Το λεξικό της ενημέρωσης
Μέσα Μαζικής ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε): Όλα τα διαθέσιμα μέσα, μέσω των οποίων μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα πλήθος κόσμου. Τέτοια είναι: ο τύπος, το διαδίκτυο, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Τύπος: Διακρίνεται στον ηλεκτρονικό (η τηλεόραση,οι ιστοσελίδες) και στον παραδοσιακό (οι εφημερίδες, τα περιοδικά και το ραδιόφωνο).
Bloggers: Εκφράζονται μέσω της γραφής ή των βίντεο και κερδίζουν τον κόσμο με τις ιδέες και το έργο τους. Δεν χρειάζεται να είναι διάσημοι, απλώς μέσω των ιδεών τους να βρίσκονται κοντά στον μέσο άνθρωπο. Αν έχουν καλό υλικό και το προωθήσουν σωστά μπορούν να ασκήσουν επιρροή σε μεγάλο αριθμό ακολούθων στα social media.
Click bait: Είναι ο υποτιμητικός όρος για να αναφερθούμε σε ψεύτικους τίτλους, στηριζόμενους στον εντυπωσιασμό, ώστε να προσελκύσει τον αναγνώστη να εισέλθει στην σελίδα.
Follower: Ο ακόλουθος-οπαδός μιας ιστοσελίδας στα social media.
Hacking (πειρατεία λογισμικού): Είναι η αντιγραφή ή διανομή λογισμικού η οποία πραγματοποιείται με τη λήψη, αντιγραφή κοινή χρήση ή εγκατάσταση πολλαπλών αντιγράφων σε προσωπικούς ή εταιρικούς λογαριασμούς.
Influencer: Προέρχεται από το αγγλικό ρήμα influence που σημαίνει επηρεάζω. Είναι το άτομο που ασκεί επιρροή στον κόσμο μέσω των social media. Ένας influencer πληρώνεται για να διαφημίσει διάφορα προϊόντα μέσω των χορηγιών.
Misinformation (Παραπληροφόρηση): Ψευδείς ή ανακριβείς πληροφορίες, με σκοπό να εξαπατήσουν τους αναγνώστες.
Social Media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης): Είναι εφαρμογές επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης μέσω των διαδικτυακών κοινοτήτων.
Troll (Τρολάρισμα): Στην γλώσσα του διαδικτύου η λέξη τρόλ περιγράφει κάποιον χρήστη με κακές απόψεις ή προκλητικές θέσεις. Το αποτέλεσμα του τρόλ είναι το τρολάρισμα και με αυτόν τον τρόπο προσπαθεί να προκαλέσει την αντίδραση άλλων χρηστών.
Άννα Ανδρεοπούλου Γ1 Ελένη Κουρκουτμάνου Γ1
Ελένη Κοντούδη Γ3 Αποστόλης Ασπράγκαθος Β2