Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης προανήγγειλε ένα εορταστικό καλάθι νοικοκυριού καθώς και νέα λίστα για ειδικές διατροφικές συνήθειες.
Σε δύο νέες κινήσεις όσον αφορά το καλάθι του νοικοκυριού ετοιμάζεται να προχωρήσει το υπουργείο Ανάπτυξης όπως αποκάλυψε ο Άδωνις Γεωργιάδης στην αυτοψία σε σούπερ μάρκετ που πραγματοποίησε την Πέμπτη (17/11) προκειμένου, όπως είπε, να το επιβραβεύσει για το γεγονός ότι έχει το χαμηλότερο σε αξία, στο σύνολο, “καλάθι του νοικοκυριού” αυτή την εβδομάδα από όλες τις άλλες αλυσίδες.
Η πρώτη κίνηση θα αφορά τη δημιουργία του «καλαθιού για ειδικές διατροφικές ανάγκες» που θα αφορά ομάδες πολιτών όπως οι διαβητικοί ενώ παράλληλα υπό σκέψη βρίσκεται η δημιουργία «εορταστικού καλαθιού». Συγκεκριμένα στο καλάθι του νοικοκυριού θα ενταχθούν προϊόντα για καταναλωτές που έχουν ειδικές διατροφικές ανάγκες, όπως είναι οι διαβητικοί. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες στο καλάθι θα ενταχθούν και υποκατάστατα ζάχαρης -όπως stevia, φρουκτόζη, κλπ.- αλλά κα δημητριακά ολικής άλεσης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ το πρώτο καλάθι θα παρουσιαστεί σε περίπου 10 ημέρες ενώ το δεύτερο, αν προχωρήσει, θα παρουσιαστεί λίγο πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.
“Να συγχαρώ κάθε μεγάλη προσπάθεια. Ο στόχος μας είναι να μπορεί ο κόσμος να βρίσκει κάθε εβδομάδα καλύτερες τιμές. Όσο εμείς οι καταναλωτές επιλέγουμε προϊόντα από το “καλάθι”, τόσο οι αλυσίδες θα έχουν συμφέρον κάθε εβδομάδα και οι προμηθευτές τους να μειώνουν τις τιμές και έτσι θα κερδίσουμε όλοι χρήματα” τόνισε ο υπουργός.
“Οι ευάλωτοι συμπολίτες μας θα μπορούν να βρίσκουν τα βασικά προϊόντα σε τιμές πολύ καλύτερες από πριν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα πιέζουμε να πηγαίνουν οι τιμές προς τα κάτω. Γι αυτό έχουμε φτιάξει το “καλάθι”” πρόσθεσε ο υπουργός. Όπως είπε, μπορεί το “καλάθι του νοικοκυριού” να χλευάστηκε στην αρχή, αλλά για τρίτη συνεχόμενη βδομάδα λειτουργεί.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι “θα δημιουργηθεί ένα καλάθι για τις ειδικές κατηγορίες, ενώ συζητάμε πώς θα δημιουργηθεί το εορταστικό καλάθι αλλά οι 51 κατηγορίες δεν θα αλλάξουν. Και θέλω να εξηγήσω και το γιατί: Άμα ξεχειλίσουν οι κατηγορίες, τότε η δυνατότητα των αλυσίδων να πιέζουν τις τιμές προς τα κάτω θα μειωθεί. Εμείς θέλουμε να φτιάξουμε έναν χώρο όπου θα συγκρίνονται οι αλυσίδες μεταξύ τους και θα βάζουν τα δυνατά τους για να ρίχνουν τις τιμές κάθε εβδομάδα“.
Ο κ. Γεωργιάδης προειδοποίησε μάλιστα τις αλυσίδες που θελήσουν να αυξήσουν τις τιμές ότι θα φροντίσει να κάνει την ανάποδη διαφήμιση. “Αυτή την εβδομάδα όλες οι αλυσίδες μείωσαν τις τιμές. Όλες οι αλυσίδες βάλανε πλάτη. Οι τιμές που είδαμε αυτή την εβδομάδα μας δίνουν μεγάλη χαρά” κατέληξε ο υπουργός.
Πηγή: https://www.dikaiologitika.gr/