Στον μαθητικό διαγωνισμό του Ερυθρού Σταυρού με τίτλο «Φαντασία να υπάρχει», συμμετείχε το 4ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας, κατασκευάζοντας χρηστικά αντικείμενα από άχρηστα υλικά, προκειμένου να προωθηθεί η έννοια της ανακύκλωσης. Οι μαθητές απέσπασαν ειδικό βραβείο στο διαγωνισμό με το σχολείο να αναφέρει σχετικά:
“Κατά το σχολικό έτος 2021-2022 το 4ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας συμμετείχε στον μαθητικό διαγωνισμό του Ερυθρού Σταυρού με τίτλο «Φαντασία να υπάρχει». Σκοπός του διαγωνισμού ήταν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους προκειμένου να εξοικειωθούν με τις έννοιες της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης υλικών. Κλήθηκαν να χρησιμοποιήσουν «άχρηστα» υλικά προκειμένου να κατασκευάσουν χρηστικά αντικείμενα.
Η ομάδα έργου αποφάσισε να κατασκευάσει ένα παγκάκι και μια γλάστρα από παλιές παλέτες με τη βοήθεια μεταχειρισμένων βιβλίων. Oι μαθητές/τριες εξοικειώθηκαν με τη χρήση βασικών εργαλείων, ενημερώθηκαν για τα υλικά ανακύκλωσης (χρησιμοποιήθηκαν κυρίως εξώφυλλα βιβλίων και τα βιβλία δόθηκαν για ανακύκλωση), γνώρισαν τα αποτελέσματα της κομποστοποίησης (κάδος υπάρχει τα τελευταία χρόνια στο σχολείο) και τέλος ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ομαδικότητας.
Η διάκριση στο διαγωνισμό με Ειδικό Βραβείο μας γέμισε χαρά και συγκίνηση, συναισθήματα τα οποία υπήρχαν από την αρχή της υλοποίησης του έργου. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Ιουλίου 2022 στην Αθήνα, στο Ζάππειο Μέγαρο. Το βραβείο παρέλαβαν οι συντονιστές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας κ. Θωμαΐδου Γεωργία και κ. Παπανικολάου Λεωνίδας.
Η Διευθύντρια του σχολείου Σουλτάνα Παπαδημητρίου, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συγχαίρουν τη Θωμαΐδου Γεωργία και τον Παπανικολάου Λεωνίδα, εκπαιδευτικούς του σχολείου που ενέπνευσαν τους μαθητές/τριες και συντόνισαν όλη τη διαδικασία. Συγχαίρουν επίσης, τους μαθητές/τριες του σχολείου μας για τη φαντασία τους, τις συνεργατικές τους δεξιότητες, το μεράκι και τη δημιουργικότητα τους. Τέλος, ευχαριστούν τον φύλακα του σχολείου Παραστατίδη Παναγιώτη για τη σημαντική συμβολή του στο έργο”.