολιτισμού», βιάζοντας και τους ειδικούς επιστήμονες να υποταχθούν στα κελεύσματά τους!
3. Το νομοσχέδιο είναι αντισυνταγματικό, καθώς στο προοίμιο του ισχύοντος Συντάγματος της χώρας γίνεται επίκληση του ονόματος της Αγίας Τριάδος. Μόνο με αλλαγή του συντάγματος και απάλειψη αυτού του προοιμίου, κυβέρνηση θα έχει δικαίωμα να εισαγάγει προς ψήφιση αυτό το νομοσχέδιο. Τώρα οι βουλευτές, οι δόσαντες όρκο πίστης στο Σύνταγμα ή βεβαιώσαντες στον λόγο της συνείδησής τους ότι θα το σεβαστούν, καθίστανται επίορκοι ή έρχονται σε σύγκρουση με τη συνείδησή τους. Αλλαγή όμως τόσο σημαντική του Συντάγματος δεν είναι δημοκρατικό να αφεθεί στους τριακόσιους, υποτίθεται, εκπροσώπους του λαού. Απαιτείται διενέργεια δημοψηφίσματος.
4. Πέραν αυτού, η θέσπιση γάμου ομοφύλων παραβιάζει το 21ο άρθρο του Συντάγματος, το οποίο αναφέρεται στη μητρότητα και στην προστασία του παιδιού. Η γυναίκα, την οποία το αστικό σύστημα εξουσίας θέλει σκεύος ηδονής, υποβιβάζεται ακόμη περισσότερο με το να της επιτρέπεται να εμπορεύεται τη μήτρα της και να δέχεται ότι είναι δυνατό να υποκατασταθεί από εκ φύσεως άνδρα, ο οποίος βέβαια δεν θα αποκαλείται μάνα, αλλά γονέας Β΄! Με το νομοσχέδιο παρέχονται δικαιώματα σε εμφορούμενους από βιολογικό πάθος, δικαιώματα, τα οποία αφαιρούνται από ανυπεράσπιστα παιδιά.
Η υφισταμένη νομοθεσία περί συμφώνου συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών παρέχει όλα τα αστικά δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους. Η απαίτηση, υπαγορευόμενη έξωθεν, να αναβαθμιστεί το σύμφωνο συμβίωσης σε γάμο στοχεύει στον εκφυλισμό θεσμού προαιωνίου και διαπολιτισμικού και στη διάλυση της οικογένειας.
Οι υπογράφοντες δια των προεδρείων τους σύλλογοι, σωματεία και συλλογικότητες
Αγάπη για το παιδί
Άγιος Αθανάσιος Μεσσιανής – Κουβουκλίων
Άγιος Στυλιανός (Στέγη παιδιού)
Ανέργων και Ανάπτυξης Αγίου Δημητρίου – Ρυακίου
Γονέων και Κηδεμόνων Δημ. Σχολείου Αγίου Δημητρίου
Γονέων με τρία παιδιά Κοζάνης
Εθνικός αναπήρων και θυμάτων πολέμου
Ελεύθεροι πολίτες Δυτικής Μακεδονίας
Μακρυγιάννης
Πολιτιστικός η Αναγέννηση
Πολυτέκνων Κοζάνης
Πολυτέκνων Εορδαίας
Πολυτέκνων Σερβίων
Ποντιακός Μορφωτικός Αγίου Δημητρίου – Ρυακίου