Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το Ιδιωτικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Πτολεμαΐδας «City ΚΕΠ», που ήρθε να αλλάξει τα πάντα σε σχέση με την καθημερινότητα του πολίτη, σε ό,τι αφορά τη διεκπεραίωση των υπηρεσιών, δίνοντας λύσεις στη ζωή τους.
Οι υπηρεσίες που παρέχονται είναι από διεκπεραίωση αιτήσεων μέχρι αιτήσεις για συμμετοχή σε προκηρύξεις και διαγωνισμούς, με το City ΚΕΠ στον έναν χρόνο λειτουργίας του να έχει κερδίσει την ψήφο εμπιστοσύνης των πολιτών της ευρύτερης περιοχής.
Στον «Π» μίλησε η Αλεξάνδρα Βράκα, πολιτικός μηχανικός Α.Π.Θ. και υπεύθυνη λειτουργίας του καταστήματος City ΚΕΠ, εξηγώντας τι έχει αλλάξει στην καθημερινότητα του πολίτη με τη λειτουργία του, σε τι μπορεί το City ΚΕΠ να συνεισφέρει, αλλά αναφέρθηκε επίσης και στα μελλοντικά σχέδια και τι υπηρεσίες θα προσφέρονται στο μέλλον.
Να σημειωθεί πως το City ΚΕΠ έκλεισε ένα χρόνο λειτουργίας χθες και το γιόρτασε με ένα μεγάλο event, στην Πτολεμαΐδα.
Διαβάστε αναλυτικότερα:
- Ένας χρόνος City KEΠ. Τι άλλαξε στην καθημερινότητα του πολίτη της Πτολεμαΐδας;
Νομίζω πολλά! Οι πολίτες που έχουν εξυπηρετηθεί από το City ΚΕΠ νιώθουν πλέον σίγουροι και ασφαλείς! Ξέρουν πως ότι και να χρειαστούν δεν θα δυσκολευτούν, γνωρίζουν ότι θα έρθουν στο κατάστημα μας και θα γίνει η δουλειά του έγκαιρα, έγκυρα και οικονομικά, όποια και αν είναι αυτή.
- Ο κόσμος προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες; Γνωρίζει πόσο απλή είναι η εξυπηρέτηση του στο ιδιωτικό σας ΚΕΠ , στο CITYΚΕΠ;
Αν και δειλά δειλά στην αρχή, ένα χρόνο μετά το City KEΠ θεωρείται από τους πελάτες μας η απόλυτη και μοναδική λύση στην καθημερινότητα τους και τη ζωή τους. Η έννοια του ιδιωτικού ΚΕΠ ήταν άγνωστη στους συμπολίτες μας και δεν σου κρύβω ότι θεωρώ πως υπάρχει μεγάλη μερίδα πολιτών που δεν την γνωρίζουν ακόμα. Όσοι όμως έχουν εξυπηρετηθεί αποτελούν για εμάς την καλύτερη διαφήμιση! Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπάρχει πελάτης να μην έχει ξανα έρθει! Βασική αρχή λειτουργίας μας είναι η άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη με χαμηλό κόστος και το έχουμε πετύχει στο 100% και ο κόσμος αυτό το εκτιμά και το τιμά.
- Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε με τις ψηφιακές υπηρεσίες του κράτους, όπως το gr; Ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των φορολογούμενων;
Λόγω της συνεχόμενης εκπαίδευσης και της πλήρους κατάρτισης του προσωπικού δεν αντιμετωπίζουμε προβλήματα που αφορούνε τις υπηρεσίες και την διεκπεραίωση τους. Τα λιγοστά προβλήματα που κατά καιρούς προκύπτουν αφορούν αποκλειστικά και μόνο τη δυσλειτουργία της πλατφόρμας λόγω αναβαθμίσεων ή υπερφόρτωσης στη χρήση. Θεωρώ πως έχει γίνει μια πολύ σημαντική προσπάθεια από το κράτος προς την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών και την αμεσότερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Υπάρχουν βέβαια ακόμα πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουνε αλλά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ήδη σε τεράστιο βαθμό ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί αποφεύγοντας επισκέψεις σε δημόσιες υπηρεσίες που ήταν χρονοβόρες και κοστοβόρες ειδικά στις μεγάλες πόλεις.
- Οι πιο συνήθεις υπηρεσίες που ζητούνται;
Η έναρξη της λειτουργίας μας έγινε ταυτόχρονα με την έναρξη της επιδότησης θέρμανσης για πρώτη φορά για την τηλεθέρμανση οπότε το City ΚΕΠ σχεδόν ταυτίστηκε με τις αιτήσεις επιδόματος θέρμανσης. Ήδη μεγάλο ποσοστό των πελατών μας έχει δηλώσει την επιθυμία να του υποβάλλουμε και φέτος την αίτηση για το επίδομα θέρμανσης και έχει εγγραφεί στις λίστες προς υποβολή.
Από εκεί και πέρα όλα τα επιδόματα που δίνονται το τελευταίο χρόνο (Fuel pass, Power Pass, Τουρισμός για όλους κλπ) ήταν από τις πιο συχνές υπηρεσίες που ζητούσαν οι πελάτες. Επί πλέον πιστοποιητικά δικαστηρίων (πρωτοδικεία, ειρηνοδικεία κλπ) , οικογενειακά πιστοποιητικά, ηλεκτρονικές υπηρεσίες του πρώην ΟΑΔΕ νυν ΔΥΠΑ (κάρτα ανεργίας, επίδομα ανεργίας, μητρότητας, κοινωνικός τουρισμός, κοινωφελής εργασία κλπ), μεταβιβάσεις οχημάτων, πληρωμές λογαριασμών και λοιπών οφειλών, μεταφορές χρημάτων και ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ και Δ.Ο.Υ. ζητούνται σε καθημερινή βάση. Οι μεταβιβάσεις συντάξεων με όλα τα έγγραφα που περιλαμβάνουν έχουν επίσης αυξημένη ζήτηση.
Μεγάλο μέρος των πελατών μας αποτελούν οι αλλοδαποί καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση για ανανέωση αδειών παραμονής , όπου βοηθάμε στην υποβολή της αίτησης ανανέωσης σεβόμενοι απόλυτα την δυσκολία τόσο στην επικοινωνία όσο και στη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Για το τέλος άφησα τις προκηρύξεις , είτε πρόκειται για ΑΣΕΠ είτε για ορισμένου χρόνου ΣΟΧ , επικουρικό κλπ όπου υπάρχει τεράστια ζήτηση και για αυτό το λόγο έχουμε αναπτύξει ειδικό τμήμα εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης.
Θα τονίσω όμως σε αυτό το σημείο ότι όλα τα παραπάνω είναι κάποιες από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε . Στο City ΚΕΠ μπορείτε να απευθυνθείτε για οποιαδήποτε διεκπεραίωση!
- Σίγουρα, όταν βλέπει κάποιος ότι μπορεί να εξυπηρετηθεί, ίσως να ζητάει και πράγματα υπερβολικά. Ποια είναι η πιο περίεργη υπηρεσία που σας έχει ζητηθεί;
Κανένα αίτημα πελάτη για εμάς δεν είναι περίεργο ούτε υπερβολικό! Άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός λειτουργίας μας, να λύνουμε όλα τα δύσκολα! Πριν ξεκινήσουμε την λειτουργία που σχεδιάζαμε το ενημερωτικό φυλλάδιο προσπαθήσαμε να βάλουμε όσες περισσότερες υπηρεσίες μπορούσαμε να σκεφτούμε. Και όμως τελικά πολύ σύντομα διαπιστώσαμε ότι δεν ήταν ούτε οι μισές από αυτές που έχει ανάγκη ο κόσμος! Η μη εξοικείωση με τη χρήση του υπολογιστή σε συνδυασμό με την άγνοια και τον φόβο του λάθους που θα οδηγήσει σε απώλεια χρόνου ή ακόμη και χρήματος είναι οι βασικοί παράγοντες που μας προτιμούν οι πελάτες καθώς έχουμε αποδείξει ότι ακόμα και αν κάτι φαίνεται απίθανο σε εμάς γίνεται πιθανό και ολοκληρωμένο!
- Ακούσαμε σε άλλες περιοχές της χώρας, ότι έχει δημιουργηθεί πολλές φορές σύγχυση με πολίτες που δεν είχαν διακρίνει τη διαφορά με τα ΚΕΠ του Κράτους, και θεωρούσαν πως ιδιωτικά ΚΕΠ παρείχαν δωρεάν υπηρεσίες! Σας έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο; Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει ένας πολίτης που εμπιστεύεται τα ιδιωτικά ΚΕΠ για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων του;
Η αλήθεια είναι πως ήταν σπάνιο φαινόμενο και μάλιστα μόνο των πρώτων μηνών λειτουργίας. Ήταν άμεσα αντιληπτό στον κόσμο ότι οι υπηρεσίες που παρέχονται στο χώρο μας, ο τρόπος λειτουργίας και το είδος της εξυπηρέτησης διέφερε από αυτό του Δημοσίου ΚΕΠ. Άλλωστε σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονίσουμε και να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι λίγες οι κοινές μας υπηρεσίες με ένα δημόσιο ΚΕΠ όσο περίεργο και αν αυτό ακούγεται, ειδικά στην μετα COVID εποχή και στη συνέχεια στην εποχή της ενεργειακής κρίσης που το ένα επίδομα διαδέχεται το άλλο και τα δημόσια ΚΕΠ δεν διεκπεραιώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών. Μπορεί και τα δύο να είναι Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών αλλά οι υπηρεσίες που προσφέρουν είναι ως επί των πλείστων διαφορετικές.
- Είστε μια πρωτοποριακή, αναπτυσσόμενη και συνεχώς εξελισσόμενη επιχείρηση . Τι να περιμένει κανείς από το CITYΚΕΠ στο μέλλον;
Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια! Είναι μεγάλη ικανοποίηση για εμάς να βλέπουμε να αναγνωρίζεται ο κόπος και η προσπάθεια μας. Όραμα μας όταν εμπνευστήκαμε την ίδρυση του 1ου Ιδιωτικού ΚΕΠ στην Πτολεμαΐδα , που ήταν και το 1ο στη Δυτική Μακεδονία, ήταν να γίνει το CityΚΕΠ το πιο χρήσιμο και καθημερινό εργαλείο για κάθε ιδιώτη και επιχείρηση και να αλλάξει την καθημερινότητα των ανθρώπων της πόλης μας. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας και η ταχύτητα με την οποία διεκπεραιώνουμε κάθε υπόθεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά μας. Θεωρούμε ότι η στασιμότητα δεν μας ταιριάζει και οφείλουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες του πολίτη πριν καν δημιουργηθούν! Στόχος μας είναι η συνεχής εξέλιξη για αυτό και ήδη ετοιμάζουμε κάποιες εξειδικευμένες υπηρεσίες σε τομείς της καθημερινότητας στους οποίους αφουγκραστήκαμε την ύπαρξη μεγάλου κενού. Θα είναι κάτι πρωτοποριακό στο είδος του αλλά επιτρέψτε μου να μην πούμε περισσότερα μέχρι την ολοκλήρωση του σχεδιασμού και την εφαρμογή στην πράξη.
Ιδιωτικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Πτολεμαΐδας
Νοσοκομείου 15, Πτολεμαΐδα
2463 115533
info@citykep.gr
citykep.gr