Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα που έρχονται από τις εκθέσεις καινούργιων αυτοκινήτων τη μετά lockdown εποχή…
Σε επίπεδα Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου επέστρεψε άμεσα η αγορά αυτοκινήτου, σύμφωνα με τα δεδομένα που καταγράφονται τις τελευταίες δέκα ημέρες. Ο κόσμος δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, εκμεταλλευόμενος και τις μετά lockdown, ιδιαίτερα δελεαστικές προσφορές που τρέχουν αυτή την περίοδο. Είναι χαρακτηριστικό πως τις απογευματινές ώρες, σε κάποιες εκθέσεις της Αττικής παρατηρείται ακόμα και ουρά αναμονης…
What Car ?
- Εγγυημένες και προσιτές επιλογές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
- Πάρτο τώρα και δίνεις την πρώτη δόση Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο…
- Πολυτελές αυτοκίνητο πιο εύκολα από ποτέ, απο το γραφείο σου!
- Το Premium αυτοκίνητο που πάντα ήθελες με 1η δόση 6 μήνες μετά την παράδοση
- Το μεγάλο SUV τώρα με 22.420€
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας από τα Υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, μόλις την Παρασκευή 29/5 πάνω από 500 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν, με τις πωλήσεις να τρέχουν στα ικανοποιητικά επίπεδα του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου. Αυτή η τάση φυσικά, θα καταγραφεί σε ποσοστά και αριθμούς, από τον Ιούνιο και μετά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου εν μέσω κορωνοϊού;
Τα παραπάνω, σε ότι αφορά το καινούργιο αυτοκίνητο, γιατί δε συμβαίνει το ίδιο με τα παλιά μεταχειρισμένα (EURO 4, 5) τα οποία για πρώτη φορά την τελευταία 7ετία, έχουν ραγδαία πτώση, κάτι που φαίνεται και στις εισαγωγές παλαιότερων οχημάτων που καταγράφονται στα τελωνεία, οι οποίες, σήμερα, είναι σχεδόν μηδενικές. Εισάγονται όμως σε κανονικούς ρυθμούς, νέας τεχνολογίας μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, EURO6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: SOS: Απάτη με εγγυήσεις χιλιομέτρων σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα!
Η γρήγορη επαναφορά της αγοράς αυτοκινήτου στην προ lockdown περίοδο, χαροποιεί ιδιαίτερα και το Υπουργείο Οικονομικών αφού με τις πωλήσεις καινούργιων (σε αντίθεση με των μεταχειρισμένων) αυτοκινήτων μπαίνει ζεστό χρήμα στα δημόσια ταμεία, σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο. Θυμίζουμε ότι όταν πωλείται ένα καινούργιο αυτοκίνητο -για παράδειγμα- των 20.000€, η εισαγωγική εταιρεία θα πρέπει να αποδώσει σχεδόν τα 4.000€ από αυτά στο κράτος.
Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς αυτοκινήτου, η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στις μεγάλες προσφορές που τρέχουν αυτή την περίοδο, αλλά και στις ευκολίες χρηματοδότησης, αφού σε πολλές περιπτώσεις η πρώτη δόση μπορεί να καταβληθεί μετά από 6 μήνες, ακόμα και σε ένα χρόνο. Έτσι επισπεύδεται η απόφαση αλλαγής του παλιού με ένα καινούργιο, εκμεταλλευόμενοί όλα τα παραπάνω.
Από την άλλη, η COVID εποχή, έχει ωθήσει πολλούς στην χρήση ΙΧ αυτοκινήτου από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ η τεχνική -ακόμα και η «υγειονομική»- ανασφάλεια ενός αυτοκινήτου δευτέρου η τρίτου «χεριού», στρέφει πολλούς αγοραστές μεταχειρισμένων να αυξήσουν λίγο το ποσό και να προτιμήσουν την αγορά ενός καινούργιου ΙΧ. Άλλωστε πλέον ξέρουν, ότι αυτό το παραπάνω ποσό που θα δώσουν σήμερα για καινούργιο αυτοκίνητο -σε σχέση με το μεταχειρισμένο-θα το πάρουν πίσω αύριο, όταν έρθει η ώρα να πουλήσουν το αυτοκίνητο που πήραν …
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αυτά είναι τα μεταχειρισμένα που μπορείς να εμπιστευτείς!
Πηγή: newsauto.gr